Ξενοδοχεία: Στροφή των διεθνών αλυσίδων στην ποιότητα υπηρεσιών παρά στην ποσότητα των all-in resort

27 Nov 2024, 15:56 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Ξενοδοχεία: Στροφή των διεθνών αλυσίδων στην ποιότητα υπηρεσιών παρά στην ποσότητα των all-in resort

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Την τάση των διεθνών ξενοδοχειακών εταιριών να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην ποιότητα υπηρεσιών παρά στην ποσότητα των all inclusive resort αποκαλύπτει πρόσφατη έκθεση της CoStar. Η τάση αυτή αποδίδεται κυρίως στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν πλέον πιο εξατομικευμένες, μοναδικές και πολυτελείς εμπειρίες διακοπών.

Στο πλαίσιο της νέας αυτής τάσης, μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως οι Marriott International και Hilton Worldwide Holdings Inc., αφιερώνουν μεγαλύτερο μέρος των πηγών τους στην αναβάθμιση των υφιστάμενων ξενοδοχείων παρά στον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου τους με νέα resort. Οι αναβαθμίσεις αυτές αφορούν, μεταξύ άλλων, νέες επιλογές εστίασης και ευρύτερο φάσμα δραστηριοτήτων.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Marriott International, Arne Sorenson, η παροχή εμπειριών υψηλής ποιότητας αποτελεί το κλειδί για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά. Όπως δήλωσε ο κ. Sorenson, ενώ η επέκταση του αριθμού των resort είναι σημαντική σε αναπτυξιακούς όρους, δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος της ποιότητας. Ομοίως, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hilton Worldwide Holdings Inc., Chris Nassetta, έχει υπογραμμίσει τη δέσμευση της εταιρίας του στην προσφορά εξαιρετικών εμπειριών στους επισκέπτες που δεν αφορά τον αριθμό των ξενοδοχείων.

Άλλος παράγοντας που οδηγεί σε αυτήν την τάση που καταγράφεται στο χώρο των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων, είναι ο αυξανόμενος ανταγωνισμός που δέχονται από μπουτίκ ξενοδοχεία και πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης όπως η Airbnb. Αυτοί οι ανταγωνιστές έχουν δημιουργήσει ένα niche προϊόν στην αγορά προσφέροντας ιδιαίτερα καταλύματα και τοπικές εμπειρίες που οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων αγωνίζονται να αναπαράγουν. Ως αποτέλεσμα, οι διεθνείς ξενοδοχειακές εταιρείες αναγκάστηκαν να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους και να επικεντρωθούν περισσότερο στη βελτίωση των προσφορών τους παρά απλώς στην προσθήκη περισσότερων προορισμών.

Η πανδημία επιτάχυνε περαιτέρω τη στροφή προς την ποιότητα έναντι της ποσότητας. Με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που ισχύουν παγκοσμίως, πολλοί ταξιδιώτες έχουν γίνει πιο επιλεκτικοί στο πού επιλέγουν να μείνουν. Αυτό έχει αυξήσει τη ζήτηση για υψηλής ποιότητας, all-inclusive θέρετρα που προσφέρουν ασφαλή και ευχάριστη εμπειρία διακοπών.

Η έμφαση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας αντανακλά μια ευρύτερη αλλαγή στην εστίαση του κλάδου της φιλοξενίας στην κάλυψη των εξελισσόμενων απαιτήσεων των καταναλωτών. Την ώρα που οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο εξατομικευμένες και πολυτελείς εμπειρίες, οι διεθνείς ξενοδοχειακές εταιρείες οφείλουν να συνεχίσουν να επενδύουν στα υπάρχοντα ακίνητά τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα