Ξενοδοχεία: Αυτή είναι η στρατηγική που εκτοξεύει τα έσοδα, το loyalty και την ικανοποίηση πελατών

30 Nov 2022, 12:52 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Ξενοδοχεία: Αυτή είναι η στρατηγική που εκτοξεύει τα έσοδα, το loyalty και την ικανοποίηση πελατών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

To 81% των ξενοδόχων κατέγραψαν άνοδο των εσόδων τους μόλις εφάρμοσαν στρατηγική πρωτογενών δεδομένων.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της Sojern η Benchmark Research Partners σε εκτελεστικά στελέχη ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο, προκειμένου να ρίξει φως στο πώς τα στελέχη μάρκετινγκ των ξενοδοχείων συλλογίζονται και χρησιμοποιούν τα πρωτογενή δεδομένα στις πρoωθητικές πρωτοβουλίες τους.

Ειδικότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι: το 57% των στελεχών κατέγραψε αύξηση της ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία, το 59% των ξενοδόχων έχουν ήδη εφαρμόσει στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, το 62% ανέφεραν ότι η στρατηγική αυτή είναι πολύ σημαντική για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το 75% εξ όσων δεν διαθέτουν τέτοια στρατηγική επιθυμούν να αποκτήσουν.

Εξ όσων διαθέτουν στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, στόχος για το 73% ήταν να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις της καμπάνιας τους, για το 67% να κτίσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους και για το 67% να μεγιστοποιήσουν τη συνολική ανάπτυξη εσόδων.

Οι ξενοδόχοι εφαρμόζουν μια τέτοια στρατηγική όχι απλώς επειδή διέκριναν οικονομικά οφέλη από αυτήν, αλλά και λόγω του θετικού αντίκτυπου που έχει στην ικανοποίηση των πελατών τους. Το 86% του δείγματος θεωρεί τη στρατηγική πρωτογενών δεδομένων αποτελεσματική στη μεγιστοποίηση των συνολικών εσόδων τους, το 76% στην ενίσχυση των επιδόσεων καμπάνιας, το 68% στο κτίσιμο ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες τους και το 64% στην αύξηση της αξίας του brand.

Εξ όσων ξενοδόχων εφαρμόζουν ήδη τέτοιες στρατηγικές, πάνω από τα δύο τρίτα νιώθουν σίγουροι ότι θα έχουν ακόμη περισσότερα οφέλη από αυτές το 2023.

Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η Sojern, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη βιομηχανία φιλοξενίας να επανεξετάσει τις στρατηγικές δεδομένων, αλλά αυτό απαιτεί μια νέα νοοτροπία. Αντί για μάρκετινγκ βάσει των cookie, τα ταξιδιωτικά brand μπορούν να αξιοποιήσουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν σε όλες τις συσκευές τακτικές μάρκετινγκ που βασίζονται στον άνθρωπο, ώστε να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες loyalty και κερδοφορίας της επιχείρησής τους.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα