Ξενοδοχεία: Πώς δουλεύουμε με τους influencers; Ποιοι είναι οι κατάλληλοι για κάθε κατάλυμα

24 Nov 2019, 21:43 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Ξενοδοχεία: Πώς δουλεύουμε με τους influencers; Ποιοι είναι οι κατάλληλοι για κάθε κατάλυμα

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Οι influencers που δραστηριοποιούνται στα social media, και ιδιαίτερα στο Instagram, μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο διαφήμισης και έμμεσης αύξησης πωλήσεων στα σύγχρονα ξενοδοχεία.

Όμως με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγονται για να προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια στα ξενοδοχεία;

Όπως εξήγησε ο κ. Κώστας Χαμαλίδης από την εταιρία Digital Minds, μιλώντας στην ενότητα «Digital PR – Influencers και Αξιολόγηση» του Xenia Digi Hotel, οι Influencers δεν είναι άτομα που έχουν απλώς μεγάλο αριθμό ακολούθων, δηλαδή δεν είναι απλώς δημοφιλή άτομα, αλλά άτομα που έχουν την ικανότητα να επηρεάζουν τις απόψεις των καταναλωτών.

Η ουσία του Influencer, τόνισε, είναι να μπορεί να επηρεάσει την άποψη των ανθρώπων που τον ακολουθούν, έχοντας αποτέλεσμα σε επίπεδο προβολής του ξενοδοχείου.

Ο κ. Χαμαλίδης παρουσίασε τρία είδη influencers. Τους mega influencers (πάνω από 1 εκατ. ακόλουθοι), τους macro influencers (σπό 10.000 έως 1 εκατ. ακόλουθοι) και τους micro influencers (από 500 έως 10.000 ακόλουθοι). 

Διαβάστε τη συνέχεια στο Xenianews.gr

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα