Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

14 Jan 2022, 13:36 | ΤΑΣΕΙΣ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Oι διακοπές είναι η πιο σημαντική δραστηριότητα αναψυχής για τους Βρετανούς, τους Αμερικανούς, τους Αυστραλούς και τους Γερμανούς το 2022, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Skyscanner σε δείγμα 4.000 ενηλίκων από τις αγορές αυτές που διεξήχθη από την OnePoll από τις 6 έως τις 13 Δεκεμβρίου και έχει σκοπό να παρουσιάσει τη διάθεση των ανθρώπων για ταξίδια μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.

Ειδικότερα, πάνω από τα τρία τέταρτα (78%) δήλωσαν ότι οι διακοπές είναι σημαντικές για αυτούς, με το 44% να δηλώνει ότι είναι πολύ σημαντικές. Όσον αφορά τις υπόλοιπες μορφές διασκέδασης, το 72% ανέφερε ότι το φαγητό σε εστιατόρια είναι σημαντικό, και το 34% ότι είναι πολύ σημαντικό. Για το 48% το θέατρο και οι ζωντανές συναυλίες είναι σημαντικά και για το 20% πολύ σημαντικά.

Επιπλέον, για το 28%, οι διακοπές ήταν η δεύτερη πιο αγαπημένη τους στιγμή ελευθερίας μετά το lockdown το 2021, μετά τη συνάντηση μελών της οικογένειας και φίλων (44%).

Οι διακοπές είναι σημαντικότερες από εκδηλώσεις όπως οι γάμοι (21%) και η επιστροφή στα μπαρ και τις παμπ (16%).

Τα τεστ PCR και η μεγάλη διάρκεια καραντίνας αποθαρρύνουν τα ταξίδια στο εξωτερικό

Τα δύο τρίτα (67%) είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν άμεσα στο εξωτερικό εάν αντικατασταθούν τα τεστ PCR από τεστ αντιγόνου πλευρικής ροής. Το 37% δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να το κάνουν με αυτό τον όρο.

Οι ταξιδιώτες αποθαρρύνονται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό άμεσα εάν η διάρκεια της καραντίνας που αντιμετωπίζουν με την επιστροφή τους ξεπερνά τις 7 ημέρες. Το 10% αποθαρρύνεται εάν η καραντίνα είναι έως 2 ημερών, το 21% με 3-5 ημερών καραντίνα, το 30% με καραντίνα 6-10 ημερών και το 28% με καραντίνα 11 ή περισσότερων ημερών.

Εμβολιασμοί και ενισχυτικές δόσεις ευνοούν τα διεθνή ταξίδια

Το 62% δήλωσε ότι οι εμβολιασμοί και οι ενισχυτικές δόσεις τους έκαναν να νιώσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα ταξίδια στο εξωτερικό το 2022, με το 23% να νιώθει πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.

Το 26% δεν νιώθει ουσιαστικά μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και το 12% ότι τα προγράμματα εμβολιασμού δεν τους έκαναν να νιώσουν καθόλου καλύτερα για τα διεθνή ταξίδια.

Μεγαλύτερη διάθεση για περισσότερο χώρο στις πτήσεις

Όσον αφορά τις αερομεταφορές, το 49% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πλέον πιο πιθανό, έναντι των επιπέδων προ πανδημίας, να κάνουν κράτηση σε business class ή να δαπανήσουν περισσότερα για το εισιτήριο της πτήσης εάν αυτό εγγυάται επιπλέον χώρο γενικά και για τα πόδια, με το 20% να είναι σχεδόν σίγουροι ότι θα το κάνουν. Το 26% δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για κάτι τέτοιο και το 25% καθόλου.

Οι άνθρωποι νιώθουν σιγουριά για το που μπορούν και που δε μπορούν να ταξιδέψουν

Παρά τις συνεχείς αλλαγές στις ταξιδιωτικές συστάσεις και τους περιορισμούς στους προορισμούς, το 43% δήλωσε ότι νιώθει σιγουριά για το που μπορεί και που δε μπορεί να ταξιδέψει στο εξωτερικό με το 16% να νιώθει πολύ μεγάλη σιγουριά. Το 16% δε νιώθουν ασφάλεια και το 13% καθόλου.

Όσον αφορά τους παράγοντες οι οποίοι προσφέρουν τη μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στις πτήσεις ή στην κράτηση του επόμενου ταξιδιού στο εξωτερικό, οι ερωτηθέντες ανέφεραν κατά προτεραιότητα τα εισιτήρια πτήσης και τις κρατήσεις ξενοδοχείου με πλήρη επιστροφή χρημάτων (39%), τα αυστηρά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού (28%) και την ταξιδιωτική ασφάλιση που καλύπτει όλα τα πιθανά σενάρια (28%).

Η φήμη από στόμα σε στόμα η μεγαλύτερη επιρροή για κράτηση ταξιδιού

Η φήμη από στόμα σε στόμα σε δια ζώσης επικοινωνία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επηρεασμού των ταξιδιωτών στην επιλογή προορισμού (36%) και ακολουθούν οι ταξιδιωτικοί πάροχοι (30%), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (24%) και οι εκδηλώσεις (19%).

Όσον αφορά τη Βρετανική αγορά, το Skyscanner εντόπισε θετική εξέλιξη της ζήτησης από τις 31 Δεκεμβρίου και έπειτα, η οποία ενισχύθηκε και από τη χαλάρωση των κανονισμών τεστ που εισήγαγε το Ην. Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.

Η εμπιστοσύνη στα ταξίδια επιστρέφει, με τον ορίζοντα κράτησης να προσεγγίζει τον «κανόνα» προ πανδημίας: Στις πλατφόρμες της Skyscanner από την αρχή της χρονιάς, το μερίδιο του ορίζοντα κρατήσεων 30-59 ημερών έχει σχεδόν διπλασιαστεί έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2020, από 9% στο 20%.

Οι πέντε κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί για το Ην. Βασίλειο μέχρι στιγμής για το 2022, οι οποίοι κινούνται σε επίπεδα ανώτερα της περιόδου προ πανδημίας είναι οι Μαλδίβες (+117%), το Μπαγκλαντές (+99%), το Μεξικό (+93,5%), το Πακιστάν (+81%) και η Κόστα Ρίκα (+62%).

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα