SiteMinder: Οι μισοί Βρετανοί θέλουν να ταξιδέψουν το ίδιο ή περισσότερο το 2022 σε σχέση με την περίοδο προ πανδημίας
20 Sep 2021, 15:54 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
To 34,8% των Βρετανών ταξιδιωτών σκοπεύουν να ταξιδέψουν στον ίδιο βαθμό που ταξίδευαν προ πανδημίας το 2022, ενώ το 16,7% σκοπεύει να ταξιδέψει περισσότερο.
Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα 2021 Changing Traveller Report που διενήργησε η εταιρία SiteMinder σε δείγμα 800 ανθρώπων από τη Βρετανία που ταξίδευαν τουλάχιστον μια φορά το χρόνο για διακοπές πριν την πανδημία.
Η οικογένεια και οι φίλοι έχουν με διαφορά τη μεγαλύτερη επίδραση σε σχέση με το που αποφασίζουν οι ταξιδιώτες να κάνουν διακοπές. Για το λόγο αυτό, η SiteMinder προτείνει στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την καλή φήμη τους από στόμα σε στόμα, να αναζητήσουν τρόπους δημιουργίας ενός προγράμματος που επιβραβεύει τους επισκέπτες που θα μιλούν σε κοντινά τους πρόσωπα για την επιχείρηση.
Επιπλέον, η κλιματική αλλαγή αποτελεί πλέον σημαντικότερο παράγοντα επιλογής διακοπών από τα μπλογκ, τις καμπάνιες μάρκετινγκ προορισμού, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα πακέτα διακοπών είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους Βρετανούς ταξιδιώτες, με τα πακέτα εμπειριών να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιλογής καταλύματος για περισσότερο από το 20% των ταξιδιωτών, ενώ η χαμηλή τιμή είναι σημαντικότερος παράγοντας φέτος. Το συμπληρωματικό πρωινό στο πλαίσιο του πακέτου φιλοξενίας επιλέγεται από πολλούς. Τα αποτελεσματικά πακέτα που δημιουργούν τα ξενοδοχεία περιλαμβάνουν συμφωνίες με τοπικές επιχειρήσεις, το εποχιακό σκεπτικό και η τμηματοποίηση των πακέτων ανά είδος επισκεπτών.
Όσον αφορά τις κρατήσεις διαμονής, οι δημοφιλέστεροι τρόποι που ανέδειξαν οι ερωτηθέντες είναι οι απευθείας κρατήσεις (27,8%) και μέσω ΟΤΑ (25,4%), ενώ ακολουθεί η κράτηση στο πλαίσιο τουριστικού πακέτου (21,9%).
Για το ταξίδι τους το 2022, πάνω από τα 2 πέμπτα των ταξιδιωτών από το Ην. Βασίλειο σκοπεύουν να επιλέξουν είτε πολυτελές/ μπουτίκ ξενοδοχείο είτε ξενοδοχείο μεγάλης αλυσίδας/resort, επενδύοντας ενδεχομένως και στην ευεξία.
Επιπλέον, πάνω από ένας στους πέντε Βρετανούς θα εργάζεται πιθανόν (13,4%) ή σίγουρα (7,88%) κατά τη διάρκεια των διακοπών, επομένως τα ξενοδοχεία θα πρέπει να δείξουν ετοιμότητα για να ικανοποιήσουν την ανάγκη αυτή.
Όσον αφορά τα πρότυπα φιλοξενίας, οι Βρετανοί ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερες προσδοκίες από τα καταλύματα σε σύγκριση με την εποχή προ πανδημίας, με πάνω από τους μισούς να περιμένουν είτε υψηλότερα (33%) είτε πολύ υψηλότερα (19%) στάνταρ. Μόνο το 3% έχει χαμηλότερες προσδοκίες από τα καταλύματα.
Οι περισσότεροι εμπιστεύονται τα προσωπικά τους δεδομένα με τα ξενοδοχεία προκειμένου να έχουν καλύτερη διαμονή, όμως όχι όταν πραγματοποιούν πληρωμές. Οι ξενοδόχοι αναμένεται να συνεχίσουν να ανταμείβονται για το εξατομικευμένο μάρκετινγκ και τις προσπάθειές τους στο χώρο των εμπειριών, με σχεδόν 4 στους 5 Βρετανούς να στηρίζουν πολύ (19%), να στηρίζουν απλώς (33%) ή να είναι αδιάφοροι (35%) σχετικά με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων τους για την αναβάθμιση της εμπειρίας διαμονής τους.
διαβάστε ακόμα
- Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24/04 | 17:24
- Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά" 23/04 | 10:33
- Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22/04 | 16:09
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 3 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης 25.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 10 Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ