Χάρης Θεοχάρης: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

Α Decrease font Enlarge font
Χάρης Θεοχάρης: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

Τους στρατηγικούς στόχους του Υπουργείου Τουρισμού και το πώς αυτοί θα επιτευχθουν ανέπτυξε πριν από λίγο στη Βουλή σήμερα 21 Ιουλίου ο Υπουργός Τουρισμού κ.Χάρης Θεοχάρης, στο πλαίσιο των προγραματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

Ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι η συγκυρία που ευνόησε τον ελληνικό τουρισμό τα τελευταία χρόνια έφτασε στο τέλος της, ανέφερε πέντε άξονες, στους οποίους θα κινηθεί το υπουργείο Τουρισμού για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, της ποιότητας, της αυθεντικότητας και της βιωσιμότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ ειδική αναφορά έκανε στην πλατφόρμα Airbnb, τονίζοντας ότι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση στο τραπέζι των συζητήσεων για τον τουρισμό, υπάρχουν, όμως και υποχρεώσεις.

Ο κ.Θεοχάρης προανήγγειλε τη θέσπιση Τουριστικού Περιφερειακού Συμβουλίου ώστε οι Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού να συναντώνται τακτικά με την ηγεσία του Υπουργείου για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων.

Αναλυτικά η ομιλία του κ.Θεοχάρη...

Ο Τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας. Η επιτυχία του είναι αποτέλεσμα  συλλογικής και συνεχούς προσπάθειας εργαζομένων, ιδιωτών και Πολιτείας. Και αυτό αποδείχθηκε περίτρανα στα χρόνια της κρίσης.

Από το 2009 ως το 2018 ο Τουρισμός έχει παράξει άμεσα 125 δις ευρώ , με πολλαπλάσια συμβολή στην οικονομική δραστηριότητα και το ΑΕΠ της χώρας ενώ 230 εκατ. άνθρωποι έχουν ταξιδέψει στη χώρα μας. 

H κρίση θα ήταν πολύ χειρότερη χωρίς τον τουρισμό.

Συγχρόνως όμως, τα τελευταία 10 χρόνια ο αριθμός των τουριστών αυξήθηκε περισσότερο από όσο αυξήθηκε το τουριστικό εισόδημα. Απόδειξη πως η πολιτεία δεν άσκησε σωστή πολιτική. Απλώς παρακολούθησε τη συγκυρία που ευνόησε τη χώρα μας. Μια συγκυρία που έφτασε στο τέλος της.

Αν δεν πάρουμε πρωτοβουλίες, δε θα καταφέρουμε να αυξήσουμε το τουριστικό ΑΕΠ κρατώντας σταθερές τις αφίξεις. Γιατί αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας. Κάθε τουρίστας να μένει περισσότερες ημέρες και να αφήνει περισσότερα χρήματα.

Να γιατί προτείνουμε κίνητρα για αναβάθμιση της ποιότητας των ξενοδοχείων με αντάλλαγμα περισσότερους κοινόχρηστους χώρους.

Ας έρθουμε όμως  στο σήμερα και κυρίως στο αύριο.

Για εμάς, τουρισμός δεν είναι μόνο ποσοστά και αριθμοί. Τουρισμός σημαίνει φιλοξενία, με έμφαση στον άνθρωπο και στην εμπειρία που βιώνει. Τουρισμός  για την ηγεσία του Υπουργείου αλλά και για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας σημαίνει στρατηγική.

Πρώτον, Στρατηγική για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Σημαίνει ισορροπία  προσφοράς, ζήτησης και  υποδομών. Όχι διακοπές ρεύματος κάθε Σαββατοκύριακο ή σκουπίδια που δε μπορεί να γίνει η αποκομιδή τους.

Δεύτερον, Σημαίνει αποφυγή του υπερτουρισμού. Φέτος στις 6 Αυγούστου θα φθάσουν στη Σαντορίνη κρουαζιερόπλοια χωρητικότητας 18.372 επιβατών. Το νησί δεν αντέχει τόσους ανθρώπους. Θα φταίνε οι κάτοικοι που θα διαμαρτυρηθούν; Θα φταίνε οι τουρίστες που δε θα ξανάρθουν;

Δε μπορεί να ονομάζουμε τουριστικό προϊόν την ταλαιπωρία των επισκεπτών και των κατοίκων. Αυτά είναι τα αποτελέσματα μιας άναρχης και χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό τουριστικής ανάπτυξης.

Τρίτον, Σημαίνει ανάλυση δεδομένων για το ποιους θέλουμε να προσελκύσουμε, πότε τους θέλουμε και γιατί. Στην εποχή των μεγάλων δεδομένων (big data) δε μπορεί να κάνουμε  marketing και διαφήμιση με τη διαίσθηση. Χρειάζεται ανάλυση, καινοτομία και ένας νέος ΕΟΤ προσαρμοσμένος στις νέες συνθήκες και με νέα εργαλεία στα χέρια του. Χαράσσουμε μια νέα ψηφιακή στρατηγική στον  ΕΟΤ.

Τέταρτον, Σημαίνει ποιοτικά καταλύματα και συγκροτήματα με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και γιατί όχι μηδενικό άνθρακα. Οι σκανδιναβικές χώρες πρώτες -αλλά η τάση θα διευρυνθεί τα επόμενα χρόνια- επιλέγουν μόνο πράσινους προορισμούς. Δεν μπορούμε να το αγνοούμε.

Οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου Τουρισμού

Οι στρατηγικοί στόχοι του Υπουργείου μας συνοπτικά είναι οι εξής:

-Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

-Βελτίωση της ποιότητας και της αυθεντικότητάς του,

-Βελτίωση της ανθεκτικότητάς του.

-Βελτίωση της βιωσιμότητας του τουριστικού προϊόντος.

Για να τα πετύχουμε όλα αυτά, χρειάζεται καλύτερος συντονισμός μεταξύ των Υπουργείων και μεταξύ  Κράτους και  Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Αυτό θα το επιδιώξουμε πρώτον, με τη δημιουργία ομάδας υλοποίησης των δράσεων του Εθνικού Σχεδίου για τον Τουρισμό και, δεύτερον με τη θέσπιση Τουριστικού Περιφερειακού Συμβουλίου ώστε οι Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού να συναντώνται τακτικά με την ηγεσία του Υπουργείου για τον καλύτερο συντονισμό των δράσεων.

5 είναι άξονες γύρω από τους οποίους θα κινηθούμε:

Πρώτος άξονας η δημιουργία Υποδομών, η βελτίωση του αδειοδοτικού πλαισίου και η χωροθέτηση του Τουρισμού.

Με την ολοκλήρωση του χωροταξικού πλαισίου - ζητούμενο ετών ή και δεκαετιών - ώστε να ευνοηθούν οι επενδύσεις χωρίς έκπτωση στις αρχές της αειφορίας.

Με τη δημιουργία one shop stop για την ταχύτερη αδειοδότηση τουριστικών επενδύσεων.

Με την προτυποποίηση των περιβαλλοντικών μελετών για νέες τουριστικές εγκαταστάσεις.

Με κίνητρα για τη νηολόγηση επαγγελματικών και ιδιωτικών σκαφών.

Στόχος η προσέλκυση 5.000 σκαφών άνω των 10 μέτρων.  

Δεύτερος άξονας είναι η προσβασιμότητα και η διασυνδεσιμότητα της χώρας.

Με  προσπάθεια ενίσχυσης των αεροπορικών και άλλων διασυνδέσεων της χώρας όπως για παράδειγμα απευθείας πτήσεις στις ΗΠΑ και τον χειμώνα.

Με ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης και αναβάθμισης των μαρινών για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Με την σύνδεση όλων των τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων στο διαδίκτυο και την ενίσχυση της ενεργής ψηφιακής παρουσίας τους. 

Τρίτος άξονας είναι η διαχείριση της εμπειρίας ώστε αυτή να είναι ποιοτική και ελκυστική.

Η εμπειρία για έναν επισκέπτη ξεκινάει από την αναζήτηση του προορισμού, συνεχίζεται με το πώς βιώνει το ταξίδι στη χώρα - από τις ουρές στο τελωνείο μέχρι το δωμάτιο ή αν τον έκλεψαν στον δρόμο - και τελειώνει με τη διαχείριση των αναμνήσεων στο διαδίκτυο όταν επιστρέψει  σπίτι του.

Θα ενισχύσουμε τον ρόλο της τουριστικής Αστυνομίας με παρουσία καθημερινή για τη μετάδοση του αισθήματος ασφάλειας σε τουρίστες και επιχειρηματίες.

Θα ξαναστήσουμε την τεχνική τουριστική εκπαίδευση και αναβαθμίσουμε τις ανώτερες σχολές.

Η χώρα που είναι τουριστικός προορισμός παγκοσμίου εμβέλειας οφείλει και πρέπει να παρέχει τουριστική εκπαίδευση παγκοσμίου εμβέλειας.

Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό θα γίνουν με αυτό τον τρόπο, ποιοτικότεροι, παραγωγικότεροι και θα αμείβονται καλύτερα.

Τέταρτος άξονας είναι ο επανασχεδιασμός του τουριστικού προϊόντος και ο επαναπροσδιορισμός της εικόνας του.Για να συμβεί αυτό χρειαζόμαστε στοιχεία. Είμαστε η μόνη χώρα που δεν έχει υλοποιήσει τους «δορυφόρους» λογαριασμούς τουρισμού στα στατιστικά της. Αυτό θα αλλάξει.

Με την  άμεση επαναφορά της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού μας, μέσω της μείωσης του ΦΠΑ στο τουριστικό πακέτο στο 13% από 24%. Και στο  11% στο τέλος της τετραετίας.

Για να πετύχουμε την επέκταση της τουριστικής περιόδου θα καλέσουμε όλους τους φορείς ανά περιφέρεια ώστε με συντονισμένες ενέργειες να δημιουργηθούν ειδικά χειμερινά προϊόντα. Θα ανοίξουμε τον τουρισμό μας στις πέντε αισθήσεις και όχι μόνο στον ήλιο και τη θάλασσα όπως είναι σήμερα. Ο επισκέπτης πρέπει να φεύγει έχοντας δει, ακούσει, γευθεί, μυρίσει, αγγίξει. Αυτό μπορεί να γίνει με στροφή σε σύνθετα ή εναλλακτικά προϊόντα όπως το city break, τον ιατρικό, ευεξίας, αθλητικό, εκπαιδευτικό, θρησκευτικό, γαστρονομικό, συνεδριακό, αγροτουρισμό κ.α.

Ειδικές μορφές τουρισμού

Θα στηρίξουμε ενεργά προσπάθειες που δημιουργούν  νέους ελκυστικούς προορισμούς σε μη ανεπτυγμένες τουριστικά περιοχές.

Ειδικές δράσεις θα σχεδιαστούν για τον πολιτιστικό και θρησκευτικό τουρισμό που είναι η 2η μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης σε δαπάνη και η 3η σε αφίξεις. Δικαιούμαστε μεγαλύτερο μερίδιο και θα το κατακτήσουμε.

Το ίδιο θα κάνουμε και για την ανάπτυξη του τουρισμού της 3ης ηλικίας, μια βασική μας προτεραιότητα.

Η αυθεντικότητα, μια ποιότητα που αναζητά ιδιαίτερα η γενιά του 2000 (οι λεγόμενοι millennials) που είναι οι τουρίστες του μέλλοντος, θα ενισχυθεί ώστε να αναδείξουμε τις επιλογές  που έχει ο επισκέπτης για ένα παραδοσιακό κατάλυμα, για ένα τοπικό φαγητό, για μια αυθεντική πολιτιστική ή φυσιολατρική δραστηριότητα, για αγορά ενός παραδοσιακού προϊόντος, για γνωριμία με την τοπική παράδοση και την ιστορία.

Είναι φανερό από τις δράσεις που σας περιέγραψα το  πόσο πίσω είμαστε.

Πέμπτος άξονας η κοινωνική και περιβαλλοντική ευαισθησία.

 Η αναβάθμιση της ποιότητας δε μπορεί να σταματάει στο μέγεθος του δωματίου ή του κρεβατιού, πρέπει να αγκαλιάζει το ενεργειακό αποτύπωμα, την φροντίδα για όσους έχουν ανάγκη, την επιστροφή μέρους της αξίας στην τοπική κοινωνία. Αυτό θα είναι το όχημα της βιωσιμότητας του Ελληνικού Τουρισμού, έτσι θα χτίσουμε το συγκριτικό μας πλεονέκτημα για τις δεκαετίας που έρχονται.

 Όλα τα παραπάνω θα γίνουν σε ανοικτό διάλογο με τους φορείς της αγοράς.

Για  αυτό τον λόγο ήδη ξεκινήσαμε μια σειρά άτυπων συναντήσεων με τους προέδρους όλων των συνδέσμων του τουρισμού αλλά και του επιμελητηρίου.

Θα συνεχίσουμε και με επίσημες συναντήσεις ώστε να καταγραφούν όλα τα προβλήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης και να τα επιλύσουμε, αν χρειαστεί και με νομοθετικές πρωτοβουλίες.

Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση, αλλά και υποχρεώσεις

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να κάνω και μια ειδική αναφορά στην πλατφόρμα Airbnb για την οποία έχει γίνει πολύς λόγος.

Για εμάς, το Υπουργείο Τουρισμού, οι βραχυχρόνιες μισθώσεις είναι μέρος της τουριστικής βιομηχανίας. Αυτό δεν ίσχυε παλιότερα και για αυτό υπήρχε μια σχετικά εχθρική στάση του υπουργείου απέναντί τους. Για εμάς - για αυτό εξάλλου συναντήθηκα ήδη με τον ΠΑΣΥΔΑ που εκπροσωπεί όσους μισθώνουν ακίνητα μέσω των πλατφορμών - οι βραχυχρόνιες μισθώσεις έχουν θέση στο τραπέζι των συζητήσεων για τον τουρισμό.

Από τη θέση αυτή  μπορούν να προτείνουν και να διεκδικούν αλλά υπάρχουν και υποχρεώσεις ώστε να διαφυλάξουμε τόσο την ποιότητα της τουριστικής εμπειρίας όσο και το κοινωνικό της αποτύπωμα.

Παρανομία και φοροδιαφυγή δεν είναι ανεκτές.

Άκουσα χθες τον κ. Τσίπρα. Αφήνω στην άκρη το θράσος να μιλάει για τη ΔΕΗ αυτός που την απαξίωσε. Αυτο που μου εκανε εντύπωση είναι πως έχασε κάθε έννοια οράματος ο κ. Τσίπρας.  

Είπε πως με 3,5% στόχο πλεονάσματος και μείωση φόρων κάποια μέτρα χρειάζονται για να καλυφθεί το κενό. 

Δε βλέπει ο κ. Τσιπρας πως το κενό θα το καλύψουμε με επενδύσεις και τουριστική ανάπτυξη. Πως το υπουργείο μας θα ειναι ο καταλύτης απελευθέρωσης των δημιουργικών δυνάμεων του Έλληνα.

Ο Τουρισμός για την κυβέρνηση της ΝΔ και του Κ. Μητσοτάκη είναι στο κέντρο της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της εξωστρέφειας. Για εμάς τουρισμός σημαίνει εξαγωγή ωραίων αναμνήσεων από τοπία, αρχαιολογικούς χώρους, εμπειρίες, φαγητό, ψυχαγωγία. Σημαίνει εξαγωγή ευτυχίας.

«Η Ελλάδα που προσφέρει όσα δε μπορούσες ποτέ να φανταστείς» θα είναι ο στόχος μας. Για κάθε τουρίστα, κάθε εποχή, σε κάθε προορισμό.

Αυτό είναι το όραμά μας. Αυτή είναι  η ελάχιστη υποχρέωσή μας απέναντι στις γενιές που έρχονται.  Να τους παραδώσουμε μια χώρα που παράγει βιώσιμη και ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη. Αυτό το όραμα θα είναι ο οδηγός μας.

 

Κ.Μητσοτάκης: Ενοποίηση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου με το Πολυτεχνείο

 Στην ομιλία του, εξάλλου, ο Πρωθυπουργός κ.Κυριάκης Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε θέματα, που άπτονται του τουρισμού, όπως:

  • Μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 22% μεσοσταθμικά από τον Αύγουστο του 2019 -αντί για το 2020,
  • Μείωση του φόρου στις επιχειρήσεις στο 20% σε δύο φάσεις (τον Σεπτέμβριο θα μειωθεί στο 24% για τα εισοδηματα του 2019, ενώ ο φόρος στα μερίσματα θα μειωθεί στο 5%)
  • Ενοποίηση του Εθνικου Αρχαιολογικού Μουσείου με το Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που θα αναβαθμίσει την περιοχή των Εξαρχείων, 
  • Μεταμόρφωση των εγκαταστάσεων της ΔΕΘ σε ένα πρότυπο εκθεσιακό κέντρο με χώρους πρασίνου και 
  • Μετατροπή του Βασιλικού Κτήματος στο Τατόι σε αγροδιατροφική μονάδα με περιπατητικές διαδρομές ανοιχτό σε όλους.

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

  1. 11/12 14:32

    ODIGEO | Τρεις ελληνικοί προορισμοί στην κορυφή των προτιμήσεων των Ευρωπαίων

  2. 11/12 13:46

    Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν τα πακέτα διακοπών – Πώς επιλέγουν κράτηση

  3. 11/12 13:06

    Marketing Greece | Νέο cluster «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο»

  4. 11/12 12:56

    M. Κόνσολας: Μονόδρομος η προσαρμογή του τουρισμού στην ψηφιακή οικονομία

  5. 11/12 12:53

    Τουρισμός: «Άνοιγμα» στην κινεζική τουριστική αγορά για προσέλκυση συνεδρίων στην Αθήνα

  6. 11/12 12:50

    FedHATTA: Απέδωσαν οι προσπάθειες των τουριστικών γραφείων – Aύξηση του δείκτη κύκλου εργασιών

  7. 11/12 12:48

    +5,4% οι επισκέπτες στα μουσεία της χώρας το οκτάμηνο του 2019

  8. 11/12 12:34

    1,23 εκατ. επισκέπτες στο Μουσείο Ακρόπολης το 8μηνο

  9. 11/12 12:22

    Γερμανικός τουρισμός | Τρίτη επιλογή η Ελλάδα το καλοκαίρι του 2019 – Υψηλή εμπιστοσύνη στα τ. γραφεία

  10. 11/12 11:58

    Airbnb | Άνοιγμα στην αγορά επαγγελματικών ταξιδίων

  11. 11/12 11:43

    Azamara: Νέο πρόγραμμα κρουαζιέρας με Αθήνα το 2021/22

  12. 11/12 11:18

    O ΕΟΤ στηρίζει το πρώτο Φεστιβάλ Ελληνικού Οίνου στο Amersfoort της Ολλανδίας

  13. 11/12 11:11

    HATTA: Οι αρχές της ECTAA για τον τουρισμό στη νέα ηγεσία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

  14. 11/12 10:22

    Αυθεντικά χαλιά ΑΙΩΝ1922: Μεγάλο χριστουγεννιάτικο πάρτυ στο νέο κατάστημα, στο Κέντρο της Αθήνας!

  15. 11/12 09:35

    Υπουργείο Τουρισμού: Ανάκληση διορισμού π.υπαλλήλου λόγω πλαστού τίτλου σπουδών

  16. 11/12 09:27

    Πράσινο φως για τον εκσυγχρονισμό του π. ξενοδοχείου ΟΛΥΜΠΙΑΣ στο κέντρο της Αθήνας

  17. 11/12 09:25

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Κέρκυρα ιδιοκτησίας της εταιρείας ΒΟΥΛΓΑΡΗ Α.Ε.

  18. 11/12 09:23

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για 2 νέα ξενοδοχεία στα Χανιά

  19. 11/12 09:20

    Σύρος: Μετασκευή ακινήτου σε μπουτίκ ξενοδοχείο

  20. 11/12 09:18

    Πρόγραμμα 200.000 ευρώ για την τουριστική προβολή των Σπετσών

  21. 10/12 17:28

    Open Day με ξεναγήσεις στο περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας στη ΔΕΘ-Helexpo

  22. 10/12 16:29

    Λουκέτο στην πλατφόρμα δραστηριοτήτων Vayable

  23. 10/12 15:31

    Καθήκοντα Chief Financial Officer στον όμιλο Electra Hotels & Resorts

  24. 10/12 14:43

    Τουρισμός | Ποιοι μοιράστηκαν τα "ιμάτια" της Thomas Cook

  25. 10/12 14:29

    Νέα ταυτότητα για το Metaxa Hospitality Group- Η μαντινάδα της Θεανώς Μεταξά

  26. 10/12 14:17

    ΕΤΑΔ: 25 αρχιτεκτονικές προτάσεις για την ανάπλαση του Λυκαβηττού

  27. 10/12 14:02

    M. Kόνσολας: Συνεργασία των χωρών της μαύρης Θάλασσας για τον τουρισμό με επίκεντρο την Ελλάδα

  28. 10/12 13:08

    Condor: Απαιτούνται αυξημένα έσοδα για να βρεθούν επενδυτές

  29. 10/12 12:53

    M. Kόνσολας: Η τουριστική ανάπτυξη πρέπει να συναντηθεί με το εμπόριο

  30. 10/12 12:49

    Διυπουργική για την Κυκλική Οικονομία

  31. 10/12 12:47

    Αλλαγές στη διοίκηση του σπεσιαλίστα για την Ελλάδα Olympic Holidays

  32. 10/12 12:29

    Σε Πολιτεία Καινοτομίας για ερευνητικά κέντρα & startup μετατρέπεται το ακίνητο της «ΧΡΩΠΕΙ» στο Φάληρο

  33. 10/12 12:15

    Ο ΕΟΤ στην κορυφαία εταιρική εκδήλωση του t.o. Jet2

  34. 10/12 12:11

    US News: Η Αθήνα στους top προορισμούς για γαμήλιο τουρισμό το 2020 - Διακρίσεις για 4 ελληνικά νησιά

  35. 10/12 11:58

    TUI - Travel Star | Πού οδηγείται ο ανταγωνισμός τουριστικών γραφείων - ΟΤΑ

  36. 10/12 11:29

    Ευρωβαρόμετρο: Καταπολέμηση της ανεργίας και επενδύσεις ζητούν οι Έλληνες

  37. 10/12 11:18

    Δήμος Ορχομενού: Kάθετα αντίθετος με τη δημιουργία δομής προσφύγων-μεταναστών - Πίνακας

  38. 10/12 09:33

    5η Grecka Panorama: Η γαστρονομία και ο τουρισμός της Ελλάδας ενθουσίασαν τους Πολωνούς

  39. 10/12 09:32

    Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τον Οκτώβριο

  40. 10/12 09:18

    ΠΟΜΙΔΑ: Νόμιμες οι βραχυχρόνιες μισθώσεις στις πολυκατοικίες

  41. 10/12 09:09

    Άνοιγμα των Λειψών στην πολωνική αγορά

  42. 10/12 09:07

    Αρνητική γνωμοδότηση για 5άστερο ξενοδοχείο στη Σέριφο

  43. 10/12 09:03

    Αιγυπτιακός τουρισμός: Επιστρέφουν στο Σαρμ Ελ Σέιχ ΤUI, Εasy Jet και Τurkish Airlines – Ξενοδοχειακό ντιλ 720 εκατ.

  44. 10/12 09:00

    Ψηφιακές εφαρμογές για την προβολή των γεω-μνημείων και γεωτόπων της Λήμνου

  45. 10/12 08:57

    Eκδήλωση του Condé Nast Traveller στο Λονδίνο για την Ελλάδα

  46. 10/12 08:51

    Στο Βόλο οι κ.κ. Μ. Κόνσολας και Κ.Λούλης- Συναντήσεις με Περιφερειάρχη Θεσσαλίας και τοπικούς φορείς

  47. 10/12 08:46

    Χ.Θεοχάρης: Πρόσκληση για επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό- Ομιλία στο Capital Link Forum

  48. 09/12 17:19

    Το πωλητήριο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου στο Χριστουγεννιάτικο Meet Market

  49. 09/12 17:14

    T+L | Ένα ελληνικό νησί στους 50 απόλυτους προορισμούς για ταξίδια το 2020

  50. 09/12 16:47

    Revival: Δυναμική παρουσία και το 2019 στην 6η Athens International Tourism Expo

  51. 09/12 16:47

    Ξενοδοχειακές ημέρες καριέρας στο Ηράκλειο

  52. 09/12 16:03

    Rebrain Greece: Πρωτοβουλία για τον επαναπατρισμό Ελλήνων της διασποράς

  53. 09/12 16:00

    Στη Βεργίνα, Βέροια και Αμφίπολη η υπουργός Πολιτισμού

  54. 09/12 15:32

    Μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα στο αεροδρόμιο Αθήνας έως το 2025

  55. 09/12 14:21

    Εφ’ όλης της ύλης συνάντηση της Σ.Ε.Τ.Κ.Ε. με τον υπουργό Τουρισμού

  56. 09/12 14:03

    Το Film Office της Κ. Μακεδονίας στην έκθεση παραγωγών “FOCUS” στο Λονδίνο

  57. 09/12 13:44

    Αυξημένος ο τζίρος στις υπηρεσίες καταλύματος στην Ελλάδα το γ’ τρίμηνο

  58. 09/12 13:24

    InterContinental | Τι κάνει τις πόλεις εμβληματικές στα μάτια των ταξιδιωτών

  59. 09/12 13:01

    Ανάγκη δημιουργίας Φορέων Διοίκησης Τουρισμού ως εργαλεία Τουριστικής Ανάπτυξης

  60. 09/12 12:55

    Γερμανικός τουρισμός: Χαμηλοί ρυθμοί στις κρατήσεις για το 2020

  61. 09/12 12:18

    FedHATTA: Οι νέες προκλήσεις για την ακτοπλοϊα - Ποιές προοπτικές διαμορφώνουν το 2020

  62. 09/12 12:12

    Airbnb: 5 κανόνες φιλοξενίας στα σπίτια της, που πρέπει να σέβονται οι ταξιδιώτες

  63. 09/12 11:49

    Μ.Κόνσολας: Φοιτητικό πάσο στους σπουδαστές των ΑΣΤΕ, που αναβαθμίζονται

  64. 09/12 11:35

    Δράσεις ενίσχυσης των περιοχών Natura της Κ. Μακεδονίας

  65. 09/12 11:28

    ΕΟΤ: Fam trips στην Αθήνα για Ελβετούς και Αυστριακούς τουριστικούς πράκτορες

  66. 09/12 10:19

    Ημερίδα στη Ρόδο: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Τεχνητή Νοημοσύνη- το παράδειγμα του Ομίλου Mitsis Hotels

  67. 09/12 10:10

    Νέο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας, στην Μητροπόλεως, με αλλαγή χρήσης κτιρίου

  68. 09/12 10:09

    Δήμος Βορείων Τζουμέρκων: Διαγωνισμός για μίσθωση ξενώνα

  69. 09/12 10:07

    O EOT μαγειρεύει ελληνικά στο Λονδίνο

  70. 09/12 09:59

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την εκμίσθωση του Χιονοδρομικού Βίγλας - Πισοδερίου

  71. 09/12 09:55

    Τα Hostels της Αθήνας

  72. 09/12 09:53

    Ομιλητής στο Capital Link Forum ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης

  73. 08/12 12:37

    Οι Γερμανοί συνεχίζουν να προτιμούν τα πακέτα διακοπών

  74. 08/12 12:17

    Επιχορηγήσεις για ξενοδοχεία στα Χανιά

  75. 08/12 12:15

    Δωρεά από Costa Navarino στο Λιμεναρχείο Πύλου

  76. 08/12 12:10

    Σε 11 εκθέσεις για την προώθηση προϊόντων το 2020 η Περιφέρεια Αττικής

  77. 07/12 16:03

    Πληρωμές εντός του μήνα ζητούν οι ξενοδόχοι του Ηρακλείου από τους t.o's

  78. 07/12 12:26

    Εκδηλώσεις προβολής από τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης

  79. 07/12 12:18

    Άρωμα Αλεξανδρούπολης στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος τα Χριστούγεννα

  80. 07/12 12:16

    O ΕΟΤ σε εκδηλώσεις προβολής στην Ιταλία και το Λουξεμβούργο

  81. 06/12 20:40

    Εγκαίνια για την έκθεση Athens International Tourism Expo

  82. 06/12 17:27

    Google: Τι δείχνουν οι online αναζητήσεις για τον ελληνικό τουρισμό

  83. 06/12 13:26

    Ελβετία: Η Ελλάδα στο 30% του προγράμματος του Hotelplan

  84. 06/12 13:18

    Θεσσαλονίκη| Σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ από το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab»

  85. 06/12 12:57

    Trivago | Tουρισμός: Ποιες τεχνολογίες θα κυριαρχήσουν το 2020 στα ξενοδοχεία

  86. 06/12 12:44

    ΕΟΤ: Ο Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα σε έκθεση στη Ρωσία

  87. 06/12 12:13

    Συνάντηση Μενδώνη- Κόνσολα | Ανάδειξη και αποκατάσταση της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  88. 06/12 11:52

    ΞΕΕ: Βραβεία στους 3 μεγάλους νικητές startup στον τουρισμό

  89. 06/12 11:43

    ΕΤΙ: 4 ξενοδοχεία της Grecotel στο πρόγραμμα του 2020- πρώτο Maxi Kids Club στην Κρήτη

  90. 06/12 11:39

    Κυπριακός τουρισμός: Προορισμός και το χειμώνα η Πάφος- Πτήσεις ανακοίνωσε η Condor

  91. 06/12 11:26

    32.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας στην Xenia 2019

  92. 06/12 09:37

    Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Στα δικαστήρια εάν δεν γίνουν αλλαγές στους δασικούς χάρτες

  93. 06/12 09:35

    Πτώση στις αεροπορικές αφίξεις εξωτερικού σε Λέσβο, Σάμο και Χίο

  94. 06/12 09:33

    Ανανέωση μίσθωσης 20 διαμερισμάτων για πρόσφυγες στο Δήμο Βόλβης

  95. 06/12 09:29

    Πρόσκληση για βίντεο - ντοκιμαντέρ στους Λειψούς

  96. 06/12 09:27

    Θετική γνωμοδότηση για καταδυτικό πάρκο με τεχνητούς υφάλους στην Κρήτη

  97. 05/12 19:23

    Κ.Λούλης: Διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν και "Γαλάζια Οικονομία"

  98. 05/12 17:33

    Αλληλεγγύη των τ. γραφείων Κέρκυρας στους πληγέντες της Αλβανίας από το σεισμό

  99. 05/12 16:37

    Επιστρέφει ο Αστερόκοσμος στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης

  100. 05/12 16:26

    Άγονος ο διαγωνισμός για το «Ξενία Ιαματικής Πηγής Κύθνου»