Πτώση της Ελλάδας στον Δείκτη Εθνικών Επωνυμιών
23 Oct 2021, 09:49 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Στην 21η θέση για το 2021 έπεσε η Ελλάδα, από την 20η θέση όπου βρισκόταν το 2020, στον Δείκτη Εθνικών Επωνυμιών - National Brands Index - NBI τον οποίο δημοσίευσε η εταιρεία Ipsos.
Αναλυτικά, η Γερμανία εξακολουθεί να διατηρεί τη πρώτη θέση και φέτος, φθάνοντας στα επίπεδα των ΗΠΑ, οι οποίες τερμάτιζαν στην 1η θέση για 7 συναπτά έτη.
Η διατήρηση της πρώτης θέσης από τη Γερμανία για 7η συνολικά φορά και 5η συνεχόμενη χρονιά, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ισχυρή οικονομία της και στην αντιμετώπιση δυσκολιών όπως είναι η πανδημία του κορωνοϊού, λαμβάνοντας έτσι ψήφο εμπιστοσύνης από καταναλωτές και επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο.
Άλλες χώρες που ισχυροποίησαν τη θέση τους είναι μεταξύ άλλων η Ιταλία, η οποία από την 6η θέση περνά στην 4η και οι ΗΠΑ, οι οποίες από τη 10η θέση ανέβηκαν στην 8η. Αντιθέτως, το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο πέρυσι κατατάχθηκε στη 2η θέση φέτος πέφτει στην 5η θέση ενώ η Γαλλία, η Σουηδία και η Αυστραλία χάνουν από μία θέση στον Δείκτη Εθνικών Επωνυμιών για το 2021.
Οι λόγοι για την μεταβολή στις θέσεις των χωρών, είναι κυρίως οι επιδόσεις τους στις εξής κατηγορίες: Διακυβέρνηση, Εξαγωγές, Τουρισμός, Πολιτισμός, Άνθρωποι, Μετανάστευση και Επενδύσεις.
Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΝΒΙ δημοσίευσε την πλήρη λίστα με τις ταξινομήσεις και τις βαθμολογίες των χωρών, με την προσθήκη 10 νέων χωρών, ενώ το παγκόσμιο δείγμα αυξήθηκε από 20.000 συμμετοχές σε 60.000 συμμετοχές ετησίως.
διαβάστε ακόμα
- ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19/04 | 13:03
- Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19/04 | 17:25
- Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα 18/04 | 10:25
- Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα 12/04 | 21:43
- Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης 12/04 | 21:37
- Booking.com | Πώς τα καταλύματα θα μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους, αξιοποιώντας τις τάσεις του 2024 11/04 | 11:48
- «Ο πιο καυτός Μάρτιος» όλων των εποχών- Επιταχύνεται η κλιματική αλλαγή; 09/04 | 17:15
- Τη Δευτέρα η 2η Διαδικτυακή Ευρωπαϊκή Ημέρα Καριέρας Τουρισμού της ΔΥΠΑ 09/04 | 11:08
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Διαγωνισμός 1,78 εκατ. ευρώ για τη στέγαση φοιτητών σε ξενοδοχεία στην Κέρκυρα 08/04 | 07:25
- Καλύτερη οινοπαραγωγή με τεχνητή νοημοσύνη 07/04 | 12:44
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ