Τουρισμός | "Νothing-cation", η νέα τάση στις διακοπές – Το 96% απολαμβάνει να μην κάνει... απολύτως τίποτα στα ταξίδια!
11 Jan 2023, 14:20 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών ταξιδιωτών (34%) νιώθουν εξαντλημένοι από τις διακοπές τους και σχεδόν όλοι (96%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν μέρος των επόμενων διακοπών τους στο να μην κάνουν απολύτως τίποτα.
Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της Expedia που διενεργήθηκε το Δεκέμβριο σε δείγμα 4.000 Αμερικανών πολιτών, και που οδήγησε στη δημιουργία του νέου όρου «nothing-cation», ο οποίος χαρακτηρίζει το νέο κύμα ταξιδιωτών που προτιμούν την απραξία στις διακοπές τους.
Σύμφωνα με τα εσωτερικά δεδομένα της Expedia, ο Ιανουάριος είναι ένας από τους κορυφαίους μήνες αναζήτησης και κράτησης καλοκαιρινών διακοπών παραλίας, που αποτελεί το αγαπημένο είδος διακοπών για τους ανθρώπους που επιθυμούν την αδράνεια και την ξεκούραση στις διακοπές τους.
Κατά μέσο όρο, το ένα τέταρτο των αποδράσεων που σχεδιάζεται κατά τον πρώτο μήνα της χρονιάς αφορά προορισμούς παραλίας, με τα Κανκούν, Riviera Maya, Punta Cana και Oahu να καταγράφουν ήδη διψήφια ποσοστά αύξησης της ζήτησης σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Σύμφωνα με την έρευνα της Expedia, σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες (47%) αναφέρουν ότι θέλουν να ξεκινούν την νέα χρονιά τοποθετώντας ένα ταξίδι στο ημερολόγιό τους για το οποίο θα ανυπομονούν ως θεραπεία για το άγχος (31%) ή για την κούραση από τον κρύο και βροχερό καιρό (34%) του Ιανουαρίου. Το 62% συμφωνούν ότι το να μην κάνεις τίποτα είναι το αγαπημένο στοιχείο των διακοπών τους και το θεωρούν ως την καλύτερη δαπάνη χρόνου στις διακοπές (61%).
Οι γονείς μικρών σε ηλικία παιδιών (έως 4 ετών) χρειάζονται ιδιαίτερα τις διακοπές «nothing-cation», καθώς αναφέρουν υψηλότερο βαθμό εξάντλησης μετά τις διακοπές από το μέσο όρο (49% έναντι 34% του μέσου όρου). Για αυτούς τους ταξιδιώτες, οι επιτυχημένες διακοπές συντίθενται από την παρακολούθηση ταινιών στο κρεβάτι, το διάβασμα βιβλίων και την παραγγελία room-service.
διαβάστε ακόμα
-
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει εργαζομένους στον τουρισμό 23/03 | 15:25
-
Conde Nast Traveller: Η Κρήτη στους 23 καλύτερους προορισμούς διακοπών για τον Απρίλιο 23/03 | 13:33
-
Τα ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες είναι η νέα μόδα στις οργανωμένες διακοπές – Τι ζητούν οι ταξιδιώτες 22/03 | 12:57
-
Πώς οι vegan και οι vegetarian αλλάζουν τα ξενοδοχεία – «Βρισκόμαστε ενόψει της 'ευεξιοποίησης' του τουρισμού» 22/03 | 15:24
-
Telegraph: 16 ελληνικές βίλες στις 50 καλύτερες στην Ευρώπη για διακοπές το καλοκαίρι του 2023 21/03 | 12:47
-
Έρευνα | Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τουρίστες το 2023 – Έως τα 1.000 ευρώ το εβδομαδιαίο budget στις διακοπές 21/03 | 13:42
-
Τέσσερις μήνες παίρνει στις εταιρίες να καλύψουν τις κενές θέσεις εργασίας στη Γερμανία 21/03 | 13:50
-
Αμερικανικός τουρισμός: Η μεγάλη επιστροφή των ταξιδιωτών τρίτης ηλικίας στα ταξίδια - "Ανθεκτικοί" στην πανδημία οι 50-59 16/03 | 13:07
-
Διακοπές μετά τα 50 | Έτσι κάνουν τουρισμό οι γυναίκες - Τι αποζητούν από τα ταξίδια τους 13/03 | 12:25
-
Το Χόλιγουντ εμπνέει τους Αμερικανούς να επισκεφθούν τα ελληνικά νησιά – 6 στους 10 επιλέγουν προορισμό από ταινία 13/03 | 12:55
δημοφιλέστερα
- 1 TUI: Βραβεία Green IT σε Amazon, Deutsche Telekom και QA Ltd. 23.03.2023 | TOUR OPERATORS
- 2 E.E. | Ενεργειακή αναβάθμιση με κόστος για τους ιδιοκτήτες 23.03.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Το πολυτελές brand Paradisus by Meliá ήρθε στην Ευρώπη – Στα Κανάρια το πρώτο ξενοδοχείο 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 EΟΤ | 1 στους 3 Πολωνούς που θα έρθει το 2023 στην Ελλάδα έχει κάνει ήδη κράτηση 23.03.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Διαγωνισμός για ξενοδοχειακές κλίνες στην Αλεξανδρούπολη 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 6 Eurowings: Τρεις νέες εποχιακές συνδέσεις με Βόλο, Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη 23.03.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 ΥΠΑ: Ξεπέρασε τα επίπεδα 2019 η επιβατική κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια το α' δίμηνο του 2023 23.03.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Στα Aria Hotels το Villa Pueblo στο Ναύπλιο 23.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει εργαζομένους στον τουρισμό 23.03.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 10 10 χρόνια Marketing Greece με... χιουμοριστική ματιά 23.03.2023 | ΣΕΤΕ