Skyscanner | Έρευνα: "Δίψα" για διακοπές το 2022 - Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις κρατήσεις
14 Jan 2022, 13:36 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Oι διακοπές είναι η πιο σημαντική δραστηριότητα αναψυχής για τους Βρετανούς, τους Αμερικανούς, τους Αυστραλούς και τους Γερμανούς το 2022, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Skyscanner σε δείγμα 4.000 ενηλίκων από τις αγορές αυτές που διεξήχθη από την OnePoll από τις 6 έως τις 13 Δεκεμβρίου και έχει σκοπό να παρουσιάσει τη διάθεση των ανθρώπων για ταξίδια μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.
Ειδικότερα, πάνω από τα τρία τέταρτα (78%) δήλωσαν ότι οι διακοπές είναι σημαντικές για αυτούς, με το 44% να δηλώνει ότι είναι πολύ σημαντικές. Όσον αφορά τις υπόλοιπες μορφές διασκέδασης, το 72% ανέφερε ότι το φαγητό σε εστιατόρια είναι σημαντικό, και το 34% ότι είναι πολύ σημαντικό. Για το 48% το θέατρο και οι ζωντανές συναυλίες είναι σημαντικά και για το 20% πολύ σημαντικά.
Επιπλέον, για το 28%, οι διακοπές ήταν η δεύτερη πιο αγαπημένη τους στιγμή ελευθερίας μετά το lockdown το 2021, μετά τη συνάντηση μελών της οικογένειας και φίλων (44%).
Οι διακοπές είναι σημαντικότερες από εκδηλώσεις όπως οι γάμοι (21%) και η επιστροφή στα μπαρ και τις παμπ (16%).
Τα τεστ PCR και η μεγάλη διάρκεια καραντίνας αποθαρρύνουν τα ταξίδια στο εξωτερικό
Τα δύο τρίτα (67%) είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν άμεσα στο εξωτερικό εάν αντικατασταθούν τα τεστ PCR από τεστ αντιγόνου πλευρικής ροής. Το 37% δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να το κάνουν με αυτό τον όρο.
Οι ταξιδιώτες αποθαρρύνονται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό άμεσα εάν η διάρκεια της καραντίνας που αντιμετωπίζουν με την επιστροφή τους ξεπερνά τις 7 ημέρες. Το 10% αποθαρρύνεται εάν η καραντίνα είναι έως 2 ημερών, το 21% με 3-5 ημερών καραντίνα, το 30% με καραντίνα 6-10 ημερών και το 28% με καραντίνα 11 ή περισσότερων ημερών.
Εμβολιασμοί και ενισχυτικές δόσεις ευνοούν τα διεθνή ταξίδια
Το 62% δήλωσε ότι οι εμβολιασμοί και οι ενισχυτικές δόσεις τους έκαναν να νιώσουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα ταξίδια στο εξωτερικό το 2022, με το 23% να νιώθει πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.
Το 26% δεν νιώθει ουσιαστικά μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και το 12% ότι τα προγράμματα εμβολιασμού δεν τους έκαναν να νιώσουν καθόλου καλύτερα για τα διεθνή ταξίδια.
Μεγαλύτερη διάθεση για περισσότερο χώρο στις πτήσεις
Όσον αφορά τις αερομεταφορές, το 49% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πλέον πιο πιθανό, έναντι των επιπέδων προ πανδημίας, να κάνουν κράτηση σε business class ή να δαπανήσουν περισσότερα για το εισιτήριο της πτήσης εάν αυτό εγγυάται επιπλέον χώρο γενικά και για τα πόδια, με το 20% να είναι σχεδόν σίγουροι ότι θα το κάνουν. Το 26% δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για κάτι τέτοιο και το 25% καθόλου.
Οι άνθρωποι νιώθουν σιγουριά για το που μπορούν και που δε μπορούν να ταξιδέψουν
Παρά τις συνεχείς αλλαγές στις ταξιδιωτικές συστάσεις και τους περιορισμούς στους προορισμούς, το 43% δήλωσε ότι νιώθει σιγουριά για το που μπορεί και που δε μπορεί να ταξιδέψει στο εξωτερικό με το 16% να νιώθει πολύ μεγάλη σιγουριά. Το 16% δε νιώθουν ασφάλεια και το 13% καθόλου.
Όσον αφορά τους παράγοντες οι οποίοι προσφέρουν τη μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στις πτήσεις ή στην κράτηση του επόμενου ταξιδιού στο εξωτερικό, οι ερωτηθέντες ανέφεραν κατά προτεραιότητα τα εισιτήρια πτήσης και τις κρατήσεις ξενοδοχείου με πλήρη επιστροφή χρημάτων (39%), τα αυστηρά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού (28%) και την ταξιδιωτική ασφάλιση που καλύπτει όλα τα πιθανά σενάρια (28%).
Η φήμη από στόμα σε στόμα η μεγαλύτερη επιρροή για κράτηση ταξιδιού
Η φήμη από στόμα σε στόμα σε δια ζώσης επικοινωνία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επηρεασμού των ταξιδιωτών στην επιλογή προορισμού (36%) και ακολουθούν οι ταξιδιωτικοί πάροχοι (30%), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (24%) και οι εκδηλώσεις (19%).
Όσον αφορά τη Βρετανική αγορά, το Skyscanner εντόπισε θετική εξέλιξη της ζήτησης από τις 31 Δεκεμβρίου και έπειτα, η οποία ενισχύθηκε και από τη χαλάρωση των κανονισμών τεστ που εισήγαγε το Ην. Βασίλειο την περασμένη εβδομάδα.
Η εμπιστοσύνη στα ταξίδια επιστρέφει, με τον ορίζοντα κράτησης να προσεγγίζει τον «κανόνα» προ πανδημίας: Στις πλατφόρμες της Skyscanner από την αρχή της χρονιάς, το μερίδιο του ορίζοντα κρατήσεων 30-59 ημερών έχει σχεδόν διπλασιαστεί έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2020, από 9% στο 20%.
Οι πέντε κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί για το Ην. Βασίλειο μέχρι στιγμής για το 2022, οι οποίοι κινούνται σε επίπεδα ανώτερα της περιόδου προ πανδημίας είναι οι Μαλδίβες (+117%), το Μπαγκλαντές (+99%), το Μεξικό (+93,5%), το Πακιστάν (+81%) και η Κόστα Ρίκα (+62%).
διαβάστε ακόμα
- Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24/04 | 17:24
- Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά" 23/04 | 10:33
- Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22/04 | 16:09
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές 24.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 5 Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 6 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο 24.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 8 Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024 24.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 10 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ