Έχει επηρεάσει η πανδημία την επιθυμία των Αμερικανών και Βρετανών για ταξίδια;

21 Jan 2021, 12:07 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Έχει επηρεάσει η πανδημία την επιθυμία των Αμερικανών και Βρετανών για ταξίδια;

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Πάνω από δύο στους πέντε (43%) Βρετανούς δήλωναν ότι ενδιαφέρονται ακόμη για τις διακοπές το 2020, με τα ταξίδια να είναι το τρίτο δημοφιλέστερο ζήτημα κατά την περυσινή χρονιά μετά τα ζώα / φύση και το ποτό, που ήταν τα δύο πιο δημοφιλή θέματα.

Λόγω της πανδημίας, βεβαίως,  λιγότεροι Βρετανοί ενδιαφέρονταν να ταξιδέψουν το 2020 σε σύγκριση με το 2019, πριν την υγειονομική κρίση (43% έναντι 46% το 2019).

Η μεγαλύτερη μείωση του ενδιαφέροντος για ταξίδια καταγράφηκε στις ηλικίες των 55 και άνω (49% το 2019 έναντι 44% το 2020).

Έτσι, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι Βρετανοί απομάκρυναν την προσοχή τους από την πολιτική, με μείωση 5 ποσοστιαίων μονάδων το 2020 προς το 2019 καθώς και για διεθνή νέα (μείωση τεσσάρων ποσοστιαίων μονάδων). Μείωση τριών ποσοστιαίων μονάδων καταγράφηκε και στις μουσικές και τοπικές εκδηλώσεις, καθώς οι περισσότεροι χώροι ήταν κλειστοί κατά το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς.

Αντίθετα, το ενδιαφέρον των Αμερικανών για ταξίδια παρέμεινε σταθερό στα επίπεδα προ κρίσης. Το 35% δήλωσαν οτι ενδιαφέρονταν για ταξίδια το 2019 και το 2020 και οι διακοπές ήταν το έβδομο δημοφιλέστερο ενδιαφέρον τους και τις δύο αυτές χρονιές. Όσον αφορά τις ηλικιακές ομάδες, καμία δεν παρουσίασε σημαντική μείωση του ενδιαφέροντος για ταξίδια.

Το παρατεταμένο ενδιαφέρον των Αμερικανών για ταξίδια μπορεί να συντηρήθηκε από το περιεχόμενο στα μέσα ενημέρωσης. Για παράδειγμα, όταν οι Αμερικανοί ερωτήθηκαν ποιό τηλεοπτικό δίκτυο παρακολουθούσαν τις τελευταίες 30 ημέρες (το Νοέμβριο του 2020), η τηλεθέαση του Travel Channel κατέγραψε αύξηση 35% έναντι του Νοεμβρίου του 2019 (5% έναντι 7% του Νοεμβρίου του 2020).

Η μεγαλύτερη αύξηση τηλεθέασης του Travel Channel καταγράφεται στους Αμερικανούς νεαρής ηλικίας (18-34, 2% το 2019 έναντι 4% το 2020) παρουσιάζοντας αύξηση 68% σε ετήσια βάση.

Η τηλεθέαση του καναλιού μπορεί να ενισχύθηκε από τη σειρά «Shock Docs» που σημειώνει τις καλύτερες κριτικές στο κανάλι, ωστόσο το γεγονός ότι καταγράφεται αυξημένη διάθεση για ταξιδιωτικό περιεχόμενο αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο.

Οι προσπάθειες ανάκαμψης στα ταξίδια θα τεθούν σε πλήρη ισχύ σε όλο τον κόσμο το 2021, αλλά όπως δείχνουν τα δεδομένα, τα ταξιδιωτικά brand μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουν τις στρατηγικές και τις καμπάνιες τους στις μοναδικές τάσεις σε κάθε αγορά. Όπως επισημαίνουν τα δεδομένα, είναι ζωτικής σημασίας τα ταξιδιωτικά brand να βρεθούν στο μυαλό των καταναλωτών για να καλλιεργήσουν το ενδιαφέρον τους για ταξίδια και περιπλανήσεις. Οι παίκτες της βιομηχανίας μπορεί να χρειαστεί να αναζωογονήσουν το πάθος ορισμένων δημογραφικών ομάδων για ταξίδια και οι ΗΠΑ είναι ένα καλό παράδειγμα όπου η ζήτηση για ορισμένους τύπους ταξιδιωτικού περιεχομένου είναι ήδη υψηλότερη από τα επίπεδα προ πανδημίας. Η παρακολούθηση των αντιλήψεων που έχουν διαφορετικές ομάδες ταξιδιωτών θα αποδειχθεί κρίσιμης σημασίας στο να μπορέσουν τα ταξιδιωτικά brand να βοηθήσουν τους ανθρώπους να εξερευνήσουν και πάλι τον κόσμο.

Τα στοιχεία βασίζονται σε έρευνα γενικών ενδιαφερόντων που διεξήχθη με διαδικτυακές συνεντεύξεις σε ανθρώπους άνω των 18 ετών στη Μ. Βρετανία και τις ΗΠΑ.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα