Νέα τάση για ταξίδια μεγάλης διαμονής στα ξενοδοχεία – Τιμές ανά εβδομάδα και ανά μήνα στη Booking.com
03 Sep 2020, 14:37 | ΤΑΣΕΙΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
H μεγάλη ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com εισάγει δύο νέους τύπους τιμών, τις εβδομαδιαίες και τις μηνιαίες, προκειμένου να ικανοποιήσει τα νέα δεδομένα στη ζήτηση καταλυμάτων για διαμονή μεγαλύτερης διάρκειας και να βοηθήσει τους συνεργάτες της να επιτυγχάνουν μεγαλύτερες πληρότητες.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα, η εβδομαδιαία τιμή απαιτεί τουλάχιστον 7 διανυκτερεύσεις και η μηνιαία τουλάχιστον 28. Οι συνεργάτες της μπορούν να τις ορίζουν σύμφωνα με τις επιχειρηματικές τους ανάγκες, την εποχή του χρόνου και την πολιτική ακυρώσεων της επιλογής τους.
Επιπλέον, λανσάρεται πιλοτικό πρόγραμμα σε επιλεγμένες πόλεις σε όλο τον κόσμο που δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση διαμονής άνω των 30 διανυκτερεύσεων στην ίδια κράτηση.
Η τάση για διαμονή μεγάλης διάρκειας παρατηρείται στα επαγγελματικά ταξίδια, στους «ψηφιακούς νομάδες», στους ομογενείς και στους φοιτητές, λόγω της αβεβαιότητας που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Σύμφωνα με την έκθεση των Kalibri Labs και The Highland Group, οι ταξιδιώτες με τουλάχιστον 7 συνεχόμενες διανυκτερεύσεις τείνουν να δαπανούν κατά 57% περισσότερα στα παραδοσιακά ξενοδοχεία σε σχέση με τους επισκέπτες των αυτοεξυπηρετούμενων διαμερισμάτων ή των ξενοδοχείων για διαμονή μεγάλης διάρκειας.
Επιπλέον, τα παραδοσιακά ξενοδοχεία καταγράφουν 28% περισσότερες διανυκτερεύσεις μεγάλης διάρκειας από τα αυτοεξυπηρετούμενα διαμερίσματα.
Σύμφωνα με τη Booking.com, η τάση αυτή μπορεί να επεκταθεί και στα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, δεδομένου οτι το 40% των νέων κρατήσεων στην πλατφόρμα κατά το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς αφορούσε εναλλακτικά καταλύματα. Παρότι το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξήθηκε λόγω της πανδημίας, οι ταξιδιώτες δίνουν πλέον μεγαλύτερη προτεραιότητα στην ιδιωτικότητά τους, στο χώρο και στην αυτοεξυπηρέτηση που προσφέρουν αυτά τα καταλύματα, ιδιαίτερα όταν η διαμονή είναι πολλών ημερών.
Διαβάστε σχετικά
διαβάστε ακόμα
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
- Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα 21/03 | 13:43
- Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas 24/03 | 11:57
- Αμερικανικός τουρισμός: Το "κόλπο" που χρησιμοποιεί το 68% για φθηνότερη διαμονή 20/03 | 17:10
δημοφιλέστερα
- 1 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ