Τουρισμός: Έτσι θα προσεγγίσουμε την αγορά της Ινδίας – Έρευνα της Agoda αποκαλύπτει...

24 Dec 2024, 11:33 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Τουρισμός: Έτσι θα προσεγγίσουμε την αγορά της Ινδίας – Έρευνα της Agoda αποκαλύπτει...

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ενόσω το υπουργείο Τουρισμού προετοιμάζει «άνοιγμα» στην μεγάλη αγορά της Ινδίας για τον Ελληνικό τουρισμό, έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda δείχνει ότι απόλυτη προτεραιότητα των Ασιατών ταξιδιωτών για το 2025 είναι η χαλάρωση, τα οικογενειακά ταξίδια και ο ενθουσιασμός της ανακάλυψης νέων προορισμών ως βασικοί παράγοντες που δίνουν κίνητρο για ταξιδιωτικές αποδράσεις.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα ταξιδιωτικών τάσεων της Agoda, οι ταξιδιώτες από την Ασία δίνουν μεγάλη έμφαση στον ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα τους πρόσωπα κατά τη διάρκεια των διακοπών και θεωρούν τα ταξίδια μια ανάπαυλα από την ρουτίνα της καθημερινότητας. Παράλληλα, καταγράφεται μια αξιοσημείωτη τάση για ταξίδια με επίκεντρο θεματικά πάρκα, με έναν στους 8 ερωτηθέντες να προβλέπουν ότι το επόμενο ταξίδι τους θα περιλαμβάνει επισκέψεις σε κάποιο θεματικό πάρκο.

Οι 7 κορυφαίες τάσεις που καταγράφονται είναι οι ακόλουθες...

-Όσο πιο πολλοί, τόσο καλύτερα: Τα ταξίδια με οικογενειακά μέλη βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων

Για πολλούς ταξιδιώτες ο χρόνος με μέλη της οικογένειας ισούται με ποιοτικό χρόνο και περισσότεροι από το ένα τρίτο (34%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους το 2025. Οι Ινδονήσιοι είναι οι πιο ένθερμοι οπαδοί της τάσης αυτής από τους υπόλοιπους Ασιάτες, με τουλάχιστον το 58% να προβλέπει ότι θα πραγματοποιήσει ένα ταξίδι με οικογενειακά μέλη πολλών διαφορετικών γενεών. Στην γενική κατάταξη των δημοφιλέστερων ομαδικών ταξιδιών ακολουθούν τα ζευγάρια (23%) και οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες (19%).

-Ευκολία: Η χαλάρωση είναι, με διαφορά, το κορυφαίο κίνητρο για ταξίδια

Η απόδραση από τη φασαρία της καθημερινής ζωής είναι μακράν ο πιο σημαντικός λόγος για να ταξιδέψει κανείς, σύμφωνα με τους Ασιάτες. Το 75% των ερωτηθέντων ανέφερε τη χαλάρωση ως το πιο σημαντικό ταξιδιωτικό κίνητρο. Οι ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη μάλιστα αποσκοπούν στη χαλάρωση περισσότερο από τους υπόλοιπους Ασιάτες (87%). Ακολουθούν η επίσκεψη σε οικογένεια και φίλους (39%) και η εξερεύνηση του πολιτισμού.

-Ο υπολογιστής λέει «Ναι»: Η τεχνολογία βοήθημα για τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό

Η τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών τους σχεδίων. Το 80% σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικές εφαρμογές, ενώ περίπου ένας στους οκτώ (12%) ενδιαφέρεται για περιηγήσεις εικονικής πραγματικότητας. Οι Ινδοί ταξιδιώτες φαίνεται να είναι περισσότερο γνώστες της τεχνολογίας, με εννέα στους δέκα να ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν ταξιδιωτικές εφαρμογές όταν κάνουν ταξιδιωτική κράτηση.

-Πιο προσιτά ταξίδια: Περισσότερες αποδράσεις, εξυπνότερες δαπάνες

Το 65% των Ασιατών σκοπεύουν να δαπανήσουν λιγότερα από 250 δολάρια ανά διανυκτέρευση στη διαμονή. Ωστόσο, η τιμή δεν αποτελεί εμπόδιο για διεθνή ταξίδια – το 87% των ταξιδιωτών αναμένει ότι θα κάνει τον ίδιο αριθμό ταξιδιών ή περισσότερα σε σύγκριση με το 2024, με τα περισσότερα από αυτά να είναι στο εξωτερικό (52%). Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες από το Χονγκ Κονγκ προβλέπουν ότι θα ταξιδέψουν περισσότερο διεθνώς (82%). Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων (27%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

-Μέσα και έξω από το γραφείο: Ταξιδεύοντας χωρίς ωράριο

Εκτός από τα παραδοσιακά επαγγελματικά ταξίδια, στα οποία αναμένεται να «επενδύσει» το 28% των ερωτηθέντων, η έρευνα εντόπισε επίσης την άνθηση των ψηφιακών νομάδων, εργαζομένων χωρίς σύνορα που εργάζονται εξ αποστάσεως. Ένας στους 25 προβλέπει ότι θα εργαστεί εξ αποστάσεως το 2025, με έμφαση στο συνδυασμό εργασίας και αναψυχής, καθώς περισσότερες εταιρείες υιοθετούν ευέλικτες μορφές εργασίας. Οι περισσότεροι μελλοντικοί ψηφιακοί νομάδες από τη Ασία εντοπίζονται στις Φιλιππίνες, όπου ένας στους δεκατέσσερις ταξιδιώτες αναμένει να εργάζεται ενώ ταξιδεύει.

- #έμπνευση: Πολλοί τρόποι ανακάλυψης νέων προορισμών

Δεν υπάρχει τίποτα πιο συναρπαστικό από την εξερεύνηση ενός άγνωστου τόπου, με το 84% των ταξιδιωτών να προβλέπει ότι θα επισκεφτεί νέους προορισμούς μέσα στο 2025. Η ταξιδιωτική έμπνευση μπορεί να προέλθει από πολλές πηγές, όπως προσωπικά ενδιαφέροντα και χόμπι (71%), προσφορές εξαιρετικού value (56%) και συστάσεις από φίλους και συγγενείς (33%). Ένας στους πέντε (20%) εμπνέεται για τα ταξίδια του από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους Μαλαισιανούς και τους Ινδονήσιους να εμπνέονται περισσότερο από το Instagram και τα likes (και οι δύο από 29%).

-Η ζωή ένα λούνα πάρκ: Τα θεματικά πάρκα αποτελούν λόγο για ταξίδια

Τα πολυάριθμα θεματικά πάρκα της Ασίας, όπως η Disney στο Τόκιο, στη Σαγκάη και το Χονγκ Κονγκ, η Lotte World στη Σεούλ, η Universal στην Οσάκα και τη Σιγκαπούρη, το Ferrari World στο Άμπου Ντάμπι, αποτελούν σημαντικό πόλο έλξης για τον τουρισμό όλο το χρόνο. Πάνω από ένας στους οκτώ ταξιδιώτες (13%) αναμένει ότι θα ταξιδέψει ειδικά για να επισκεφτεί ένα θεματικό πάρκο το 2025. Οι Ινδονήσιοι φαίνονται πιο ενθουσιώδεις για ta τρενάκια του λούνα παρκ, με έναν στους 5 να προβλέπει ότι θα ταξιδέψει προκειμένου να επισκεφθεί θεματικά πάρκα.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα