Τουρισμός: Ισχυρότερη από τον πληθωρισμό η διάθεση για ταξίδια το 2023 – Οι 5 κορυφαίες τάσεις
29 Sep 2022, 15:31 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Η διάθεση για ταξίδια το 2023 θα είναι ισχυρότερη από τις ανησυχίες περί του αυξανόμενου πληθωρισμού, σύμφωνα με την έκθεση της SiteMinder «The Changing Traveler Report 2022». Το γεγονός αυτό, προσφέρει στα ξενοδοχεία και καταλύματα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα ανά κράτηση, επισημαίνει η έκθεση.
Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα σε δείγμα 8.000 καταναλωτών από 10 χώρες σχετικά με τις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις, αποκαλύπτει ότι η τάση για bleisure, που συνδυάζει απομακρυσμένη εργασία με ταξίδι αναψυχής, θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και τη νέα χρονιά.
Παρουσιάζει δε πέντε τάσεις που θα είναι εμφανείς το 2023, ανάμεσα στις οποίες είναι ότι οι ταξιδιώτες οι οποίοι επιθυμούν απόλυτα να ταξιδέψουν προτίθενται επίσης να δαπανήσουν περισσότερα για τις εμπειρίες διακοπών τους.
Άλλη σημαντική τάση θα είναι η ψηφιακή επιρροή, με αποτέλεσμα μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και οι δυνατότητες για ψηφιακές πωλήσεις σε πολλαπλά κανάλια να φέρουν τις επιθυμητές πωλήσεις. Κατά μέσο όρο, περισσότερα από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων ήταν ανοικτοί στη διαδικτυακή διαφήμιση.
Η εμπειρία των απευθείας κρατήσεων, ωστόσο, παραμένει κρίσιμης σημασίας. Μια αξιόπιστη και βελτιωμένη ιστοσελίδα που ενσωματώνει μια εύχρηστη διαδικτυακή λειτουργία κρατήσεων, θα πρέπει επίσης να προσφέρει εύκολες αγορές επιπλέον υπηρεσιών, μια γρήγορη διαδικασία κράτησης και μια ασφαλή λειτουργία πληρωμών, σύμφωνα με την έκθεση.
Τελικά, η εμπειρία επισκέπτη παραμένει πολύ σημαντική. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να έχουν το χρόνο και την ελευθερία να φροντίζουν προσωπικά τους επισκέπτες. Οι ταξιδιώτες που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία προτίθενται επίσης να κάνουν υποχωρήσεις όσον αφορά την ανθρώπινη επαφή, όμως η χρήση της τεχνολογίας θα πρέπει να αξιοποιείται μόνο συμπληρωματικά στη διαχείριση των χρονοβόρων εργασιών ώστε να προσφέρεται καλύτερη υπηρεσία.
Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, όσοι κάνουν bleisure προτιμούν σύγχρονα ξενοδοχεία με ψηφιακές υποδομές όπως το γρήγορο WiFi.
Διαβάστε τα ευρήματα της έρευνας για τη Γερμανία
διαβάστε ακόμα
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
- Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα 21/03 | 13:43
- Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas 24/03 | 11:57
- Αμερικανικός τουρισμός: Το "κόλπο" που χρησιμοποιεί το 68% για φθηνότερη διαμονή 20/03 | 17:10
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ