Τουρισμός: Πηγή απογοήτευσης οι online κρατήσεις - 2 στους 3 ταξιδιώτες δεν ελέγχουν τις πολιτικές του παρόχου

29 Aug 2024, 12:45 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Τουρισμός: Πηγή απογοήτευσης οι online κρατήσεις - 2 στους 3 ταξιδιώτες δεν ελέγχουν τις πολιτικές του παρόχου

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι αντιμετώπισαν μεγάλα εμπόδια στη διεκδίκηση επιστροφής χρημάτων από κρατήσεις διακοπών ή ταξιδιών, με έναν στους 10 ταξιδιώτες να παραδέχονται ότι συνάντησαν προβλήματα όταν χρειάστηκε να ακυρώσουν τις διακοπές τους.

Επιπλέον, ελάχιστοι είναι εκείνοι που ελέγχουν τις πολιτικές πριν από την κράτηση διακοπών και ταξιδιών, με την πλειονότητα (67%) να μην έχει ελέγξει ποτέ αυτή την πολύτιμη πληροφόρηση.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας της πλατφόρμας διακανονισμού πληρωμών FitMont σε σχέση με τις συνήθειες, τις προσδοκίες και τις απογοητεύσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών στις διαδικτυακές κρατήσεις ταξιδιών.

Το ένα τρίτο (33%) δήλωσε ότι το γεγονός πως οι κρυφές χρεώσεις προστίθενται αργότερα στη διαδικασία κράτησης τους απογοητεύει και θα τους αποθάρρυνε να ολοκληρώσουν την κράτηση και να αξιοποιήσουν τον ίδιο πάροχο ξανά. Το 14% επιλέγει τον ίδιο ταξιδιωτικό πάροχο εξαιτίας των προγραμμάτων ανταμοιβής του.

Το 20% θεωρεί τη διαδικασία κράτησης ταξιδιών πιο περίπλοκη από την αγορά λιανικής και το 25% προτιμά την αλλαγή κράτησης σε εταιρίες που ενημερώνουν από την πρώτη στιγμή για το κόστος, αποφεύγοντας τις ύπουλες χρεώσεις.

Σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, η αποτυχία εξορθολογισμού των κρατήσεων, αποσαφήνισης του κόστους και προσφοράς προτιμώμενων τρόπων πληρωμής επηρεάζει τις ταξιδιωτικές εταιρείες. Η υιοθέτηση απρόσκοπτων, διαφανών και ευέλικτων επιλογών πληρωμής, όπως το Apple Pay και το Klarna, μπορεί να δώσει στις ταξιδιωτικές εταιρείες ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ειδικά στην προσέλκυση νεότερων ταξιδιωτών, επισημαίνεται στην έρευνα.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα