Ξενοδοχεία: Έως 2% επιπλέον έσοδα από την πώληση επιπλέον υπηρεσιών
27 Aug 2024, 11:55 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Έως 2% επιπλέον εισοδήματα μπορούν να αποκομίσουν τα ξενοδοχεία αυτή τη σεζόν εάν προβούν στην πώληση επιπλέον υπηρεσιών, ως ένα στρατηγικό τρόπο να αναβαθμίσουν την ικανοποίηση πελατών αλλά και να αναβαθμίσουν τα έσοδά τους.
Ο CEO Αμερικής της Mirai, Pablo Delgado, επισημαίνει ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν έως και 2% περισσότερα έσοδα με αυτό τον τρόπο, με τη μέση αξία των επιπλέον υπηρεσιών να ανέρχεται σε 15 ευρώ.
Ωστόσο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αντιμετωπίσουν ορισμένες προκλήσεις προκειμένου να δημιουργήσουν πιο επικερδείς απευθείας κρατήσεις.
Σε στρατηγικό επίπεδο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να εξισορροπήσουν την επιθυμία τους να αυξήσουν τα έσοδα με την πολυπλοκότητα που συνεπάγεται η διαχείριση επιπλέον υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό προτείνονται τα μικρά βήματα και η σταδιακή επέκτασή τους.
Σε επίπεδο μάρκετινγκ, είναι κρίσιμης σημασίας η αποτελεσματική προώθηση αυτών των επιπλέον υπηρεσιών με τη χρήση ελκυστικών εικόνων, ξεκάθαρων περιγραφών και τιμολόγησης που συμβαδίζει με το ξενοδοχειακό brand και τις προσδοκίες πελατών, διασφαλίζοντας ότι οι επιλογές αναβαθμίζουν την εμπειρία επισκέπτη χωρίς να προκαλούν κούραση επιλογών.
Σε λειτουργικό επίπεδο, η έμφαση θα πρέπει να δοθεί στην εξασφάλιση ότι η προσφορά επιπλέον υπηρεσιών δεν θα γίνει οικονομικό βάρος. Αυτό περιλαμβάνει την ενσωμάτωση της προσφοράς αυτής σε ήδη υπάρχοντα συστήματα, το συντονισμό με τους παρόχους και την ευθυγράμμιση των επιπλέον υπηρεσιών με τις πολιτικές του ξενοδοχείου.
Ο κ. Delgado τονίζει τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης κατά την προσφορά επιπλέον υπηρεσιών. Πιστεύει ότι η σημερινή ανταγωνιστική αγορά φιλοξενίας δεν έχει να κάνει μόνο με την παροχή ενός κρεβατιού αλλά μιας αξέχαστης εμπειρίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, «η σωστή τιμολόγηση για οι επιπλέον υπηρεσίες μπορεί να κάνουν τη διαφορά τόσο στην ικανοποίηση των επισκεπτών όσο και στην αύξηση των εσόδων. Η επιλογή του σωστού τύπου τιμολόγησης για κάθε επιπλέον υπηρεσία είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό σημαίνει ότι λαμβάνεται υπόψη τόσο το είδος της τιμής όσο και η ποσότητα. Για παράδειγμα, η τιμή στις επιπλέον παροχές μπορεί να είναι ανά άτομο, όπως εισιτήρια παραστάσεων ή πρόσβαση στο σπα, ανά δωμάτιο για υπηρεσίες όπως το check-out αργά ή ανά κράτηση για πάρκινγκ ή ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Η ποσότητα μπορεί να είναι ανά διανυκτέρευση για επιπλέον παροχές, όπως ένα επιπλέον κρεβάτι ή μια εφάπαξ χρέωση για υπηρεσίες όπως η χρέωση στάθμευσης.»
Ο ίδιος αναγνωρίζει επίσης την αξία της προσφοράς περισσότερων και καλύτερων πρόσθετων υπηρεσιών απευθείας μέσω του ιστότοπου του ξενοδοχείου. Επισημαίνει ότι αυτό όχι μόνο ενισχύει την αξία του ιστότοπου και τον ξεχωρίζει από τους μεσάζοντες, αλλά ενισχύει και την πρόταση αξίας του ξενοδοχείου χωρίς να παραβιάζεται η εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Τα ξενοδοχεία αντί να προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες μόνο κατόπιν αιτήματος, έχουν πλέον τη δυνατότητα να πωλούν αυτόματα ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων υπηρεσιών σε όλους τους επισκέπτες που κάνουν κράτηση μέσω του ιστότοπού τους. Οι εσωτερικές υπηρεσίες αυξάνουν άμεσα τα έσοδα, ενώ οι εξωτερικές ενδέχεται να κερδίσουν προμήθεια.
διαβάστε ακόμα
-
Η «μάχη της ξαπλώστρας» καλά κρατεί – Ποια ψυχολογία κρύβεται πίσω από αυτήν 15/07 | 06:15
-
Ευρώπη 2025 | Πρόστιμα, απαγορεύσεις και νέοι κανόνες για τους τουρίστες 05/07 | 06:28
-
Μεσόγειος: Το hotspot της κλιματικής αλλαγής 03/07 | 11:12
-
Νέα εποχή για τα ταξίδια πολυτελείας στην Ασία-Ειρηνικό 02/07 | 16:05
-
Η επόμενη γενιά ειδικών στον βιώσιμο τουρισμό ξεκινά σπουδές με διεθνή προοπτική 30/06 | 13:19
-
Square Lime: Οι επιδόσεις των boutique ξενοδοχείων σε κορυφαίους Ελληνικούς προορισμούς το β' τρίμηνο του 2025 26/06 | 11:38
-
Τουρισμός | Pinterest - Oι τάσεις για το καλοκαίρι: λιγότερη οθόνη, περισσότερη φύση 23/06 | 06:10
-
Γιατί η πολυτελής ταξιδιωτική εμπειρία κινδυνεύει να χάσει την αυθεντικότητά της 17/06 | 10:18
-
Ο Τουρισμός του μέλλοντος: 2,4 δισεκατομμύρια διεθνή ταξίδια έως το 2040 01/06 | 21:10
-
Η Uber απογειώνεται στην Ακτή Αμάλφι: Ελικόπτερα και κρουαζιέρες μέσω app 14/06 | 08:51
δημοφιλέστερα
- 1 Συναγερμός για το κλείσιμο του ΕΟΤ Μαδρίτης | Οι επιπτώσεις στις ισπανόφωνες αγορές - τι λένε στο ΤΝ τουριστικά γραφεία 18.07.2025 | ΑΓΟΡΕΣ
- 2 Alexandrou Chora | Στις στρατηγικές επενδύσεις το project, που ξεπερνά τη φαντασία 18.07.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Ημερίδα για τις προκλήσεις και τις προοπτικές του τουρισμού στην Ηλεία 18.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Δήμος Μυκόνου | Έντονη δυσαρέσκεια για οικοδομικές εργασίες στην αιχμή της σεζόν 18.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Άδειες για πλωτές εξέδρες σε Πάρο και Ερμιόνη 18.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου: Ημερίδα για τα αρχαιολογικά μνημεία της Λέσβου 18.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Ορεινός τουρισμός | Διαγωνισμός για τις προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης από το Υπ. Τουρισμού 18.07.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 ΥΠΑ | Επιθεώρηση για έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο Μήλου – Δωρεά απινιδωτή από υπάλληλο 17.07.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Σκιάθος 2026 | Η Jet2 ξεκινά τις πωλήσεις πακέτων από τον Σεπτέμβριο 18.07.2025 | TOUR OPERATORS
- 10 Η Mayor συστήνει το Cabo, το δεύτερο 5* resort στην Κέρκυρα μέσα σε έναν μήνα 18.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ