Ξενοδοχεία πολυτελείας: Μία νέα θέση εργασίας που γεννήθηκε στην πανδημία αλλά θα μείνει για πάντα

04 Nov 2021, 09:49 | ΤΑΣΕΙΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Ξενοδοχεία πολυτελείας: Μία νέα θέση εργασίας που γεννήθηκε στην πανδημία αλλά θα μείνει για πάντα

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν κατακτήσει πλέον σχεδόν κάθε τύπο τουρίστα, επίδοξοι λάτρεις του influencing ξεπηδούν από παντού, οπλισμένοι με τα κινητά και τα δεδομένα τους, έτοιμοι να απαθανατίσουν και στη συνέχεια να ποστάρουν κάθε ενδιαφέρουσα στιγμή των διακοπών τους. Ειδικά μετά την έλευση της πανδημίας, οι ταξιδιωτικές στιγμές θεωρούνται εξαιρετικά πολύτιμες, συνεπώς η έντονη τάση των selfie δεν φαίνεται να καταλαγιάζει σύντομα.

Αφού αφουγκράστηκαν αυτή τη νέα συνθήκη, αρκετά ξενοδοχεία πολυτελείας ανά τον κόσμο,  επιδιώκοντας τη δημιουργία ακόμη πιο προσωποποιημένων εμπειριών για τους πελάτες τους, επινόησαν μία νέα θέση εργασίας που ήρθε για να μείνει: Τους «θυρωρούς του Instagram».

Ποια είναι όμως τα καθήκοντα αυτού του νέου τύπου ξενοδοχοϋπαλλήλου;   Όπως αναφέρει το AP, για παράδειγμα, στο ξενοδοχείο W Punta de Mita στο Μεξικό, ο θυρωρός βοηθά τους επισκέπτες να εντοπίσουν και να τραβήξουν τις καλύτερες φωτογραφίες που αξίζει να ανέβουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύοντας τη λάμψη των διακοπών τους.

Όπως αναφέρει ένας εκ των εργαζομένων, το εν λόγω καθήκον είναι ένα από τα αγαπημένα σημεία της δουλειάς του, κυρίως γιατί αποτελεί αφορμή να γνωρίσει τους τουρίστες μέσα από τα social media, να εντοπίσει την αισθητική τους και τα ενδιαφέροντά τους και στη συνέχεια να δημιουργήσει για αυτούς εξατομικευμένες εμπειρίες, ιδανικές τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για το Instagram.

Στην Αρούμπα από την άλλη πλευρά, το ξενοδοχείο Bucuti & Tara Beach Resort προχώρησε ένα βήμα παραπάνω, εισάγοντας παράλληλα και ένα «θυρωρείο αντιστάθμισης άνθρακα». Ο θυρωρός του ξενοδοχείου, ο οποίος λειτουργεί και ως διαχειριστής βιωσιμότητας, βοηθά τους επισκέπτες να ελαχιστοποιήσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των πτήσεων τους, αγοράζοντας αντισταθμίσεις εκπομπών άνθρακα. Σύμφωνα με τις πρώτες διαπιστώσεις των εργαζόμενων σε αυτές τις νέες θέσεις εργασίας, φαίνεται ότι το πάθος για τη φωτογραφική αποτύπωση νέων εμπειριών αλλά και η αδιαπραγμάτευτη υποστήριξη της βιωσιμότητας μέσα από τα ειδικά προγράμματα αντιστάθμισης άνθρακα στα ξενοδοχεία, θα έχει εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια-ακόμη και ισόβια.

Για τα ξενοδοχεία, αυτός είναι ένας τρόπος να ξεχωρίζουν και να μεταφέρουν ένα όραμα εστιάζοντας σε θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, δήλωσε στο AP ο Emanuel Schreiner, ιδρυτής της RVS Hotel Consulting. Όσο για τους πελάτες, η εξατομίκευση δεν είναι απλώς μια ταξιδιωτική τάση. Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θέλουν να ζήσουν μοναδικές στιγμές στις διακοπές τους, προσαρμοσμένες στα μέτρα τους.

Μια ακόμη νέα αντίληψη για τη θέση του θυρωρού, ανήκει και στο Hyatt Regency Portland στο Όρεγκον, το οποίο πρόσφατα δημιούργησε τη θέση του «θυρωρού περιέργειας», ώστε να βοηθήσει τους επισκέπτες να ανακαλύψουν ελάχιστα γνωστές περιηγήσεις και εμπειρίες.

Για παράδειγμα, οι επισκέπτες μπορεί να θέλουν να μάθουν τα μικρά γραφικά στέκια των ντόπιων του Πόρτλαντ ή να επιδοθούν στο κυνήγι του Μεγαλοπόδαρου, αποκαλύπτοντας μία βαθιά, παράξενη πτυχή της περιοχής.  

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα