American Express | Οι κορυφαίες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια

09 May 2025, 06:10 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

American Express | Οι κορυφαίες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Οι κορυφαίες παγκόσμιες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του πολυτελούς ταξιδιού παρουσιάστηκαν από την American Express, μέλος της HSMAI Europe, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για τη στρατηγική προσαρμογή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των επισκεπτών.

Βασισμένη σε έρευνες και βαθιά γνώση των ταξιδιωτικών συνηθειών των μελών της, η American Express επισημαίνει τη διαρκή άνοδο του βιωματικού τουρισμού, της προσωποποιημένης εμπειρίας, των bleisure ταξιδιών (συνδυασμός επαγγελματικών και ψυχαγωγικών ταξιδιών), των πολυγενεακών διακοπών, αλλά και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την οργάνωση και κράτηση ταξιδιών.

«Οι ταξιδιώτες γίνονται ολοένα και πιο έξυπνοι, συνδυάζοντας πόντους επιβράβευσης και αξιοποιώντας τα προνόμια από διαφορετικές πιστωτικές κάρτες και ταξιδιωτικά προγράμματα για να μεγιστοποιήσουν την αξία του ταξιδιού τους», δήλωσε η Veronique Raynaud, Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια του Global Client Group International της American Express, σε συνέντευξή της στην HSMAI Europe.

Σύμφωνα με την έκθεση American Express Travel 2025 Global Travel Trends, το ταξίδι αποκτά νόημα και σκοπό. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών παγκοσμίως δηλώνουν ότι σκοπεύουν να οργανώσουν ένα ταξίδι γύρω από κάποια ψυχαγωγική εκδήλωση ή να παρακολουθήσουν τουλάχιστον ένα αθλητικό γεγονός το 2025.

Ιδιαίτερα οι Millennials και η Gen Z είναι οι βασικοί πρεσβευτές αυτής της αλλαγής, επιλέγοντας ταξίδια με έμφαση στην εμπειρία της διαδρομής – όπως τα πολυτελή τρένα, τα κρουαζιερόπλοια και οι αυθεντικές πολιτιστικές εμπειρίες. Επιπλέον, αποτελούν τους μεγαλύτερους χρήστες ψηφιακής τεχνολογίας, με το 83% να βρίσκει χρήσιμη τουλάχιστον μία εφαρμογή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης για κρατήσεις ταξιδιών.

Η Raynaud σημείωσε επίσης τη νέα δυναμική που αναπτύσσεται γύρω από τις οικογενειακές διακοπές: Οι νέοι γονείς –ιδιαίτερα από τις γενιές Millennials και Gen Z– ενθαρρύνουν τα παιδιά να συμμετέχουν στον σχεδιασμό των διακοπών, ενώ αυξάνεται η τάση για ταξίδια με εκτεταμένα μέλη της οικογένειας. Γι’ αυτό, όπως τονίζει, τα ξενοδοχειακά brands θα πρέπει να προσαρμόσουν την προσφορά τους ώστε να καλύπτει διαγενεακές ανάγκες.

Παράλληλα, η αξιοποίηση προγραμμάτων επιβράβευσης και στρατηγικών συνεργασιών μπορεί να ενισχύσει ουσιαστικά την εμπειρία και την αφοσίωση των πελατών. «Για την American Express, οι συνεργασίες αυτές προσφέρουν προστιθέμενη αξία και ευκολία στα ταξίδια των πελατών μας», δήλωσε η Raynaud.

Η Πρόεδρος και CEO της HSMAI Europe, Ingunn Hofseth, τόνισε από την πλευρά της ότι η American Express διαθέτει εξαιρετική τεχνογνωσία στην κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, ιδιαίτερα καθώς οι νεότερες γενιές αναδεικνύονται σε βασικούς “παίκτες” στον χώρο του luxury travel. «Η συνέργεια ανάμεσα στην Amex και τη βιομηχανία της φιλοξενίας ανοίγει σημαντικές ευκαιρίες για τους ξενοδόχους ώστε να ευθυγραμμίσουν τις υπηρεσίες τους με τις νέες τάσεις, να υιοθετήσουν την τεχνολογία και να αξιοποιήσουν τα loyalty προγράμματα για να χτίσουν μακροχρόνιες, προσωποποιημένες σχέσεις με τους επισκέπτες τους», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η HSMAI Europe (Hospitality Sales and Marketing Association International) είναι κορυφαίος φορέας στον τομέα της επαγγελματικής ανάπτυξης και των εμπορικών στρατηγικών για τον τουριστικό κλάδο στην Ευρώπη.

Facebook Twitter Linkedin
Amaronda

Buka

Messina

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα