Ξενοδοχεία: Έως 2% επιπλέον έσοδα από την πώληση επιπλέον υπηρεσιών

27 Aug 2024, 11:55 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Ξενοδοχεία: Έως 2% επιπλέον έσοδα από την πώληση επιπλέον υπηρεσιών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Έως 2% επιπλέον εισοδήματα μπορούν να αποκομίσουν τα ξενοδοχεία αυτή τη σεζόν εάν προβούν στην πώληση επιπλέον υπηρεσιών, ως ένα στρατηγικό τρόπο να αναβαθμίσουν την ικανοποίηση πελατών αλλά και να αναβαθμίσουν τα έσοδά τους.

Ο CEO Αμερικής της Mirai, Pablo Delgado, επισημαίνει ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν έως και 2% περισσότερα έσοδα με αυτό τον τρόπο, με τη μέση αξία των επιπλέον υπηρεσιών να ανέρχεται σε 15 ευρώ.

Ωστόσο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αντιμετωπίσουν ορισμένες προκλήσεις προκειμένου να δημιουργήσουν πιο επικερδείς απευθείας κρατήσεις.

Σε στρατηγικό επίπεδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εξισορροπήσουν την επιθυμία τους να αυξήσουν τα έσοδα με την πολυπλοκότητα που συνεπάγεται η διαχείριση επιπλέον υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό προτείνονται τα μικρά βήματα και η σταδιακή επέκτασή τους.

Σε επίπεδο μάρκετινγκ, είναι κρίσιμης σημασίας η αποτελεσματική προώθηση αυτών των επιπλέον υπηρεσιών με τη χρήση ελκυστικών εικόνων, ξεκάθαρων περιγραφών και τιμολόγησης που συμβαδίζει με το ξενοδοχειακό brand και τις προσδοκίες πελατών, διασφαλίζοντας ότι οι επιλογές αναβαθμίζουν την εμπειρία επισκέπτη χωρίς να προκαλούν κούραση επιλογών.

Σε λειτουργικό επίπεδο, η έμφαση θα πρέπει να δοθεί στην εξασφάλιση ότι η προσφορά επιπλέον υπηρεσιών δεν θα γίνει οικονομικό βάρος. Αυτό περιλαμβάνει την ενσωμάτωση της προσφοράς αυτής σε ήδη υπάρχοντα συστήματα, το συντονισμό με τους παρόχους και την ευθυγράμμιση των επιπλέον υπηρεσιών με τις πολιτικές του ξενοδοχείου.

Ο κ. Delgado τονίζει τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης κατά την προσφορά επιπλέον υπηρεσιών. Πιστεύει ότι η σημερινή ανταγωνιστική αγορά φιλοξενίας δεν έχει να κάνει μόνο με την παροχή ενός κρεβατιού αλλά μιας αξέχαστης εμπειρίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, «η σωστή τιμολόγηση για οι επιπλέον υπηρεσίες μπορεί να κάνουν τη διαφορά τόσο στην ικανοποίηση των επισκεπτών όσο και στην αύξηση των εσόδων. Η επιλογή του σωστού τύπου τιμολόγησης για κάθε επιπλέον υπηρεσία είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό σημαίνει ότι λαμβάνεται υπόψη τόσο το είδος της τιμής όσο και η ποσότητα. Για παράδειγμα, η τιμή στις επιπλέον παροχές μπορεί να είναι ανά άτομο, όπως εισιτήρια παραστάσεων ή πρόσβαση στο σπα, ανά δωμάτιο για υπηρεσίες όπως το check-out αργά ή ανά κράτηση για πάρκινγκ ή ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Η ποσότητα μπορεί να είναι ανά διανυκτέρευση για επιπλέον παροχές, όπως ένα επιπλέον κρεβάτι ή μια εφάπαξ χρέωση για υπηρεσίες όπως η χρέωση στάθμευσης.»

Ο ίδιος αναγνωρίζει επίσης την αξία της προσφοράς περισσότερων και καλύτερων πρόσθετων υπηρεσιών απευθείας μέσω του ιστότοπου του ξενοδοχείου. Επισημαίνει ότι αυτό όχι μόνο ενισχύει την αξία του ιστότοπου και τον ξεχωρίζει από τους μεσάζοντες, αλλά ενισχύει και την πρόταση αξίας του ξενοδοχείου χωρίς να παραβιάζεται η εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Τα ξενοδοχεία αντί να προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες μόνο κατόπιν αιτήματος, έχουν πλέον τη δυνατότητα να πωλούν αυτόματα ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων υπηρεσιών σε όλους τους επισκέπτες που κάνουν κράτηση μέσω του ιστότοπού τους. Οι εσωτερικές υπηρεσίες αυξάνουν άμεσα τα έσοδα, ενώ οι εξωτερικές ενδέχεται να κερδίσουν προμήθεια.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα