Skyscanner: Χαμηλές τιμές, ευέλικτα εισιτήρια και απευθείας πτήσεις τα ζητούμενα των σύγχρονων ταξιδιωτών

12 Oct 2021, 12:58 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Skyscanner: Χαμηλές τιμές, ευέλικτα εισιτήρια και απευθείας πτήσεις τα ζητούμενα των σύγχρονων ταξιδιωτών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Tις νέες τάσεις στα ταξίδια αποκαλύπτει νέα έκθεση της Skyscanner με τίτλο «Skyscanner Horizons», η οποία βασίζεται στην ανάλυση δεδομένων από 24.000 καταναλωτές από οκτώ χώρες αλλά και των παγκόσμιων αναζητήσεων, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες ανάπτυξης για τον κλάδο των αερομεταφορών.

Τα βασικά ευρήματα της έκθεσης είναι...

-Η χαμηλές τιμές αποτελούν το κορυφαίο ταξιδιωτικό κίνητρο στην ενθάρρυνση των ανθρώπων να κάνουν κράτηση ταξιδιού.

-Η εμπιστοσύνη και η πνευματική ηρεμία είναι κρίσιμης σημασίας με το 58% των ταξιδιωτών παγκοσμίως να επιθυμούν μεγαλύτερη ευελιξία στην κράτηση εισιτηρίων.

-Οι Βραζιλιάνοι, οι Αμερικανοί και οι Αυστραλοί είναι οι πιο προετοιμασμένοι να δοκιμάσουν νέες δυνατότητες στα ταξίδια το 2022.

-Το Μάντσεστερ είναι το αεροδρόμιο προέλευσης με τις περισσότερες μη εξυπηρετούμενες συνδέσεις, με τη ζήτηση των ταξιδιωτών από αυτό για νέες απευθείας συνδέσεις να είναι πολύ υψηλή.

-Το Μπαλί είναι ο κορυφαίος μη εξυπηρετούμενος προορισμός, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητήσουν ονειρικούς προορισμούς για το επόμενο ταξίδι τους.

Για την πλειονότητα των ταξιδιωτών, οι χαμηλές τιμές αποτελούν το μεγαλύτερο κίνητρο κράτησης, όμως άλλοι παράγοντες και αποτελέσματα των περασμένων 18 μηνών λαμβάνονται επίσης υπόψη, όπως η μεγαλύτερη ευελιξία των αεροπορικών εισιτηρίων και η ταξιδιωτική ασφάλιση για COVID. Επιπλέον, καταγράφεται αυξημένη έμφαση στην εμπειρία κράτησης, και ιδιαίτερα στην εμπιστοσύνη και τις υπηρεσίες.

Όσον αφορά την αναζήτηση πτήσεων, καταγράφεται αυξημένη ζήτηση για μακρινούς προορισμούς διακοπών και προορισμούς για ταξίδια επίσκεψης σε φίλους και μέλη της οικογένειας, πολλοί εκ των οποίων είναι προς το παρόν διαθέσιμοι μέσω μη απευθείας πτήσεων.

Δεδομένης της τάσης αυτής, υπάρχουν δυνατότητες ανάπτυξης, ιδιαίτερα στο κομμάτι φίλων και οικογένειας, καθώς οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να συναντηθούν με αγαπημένα τους πρόσωπα έπειτα από μια μεγάλη περίοδο κατά την οποία δε μπορούσαν να το κάνουν, ενώ με βραδύτερους ρυθμούς επιστρέφουν και τα επαγγελματικά ταξίδια.

Συνολικά, τα αεροπορικά ταξίδια το 2022 θα είναι πολύ διαφορετικά από το 2021 καθώς τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών θα συνεχίζουν να προσαρμόζονται σε μια νέα πραγματικότητα και ο κόσμος θα ανοίγει και πάλι.

Καθώς οι άνθρωποι θα επιδιώξουν να ταξιδέψουν και πάλι, η ασφάλεια, η προσιτότητα και η αειφορία των ταξιδιών θα είναι σημαντικές παράμετροι στις οποίες θα δώσουν μεγάλη σημασία.

Η έκθεση υπογραμμίζει την ωρίμανση των τάσεων που παρατηρήθηκαν νωρίς κατά την ανάκαμψη, ενώ επισημαίνει επίσης συγκεκριμένες ευκαιρίες όπου η προσφορά δεν έχει ακόμη καλύψει τη ζήτηση. Αυτό μας δίνει μια πιο λεπτομερή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι προορισμοί μπορούν να υποστηρίξουν τους συνεργάτες τους στη βιομηχανία για να ανταποκριθούν άμεσα στις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές προτιμήσεις, όπως μέσω συνεργατικών εκστρατειών μάρκετινγκ που υποστηρίζουν την επαναφορά δρομολογίων ή πρωτοβουλιών περιεχομένου.

Η έντονη ζήτηση για πολιτιστικές και αυθεντικές εμπειρίες επιβεβαιώνει περαιτέρω ότι οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν πιο ουσιαστικές και αξιόλογες εμπειρίες που μας φέρνουν πιο κοντά. Η επένδυση στην ανάπτυξη προϊόντων και εμπειριών, με ενισχυμένη έμφαση στη βιωσιμότητα και τις αξίες, θα συνεχίσει να ενισχύει την ανταγωνιστική τοποθέτηση των προορισμών μακροπρόθεσμα.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα