Βρετανικός τουρισμός: Καμπάνια των τουριστικών φορέων για τη συνέχιση των ταξιδιών

09 Mar 2020, 13:07 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

TornosNews.gr

Βρετανικός τουρισμός: Καμπάνια των τουριστικών φορέων για τη συνέχιση των ταξιδιών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Οι τουριστικοί φορείς, οι κοινοπραξίες ταξιδιωτικών γραφείων και τα ταξιδιωτικά μέσα ενημέρωσης στη Βρετανία ενώνουν τις δυνάμεις τους για να πείσουν τους καταναλωτές να συνεχίσουν να ταξιδεύουν παρά την κρίση του κορωνοϊού.

Η Advantage Travel Partnership σε συνεργασία με την ανταγωνιστική κοινοπραξία Global Travel Group και άλλα σωματεία της βιομηχανίας πρόκειται να λανσάρουν καμπάνια στα social media για να ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να μην αναβάλλουν τα ταξίδια τους.

Η καμπάνια με hashtag #KeepCalmTravelOn, στηρίζεται και από την Παγκόσμια Ένωση Κρουαζιέρας, CLIA και το φόρουμ ταξιδιωτικών γραφείων στο Facebook, Travel Gossip.

Η καμπάνια θα δώσει έμφαση στο Instagram όπου θα προβάλλεται οπτικό περιεχόμενο και μηνύματα καταναλωτών. Θα επιστρέπεται επίσης στα ταξιδιωτικά γραφεία να παρουσιάζουν τις προσφορές τους για ταξίδια τελευταίας στιγμής, να κοινοποιούν τις συμβουλές τους και θα εμφανίζονται συμβουλές από την ένωση βρετανών τουριστικών γραφείων και τουρ οπερείτορ, ΑΒΤΑ και το βρετανικό ΥΠΕΞ.

Ζητούμε από τους φίλους μας στην ταξιδιωτική βιομηχανία να συσπειρωθούν μαζί μας στη νέα καμπάνια κοινοποιώντας μας τις πρόσφατες ταξιδιωτικές τους φωτογραφίες ή βίντεο χρησιμοποιώντας το hashtag #KeepCalmTravelOn, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της Advantage Travel Partnership, Julia Lo Bue-Said.

Όσοι συμμετέχουν τη καμπάνια θα μπορούν να κοινοποιούν περιεχόμενο από τα social media στη σελίδα τους στο Instagram με το hashtag της καμπάνιας και με tag στο λογαριασμό KeepTheWorldTravelling.

Παράλληλα, η ενημερωτική σελίδα για τον τουρισμό, TravelMole, λανσάρει τη δική της καμπάνια, με τίτλο GoodtoGo η οποία έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τη βιομηχανία να αντιμετωπίσει συλλογικά την κρίση.

Η σελίδα θα παρουσιάζει ειδικές προσφορές, εκπτώσεις, αλλαγές στις πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων, εκδηλώσεις ή τουρ που πρόκειται να πραγματοποιηθούν, ή προσφορές προστιθέμενης αξίας τις οποίες τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να κοινοποιούν στους πελάτες τους.

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 68% των Βρετανών θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν εάν γνωρίζουν ότι δεν θα χρεωθούν τυχόν αλλαγές στον ταξιδιωτικό προγραμματισμό.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα