Sabre | Πώς αλλάζουν τα ταξίδια μετά την πανδημία – Ποιες ευκαιρίες ανάπτυξης "βλέπουν" οι επιχειρήσεις

05 May 2022, 11:23 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Sabre | Πώς αλλάζουν τα ταξίδια μετά την πανδημία – Ποιες ευκαιρίες ανάπτυξης "βλέπουν" οι επιχειρήσεις

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Πάνω από το ένα τρίτο των επικεφαλής αεροπορικών εταιριών και τουριστικών γραφείων πιστεύουν ότι η επιστροφή σε επίπεδα προ πανδημίας θα συμβεί στα τέλη του 2024, ενώ άλλο ένα τρίτο εκτιμά ότι ότι αυτό θα συμβεί ακόμη αργότερα, μετά το 2025.

Η τάση για "εκδικητικά ταξίδια", που αφορά τον στόχο να καλυφθεί το χαμένο έδαφος των διακοπών, είναι σημαντικό φαινόμενο, με το 68% των επικεφαλής των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων να προβλέπουν υψηλότερες δαπάνες από τους καταναλωτές στα μελλοντικά ταξίδια τους.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η εταιρία συμβούλων μάνατζμεντ με έδρα στο Μόναχο, Dr. Fried & Partners για λογαριασμό της Sabre σε δείγμα περισσότερων από 500 επιλεγμένων ηγετών της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ηγέτες στο χώρο των ταξιδιών αναφέρουν ότι οι ταξιδιώτες εξετάζουν περισσότερους παράγοντες από ποτέ πριν δεσμευθούν για ένα ταξίδι.

Το 82% των εκτελεστικών στελεχών των αεροπορικών εταιριών αναμένουν ότι ο συνδυασμός των ταξιδίων για επαγγελματικούς λόγους και αναψυχής θα είναι πιο έντονος κατά την περίοδο της ανάκαμψης.

Πάνω από τα μισά τουριστικά γραφεία, ιδιαίτερα στην περιοχή APAC (71%), ανέφεραν ότι πλέον δαπανούν περισσότερο χρόνο αναζητώντας νέα εργαλεία, υπηρεσίες και τεχνολογίες.

Το 92% των ταξιδιωτικών γραφείων δήλωσαν ότι επιθυμούν τη στήριξη συνεργατών ταξιδιωτικής τεχνολογίας προκειμένου να δημιουργήσουν πιο ομαλή εμπειρία αγορών και κράτησης, ενώ το 89% ότι επιθυμούν χρήσιμα εργαλεία για την εξατομίκευση των ταξιδιών.

Τέλος, το 96% των αεροπορικών εταιριών δήλωσαν ότι αναμένουν αναβαθμισμένες δυνατότητες που θα προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών για υψηλότερες επιδόσεις ικανοποίησης πελατών.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία θα γίνουν πιο σημαντικά για τους ταξιδιώτες

Οι βασικές τάσεις που εντοπίστηκαν από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που συμμετείχαν στην έρευνα είναι ότι λόγω των πολλών αβεβαιοτήτων οι συμβουλές από ταξιδιωτικά γραφεία θα γίνουν πιο σημαντικές για τους παραθεριστές στο μέλλον. Σύμφωνα με το 81% των εργαζομένων στα ταξιδιωτικά γραφεία, που συμμετείχαν στην έρευνα, τα οργανωμένα ταξίδια μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων θα έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στο μέλλον. Ταυτόχρονα, αναμένουν ότι οι πελάτες τους θα πραγματοποιήσουν περισσότερα ταξίδια εσωτερικού και περιφερειακού χαρακτήρα στο μέλλον

Εν τω μεταξύ, στις αεροπορικές εταιρείες που συμμετέχουν στην έρευνα, οι κύριες τάσεις που εντοπίστηκαν περιλαμβάνουν την αύξηση της προστασίας των κρατήσεων των καταναλωτών, την ανάπτυξη του bleisure ως καταλύτη για πιθανή ανάκαμψη των εταιρικών ταξιδιών και την προσφορά πιο βιώσιμων επιλογών πτήσης για την κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών.

Οι αεροπορικές εταιρείες εστιάζουν επίσης στην αύξηση των δρομολογίων εσωτερικού, καθώς και στον τρόπο με τον οποίο νέες μορφές προϊόντων, όπως οργανωμένα και συνδεδεμένα ταξίδια, μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση των ευκαιριών ανάκαμψης, δημιουργώντας όλο και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους ταξιδιώτες.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα