Ξενοδοχεία πολυτελείας: Μία νέα θέση εργασίας που γεννήθηκε στην πανδημία αλλά θα μείνει για πάντα
04 Nov 2021, 09:49 | ΤΑΣΕΙΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν κατακτήσει πλέον σχεδόν κάθε τύπο τουρίστα, επίδοξοι λάτρεις του influencing ξεπηδούν από παντού, οπλισμένοι με τα κινητά και τα δεδομένα τους, έτοιμοι να απαθανατίσουν και στη συνέχεια να ποστάρουν κάθε ενδιαφέρουσα στιγμή των διακοπών τους. Ειδικά μετά την έλευση της πανδημίας, οι ταξιδιωτικές στιγμές θεωρούνται εξαιρετικά πολύτιμες, συνεπώς η έντονη τάση των selfie δεν φαίνεται να καταλαγιάζει σύντομα.
Αφού αφουγκράστηκαν αυτή τη νέα συνθήκη, αρκετά ξενοδοχεία πολυτελείας ανά τον κόσμο, επιδιώκοντας τη δημιουργία ακόμη πιο προσωποποιημένων εμπειριών για τους πελάτες τους, επινόησαν μία νέα θέση εργασίας που ήρθε για να μείνει: Τους «θυρωρούς του Instagram».
Ποια είναι όμως τα καθήκοντα αυτού του νέου τύπου ξενοδοχοϋπαλλήλου; Όπως αναφέρει το AP, για παράδειγμα, στο ξενοδοχείο W Punta de Mita στο Μεξικό, ο θυρωρός βοηθά τους επισκέπτες να εντοπίσουν και να τραβήξουν τις καλύτερες φωτογραφίες που αξίζει να ανέβουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύοντας τη λάμψη των διακοπών τους.
Όπως αναφέρει ένας εκ των εργαζομένων, το εν λόγω καθήκον είναι ένα από τα αγαπημένα σημεία της δουλειάς του, κυρίως γιατί αποτελεί αφορμή να γνωρίσει τους τουρίστες μέσα από τα social media, να εντοπίσει την αισθητική τους και τα ενδιαφέροντά τους και στη συνέχεια να δημιουργήσει για αυτούς εξατομικευμένες εμπειρίες, ιδανικές τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για το Instagram.
Στην Αρούμπα από την άλλη πλευρά, το ξενοδοχείο Bucuti & Tara Beach Resort προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, εισάγοντας παράλληλα και ένα «θυρωρείο αντιστάθμισης άνθρακα». Ο θυρωρός του ξενοδοχείου, ο οποίος λειτουργεί και ως διαχειριστής βιωσιμότητας, βοηθά τους επισκέπτες να ελαχιστοποιήσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των πτήσεων τους, αγοράζοντας αντισταθμίσεις εκπομπών άνθρακα. Σύμφωνα με τις πρώτες διαπιστώσεις των εργαζόμενων σε αυτές τις νέες θέσεις εργασίας, φαίνεται ότι το πάθος για τη φωτογραφική αποτύπωση νέων εμπειριών αλλά και η αδιαπραγμάτευτη υποστήριξη της βιωσιμότητας μέσα από τα ειδικά προγράμματα αντιστάθμισης άνθρακα στα ξενοδοχεία, θα έχει εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια-ακόμη και ισόβια.
Για τα ξενοδοχεία, αυτός είναι ένας τρόπος να ξεχωρίζουν και να μεταφέρουν ένα όραμα εστιάζοντας σε θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, δήλωσε στο AP ο Emanuel Schreiner, ιδρυτής της RVS Hotel Consulting. Όσο για τους πελάτες, η εξατομίκευση δεν είναι απλώς μια ταξιδιωτική τάση. Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θέλουν να ζήσουν μοναδικές στιγμές στις διακοπές τους, προσαρμοσμένες στα μέτρα τους.
Μια ακόμη νέα αντίληψη για τη θέση του θυρωρού, ανήκει και στο Hyatt Regency Portland στο Όρεγκον, το οποίο πρόσφατα δημιούργησε τη θέση του «θυρωρού περιέργειας», ώστε να βοηθήσει τους επισκέπτες να ανακαλύψουν ελάχιστα γνωστές περιηγήσεις και εμπειρίες.
Για παράδειγμα, οι επισκέπτες μπορεί να θέλουν να μάθουν τα μικρά γραφικά στέκια των ντόπιων του Πόρτλαντ ή να επιδοθούν στο κυνήγι του Μεγαλοπόδαρου, αποκαλύπτοντας μία βαθιά, παράξενη πτυχή της περιοχής.
διαβάστε ακόμα
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
- Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα 21/03 | 13:43
- Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas 24/03 | 11:57
- Αμερικανικός τουρισμός: Το "κόλπο" που χρησιμοποιεί το 68% για φθηνότερη διαμονή 20/03 | 17:10
δημοφιλέστερα
- 1 Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο | Ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Περιβάλλοντος 17.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 2 Ελληνικός τουρισμός | 4 ξενοδοχεία προστίθενται αυτό το καλοκαίρι στη συλλογή Curio Collection by Hilton 17.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference" 17.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 Συναγερμός από τη Europa Nostra για τις Κυκλάδες: Απειλούνται από τον τουρισμό 17.04.2024 | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- 6 Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo 17.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27% 17.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 H Nikki Beach Global γίνεται Nikki Beach Hospitality Group 17.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 10 Γερμανία: Υποχωρεί ο πληθωρισμός, αλλά... 17.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ