Skyscanner: Δωρεάν διαφήμιση για τις τουριστικές επιτροπές από όλο τον κόσμο
31 Jul 2020, 13:16 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
H ταξιδιωτική πλατφόρμα Skyscanner προσφέρει σε τουριστικές επιτροπές από όλο τον κόσμο δωρεάν τοποθέτηση διαφήμισης, στο πλαίσιο της παγκόσμιας διαφημιστικής πρωτοβουλίας της.
Η πλατφόρμα αναζήτησης πτήσεων ευελπιστεί οτι με την πρωτοβουλία της θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιστρέψουν στα ταξίδια και στους προορισμούς που θα διαφημιστούν σε αυτήν.
Μέχρι στιγμής στην πρωτοβουλία, η οποία ονομάζεται Destination Connect, έχουν εγγραφεί 20 τουριστικές επιτροπές από όλο τον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Brand USA, Tourism Western Australia, Dubai Tourism και Visit Turkey.
Σε έρευνα που διενήργησε η πλατφόρμα από τις 29 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου, την εβδομάδα που η Βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τη λίστα ασφαλών χωρών για ταξίδια, διαπιστώθηκε οτι το 66% των ερωτηθέντων ήταν αισιόδοξοι για την πιθανότητα ταξιδίων στο εξωτερικό μέσα στο 2020, και το 56% δήλωσαν την αγωνία τους στη σκέψη ενός διεθνούς ταξιδίου.
Το Destination Connect προσφέρει στις τουριστικές επιτροπές, πρόσβαση σε εξατομικευμένη, επώνυμη τοποθέτηση διαφήμισης, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να προσφέρουν πληροφόρηση που καλλιεργεί την εμπιστοσύνη στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το Skyscanner.
Οι προορισμοί θα χρειαστεί να παρέχουν μηνύματα και εικόνες για τη διαφήμιση και η Skyscanner θα συμβάλλει παρέχοντας τεχνική υποστήριξη και στατιστικά στοιχεία. Οι επισκέπτες της πλατφόρμας που θα πατούν στον σύνδεσμο θα μεταφέρονται στη σελίδα επιλογής της τουριστικής επιτροπής.
διαβάστε ακόμα
- ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19/04 | 13:03
- Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19/04 | 17:25
- Το Βρετανικό ΥΠΕΞ προειδοποιεί για διακρίσεις στους ταξιδιώτες LGBTQ+ στην Ελλάδα 18/04 | 10:25
- Το προσδόκιμο ζωής είναι 2,3 χρόνια μικρότερο στα κατώτερα μορφωτικά στρώματα σε σχέση με τα ανώτερα 12/04 | 21:43
- Επιτακτική η ανάγκη της αναβάθμισης των δεξιοτήτων στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης 12/04 | 21:37
- Booking.com | Πώς τα καταλύματα θα μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους, αξιοποιώντας τις τάσεις του 2024 11/04 | 11:48
- «Ο πιο καυτός Μάρτιος» όλων των εποχών- Επιταχύνεται η κλιματική αλλαγή; 09/04 | 17:15
- Τη Δευτέρα η 2η Διαδικτυακή Ευρωπαϊκή Ημέρα Καριέρας Τουρισμού της ΔΥΠΑ 09/04 | 11:08
- Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Διαγωνισμός 1,78 εκατ. ευρώ για τη στέγαση φοιτητών σε ξενοδοχεία στην Κέρκυρα 08/04 | 07:25
- Καλύτερη οινοπαραγωγή με τεχνητή νοημοσύνη 07/04 | 12:44
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ