Expedia: Πώς πρέπει να προετοιμαστούν οι ξενοδόχοι για την επιστροφή των ταξιδιωτών – 5 συμβουλές

30 Mar 2021, 12:55 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Expedia: Πώς πρέπει να προετοιμαστούν οι ξενοδόχοι για την επιστροφή των ταξιδιωτών – 5 συμβουλές

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Oι ταξιδιώτες συνεχίζουν να είναι ανήσυχοι όσον αφορά την προοπτική να ταξιδέψουν όμως η πλειονότητα είτε ονειρεύεται, είτε προγραμματίζει είτε κάνει κράτηση διακοπών, σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Media Solutions.

Ενώ παραμένει ασαφές πότε θα αρθούν οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν κοντινούς προορισμούς μεσοπρόθεσμα. Στις ΗΠΑ το 78% των αναζητήσεων αφορούσαν ταξίδια εσωτερικού έναντι 22% που αφορούσαν εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η Expedia αποκαλύπτει 5 συμβουλές για την προετοιμασία των παρόχων υπηρεσιών φιλοξενίας στην προσέλκυση δυνητικών επισκεπτών.

Προσφέρετε ευελιξία

Προκειμένου να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, οι ξενοδόχοι πρέπει να επικοινωνούν σε όλα τα κανάλια την ευελιξία τους - από ιστότοπους και τις διαφημίσεις μέχρι την επικοινωνία με τους ταξιδιώτες εντός καταλύματος. Σε αυτό μπορεί να περιλαμβάνεται η προσφορά επιστροφής χρημάτων και ακυρώσεων, ή η ευέλικτη πολιτική κράτησης και αλλαγής ημερομηνίας.

Η προσαρμοσμένη έρευνα της Media Solutions διαπίστωσε ότι το 53% των ταξιδιωτών αισθάνονται πιο άνετα με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων από τα καταλύματα- ειδικά οι ταξιδιώτες Gen Z και millennial.

Τα δεδομένα της Expedia.com δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση με πρόβλεψη επιστροφής χρημάτων 10% πιο συχνά το 2020 από ό, τι το προηγούμενο έτος. Σχεδόν το 70% των προγραμμάτων διαμονής σε ιστότοπους του Ομίλου της Expedia προβλέπουν επιστροφή χρημάτων.

Προσφέρετε αίσθημα εμπιστοσύνης στους ταξιδιώτες

Η μελέτη Media Solutions έδειξε ότι οι πάροχοι διαμονής πρέπει να αναδεικνύουν τα πρωτόκολλα καθαριότητας και απολύμανσης για να καθησυχάζουν τους ταξιδιώτες. Η επισήμανση πληροφοριών σχετικά με τα μέτρα απολύμανσης και υγιεινής σε ολόκληρο το ξενοδοχείο και στο δωμάτιο μπορεί να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες που σκέφτονται να ταξιδέψουν σύντομα ή μετά την πανδημία, καθώς οι ανησυχίες τους σχετικά με την υγιεινή ενδέχεται να έχουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις.

Ένας στους 2 ταξιδιώτες απέφυγαν τις αλυσίδες ξενοδοχείων, τα μπουτίκ ξενοδοχεία και τα resort κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω ανησυχιών σχετικά με την καθαριότητα.

Τα μέτρα για την πανδημία θα διαδραματίσουν ρόλο στις μελλοντικές αποφάσεις διαμονής για σχεδόν 8 στους 10 ταξιδιώτες - ανεξάρτητα από την ηλικία τους.

Το 83% των ταξιδιωτών και το 90% της «σιωπηλής γενιάς» δήλωσαν ότι είναι σημαντικό για αυτούς τα καταλύματα να πραγματοποιούν τακτικούς καθαρισμούς και απολύμανση, και το 76% θα επιθυμούσε να έχει πρόσβαση σε λίστα ελέγχου όπου θα περιγράφεται ποια σημεία έχουν απολυμανθεί.

Για τις αλυσίδες ξενοδοχείων και τα resort, η ενημέρωση σχετικά με τη μειωμένη πληρότητα και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης μπορούν να καθησυχάσουν περισσότερους από έναν στους τρεις ταξιδιώτες που έχουν αποφύγει αυτούς τους τύπους καταλυμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η εφαρμογή και η επικοινωνία των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας είναι απαραίτητη για τους παρόχους διαμονής και αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες από τους επισκέπτες στα σημεία όπου αναζητούν πληροφορίες.

Οι κριτικές έχουν σημασία

Οι διαδικτυακές κριτικές διαδραματίζουν εδώ και καιρό ρόλο στις αποφάσεις των ταξιδιωτών, αλλά θα είναι ακόμη πιο σημαντικές για τον μελλοντικό προγραμματισμό ταξιδιών. Σύμφωνα με μελέτη του Ομίλου Expedia 2020, σχεδόν τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε κατάλυμα και εξετάζουν ενδελεχώς τις κριτικές για την "καθαριότητα των δωματίων" και τη "συνολική κατάσταση του ξενοδοχείου" ως το πιο καθοριστικό στοιχείο για κράτηση.

Το 80% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι εάν τα ξενοδοχεία δεν ανταποκρίνονται σε αρνητικές κριτικές, η κριτική είναι αυθεντική.

Στο μέλλον, οι ταξιδιώτες θα στραφούν σε πρόσφατες διαδικτυακές κριτικές κατά 41% περισσότερο από ό, τι πριν από την πανδημία.

Οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γράφουν σχόλια και να απαντούν σε κριτικές επισκεπτών, είτε καλές είτε άσχημες, ιδανικά εντός 24 ωρών, για να δείξουν στους επισκέπτες ότι οι απόψεις και οι προτάσεις τους για βελτίωση έχουν σημασία.

Ξεχωρίστε

Μετά την πανδημία, οι ταξιδιώτες θα στρέφονται όλο και περισσότερο σε ιστότοπους ξενοδοχείων, online ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιωτικές διαφημίσεις για ταξιδιωτικό προγραμματισμό, και οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες σε αυτά τα κανάλια θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο μέλλον. Καθώς η ζήτηση των ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται, οι πάροχοι καταλυμάτων θα πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών για να διασφαλίσουν ότι το ξενοδοχείο τους ηγείται του ανταγωνισμού.

Στοχεύστε στον σωστό ταξιδιώτη

Με ταξιδιωτικά κίνητρα και προτιμήσεις που ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία, ακόμη και τη γεωγραφία, οι πάροχοι καταλυμάτων πρέπει να αναπτύξουν στοχευμένες προσφορές ή προσφορές που απευθύνονται σε διαφορετικές γενιές ταξιδιωτών. Παρότι τα ταξίδια σε περίοδο πανδημίας οφείλονται σε διάφορους λόγους - οι κυριότεροι είναι η εναλλαγή παραστάσεων ή οι επισκέψεις σε οικογένεια ή φίλους - τα ταξίδια με πλεονεκτήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις νεότερες γενιές και μπορεί να εμπνεύσουν μελλοντικά ταξίδια. Επιπλέον, οι νεότερες γενιές αναμένεται να υποκινήσουν την αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες διαμονής στα επίπεδα προ πανδημία, επομένως οι πάροχοι διαμονής πρέπει να εξετάσουν το ρόλο τους στις βραχυπρόθεσμες στρατηγικές μάρκετινγκ και τη στόχευση άλλων γενεών.

Το 20% των millennials που ταξίδεψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας το έκαναν για να επωφεληθούν από προσφορές και το 15% της γενιάς Gen Z έκανε το ίδιο προκειμένου να εργαστεί ή να σπουδάσει από μια νέα τοποθεσία.

Για να προσεγγίσουν νεότερες γενιές, οι πάροχοι διαμονής πρέπει να επισημαίνουν τις ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις τους που συνδέονται με προγράμματα απομακρυσμένης εργασίας / μελέτης, ενώ τα φιλικά προς την οικογένεια πακέτα μπορεί να προσελκύσουν τη «σιωπηλή γενιά». Οι Gen X και οι babyboomers τείνουν να προτιμούν πιο γραφικά καταλύματα, επομένως τα εντυπωσιακά τοπία ή το εξωτερικό περιβάλλον θα πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο της καμπάνιας που στοχεύει σε αυτό το ταξιδιωτικό κοινό.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα