Ξενοδοχεία: Αυτή είναι η στρατηγική που εκτοξεύει τα έσοδα, το loyalty και την ικανοποίηση πελατών
30 Nov 2022, 12:52 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
To 81% των ξενοδόχων κατέγραψαν άνοδο των εσόδων τους μόλις εφάρμοσαν στρατηγική πρωτογενών δεδομένων.
Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της Sojern η Benchmark Research Partners σε εκτελεστικά στελέχη ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο, προκειμένου να ρίξει φως στο πώς τα στελέχη μάρκετινγκ των ξενοδοχείων συλλογίζονται και χρησιμοποιούν τα πρωτογενή δεδομένα στις πρoωθητικές πρωτοβουλίες τους.
Ειδικότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι: το 57% των στελεχών κατέγραψε αύξηση της ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία, το 59% των ξενοδόχων έχουν ήδη εφαρμόσει στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, το 62% ανέφεραν ότι η στρατηγική αυτή είναι πολύ σημαντική για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το 75% εξ όσων δεν διαθέτουν τέτοια στρατηγική επιθυμούν να αποκτήσουν.
Εξ όσων διαθέτουν στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, στόχος για το 73% ήταν να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις της καμπάνιας τους, για το 67% να κτίσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους και για το 67% να μεγιστοποιήσουν τη συνολική ανάπτυξη εσόδων.
Οι ξενοδόχοι εφαρμόζουν μια τέτοια στρατηγική όχι απλώς επειδή διέκριναν οικονομικά οφέλη από αυτήν, αλλά και λόγω του θετικού αντίκτυπου που έχει στην ικανοποίηση των πελατών τους. Το 86% του δείγματος θεωρεί τη στρατηγική πρωτογενών δεδομένων αποτελεσματική στη μεγιστοποίηση των συνολικών εσόδων τους, το 76% στην ενίσχυση των επιδόσεων καμπάνιας, το 68% στο κτίσιμο ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες τους και το 64% στην αύξηση της αξίας του brand.
Εξ όσων ξενοδόχων εφαρμόζουν ήδη τέτοιες στρατηγικές, πάνω από τα δύο τρίτα νιώθουν σίγουροι ότι θα έχουν ακόμη περισσότερα οφέλη από αυτές το 2023.
Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η Sojern, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη βιομηχανία φιλοξενίας να επανεξετάσει τις στρατηγικές δεδομένων, αλλά αυτό απαιτεί μια νέα νοοτροπία. Αντί για μάρκετινγκ βάσει των cookie, τα ταξιδιωτικά brand μπορούν να αξιοποιήσουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν σε όλες τις συσκευές τακτικές μάρκετινγκ που βασίζονται στον άνθρωπο, ώστε να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες loyalty και κερδοφορίας της επιχείρησής τους.
διαβάστε ακόμα
-
Βρετανικός τουρισμός | Αθήνα, Ρόδος, Κέρκυρα, Σαντορίνη, Μύκονος στους 20 top προορισμούς διακοπών το 2023 26/01 | 16:48
-
KAYAK | Αυξήσεις από 30% έως 50% στις πτήσεις για Αθήνα την Άνοιξη του 2023 – Πώς θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί 26/01 | 15:58
-
Booking.com: Αυτός είναι ο προορισμός της Θεσσαλίας που ξεσηκώνει τους διεθνείς ταξιδιώτες – Στους 10 ανερχόμενους για το 2023 26/01 | 13:48
-
Μοναχικοί ταξιδιώτες: Η νέα τάση στα ταξίδια που ήρθε για να μείνει – 83 εκατ. Αμερικανοί θα ταξιδέψουν μόνοι το 2023 26/01 | 13:29
-
Telegraph: Η Ελλάδα στις 50 καλύτερες επιλογές των Βρετανών για οικογενειακές διακοπές το 2023 - Οι 6 εναλλακτικές στη χώρα μας 25/01 | 12:07
-
Booking.com: Ο δεύτερος πιο φιλόξενος προορισμός στον κόσμο για το 2023 βρίσκεται στην Ελλάδα, και δεν τον φαντάζεστε! 24/01 | 11:56
-
Το γυναικείο δίδυμο της μόδας που εμπνέεται από το ελληνικό καλοκαίρι, προβάλλοντας το ταξιδιωτικό brand «Ελλάδα» 25/01 | 08:31
-
WTTC/ Trip.com/ Deloitte | Εντείνεται το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για αειφόρο τουρισμό 23/01 | 13:44
-
Independent: Τα ελληνικά νησιά στους 10 κορυφαίους προορισμούς των Ιρλανδών για διακοπές το 2023 23/01 | 12:22
-
Telegraph: Η Ελλάδα στους 20 καλύτερους προορισμούς ποδηλατικών διακοπών για το 2023 20/01 | 14:30
δημοφιλέστερα
- 1 Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου | Πρόταση για Παρατηρητήριο Βιώσιμου Τουρισμού στην Πελοπόννησο 28.01.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Διχασμένη η επιστημονική κοινότητα για το εάν τα εμβόλια κορωνοϊού πρέπει να γίνονται μια φορά το χρόνο 28.01.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Βασίλης Κικίλιας: 400.000 οικογένειες στηρίχθηκαν από το πρόγραμμα “Τουρισμός για Όλους” 28.01.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 4 Επιχορηγήσεις επενδυτικών σχεδίων για 2 νέα ξενοδοχεία σε περιοχές του Δίου-Ολύμπου Πιερίας 27.01.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Eγκρίθηκε η χωροθέτηση της μαρίνας Χίου 29.01.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Μεγάλες προσδοκίες στον ευρωπαϊκό κλάδο πολυτελείας για επιστροφή των Κινέζων τουριστών 27.01.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 7 Συνεργασία για την ανάπτυξη του θεσμού «Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας» 28.01.2023 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 8 Πώς η Ελλάδα θα προσελκύσει τουρίστες από τη Βραζιλία 29.01.2023 | ΑΓΟΡΕΣ
- 9 Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Ο απολογισμός του 2022 - Πρώτη εθνικότητα οι Ισραηλινοί, προβληματίζουν οι οικονομικοί δείκτες των ξενοδοχείων 27.01.2023 | ΦΟΡΕΙΣ
- 10 Αξιόλογη χιονοκάλυψη στα ορεινά της ηπειρωτικής χώρας- ανοίγουν τα χιονοδρομικά 28.01.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ