Έρευνα: Ποιες μακρινές αγορές και με ποια κριτήρια επιλέγουν διακοπές στην Ευρώπη το φθινόπωρο

16 Oct 2019, 12:24 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Έρευνα: Ποιες μακρινές αγορές και με ποια κριτήρια επιλέγουν διακοπές στην Ευρώπη το φθινόπωρο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Αυξημένη διάθεση για ταξίδια στην Ευρώπη καταγράφει η έκθεση Long-Haul Travel Barometer της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού (ETC), της Ευρωπαϊκής Ένωσης Τουρισμού (ΕΤΟΑ) και της Eurail B.V, σε μακρινές αγορές όπως η Βραζιλία, η Κίνα, η Ινσία και η Ρωσία, για ταξίδια από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2019.

Παρότι ο δείκτης διάθεσης των Αμερικανών για ταξίδια εμφανίζεται μειωμένος σε σχέση με προηγούμενα επίπεδα, το ένα τρίτο προγραμματίζουν διακοπές στην Ευρώπη κατά την περίοδο που εξετάζει η έκθεση. 

Επιπλέον, όπως προκύπτει από την έκθεση, το υψηλό κόστος ταξιδιού και η έλλειψη χρόνου τείνουν να εμποδίζουν τα ταξιδιωτικά σχέδια των Γιαπωνέζων τουριστών τους ερχόμενους μήνες.

Ειδικότερα, ο δείκτης ταξιδιωτικής διάθεσης των Βραζιλιάνων για μακρινά ταξίδια παρουσιάζει αύξηση τους τελευταίους μήνες της εφετινής χρονιάς, χάρη στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας τους κατά το τρίτο τρίμηνο, των χαμηλότερων επιτοκίων και της επιτάχυνσης των μεταρρυθμίσεων. 

Τέσσερις στους πέντες Βραζιλιάνους που προγραμματίζουν ταξίδι στο εξωτερικό από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο, σκοπεύουν να επισκεφθούν την Ευρώπη με προτιμώμενους προορισμούς την Πορτογαλία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Γερμανία.

Όπως αναφέρουν οι ταξιδιώτες αυτοί, οι παλαιές εκκλησίες, τα κάστρα και άλλα σημεία με πολιτιστικό ενδιαφέρον, σε συνδυασμό με τις γαστρονομικές εμπειρίες, είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους επιλέγουν ταξίδια στην Ευρώπη τους ερχόμενους μήνες. Για τους περισσότερους (57%), οι διακοπές το φθινόπωρο και το χειμώνα θα διακρέσουν από μία έως 2 εβδομάδες.

Ανοδική τάση για ταξίδια στο εξωτερικό και στους Ρώσους, χάρη στην αύξηση του δείκτη ταξιδιωτικής διάθεσης ο οποίος έχει φθάσει στα υψηλότερα επίπεδα μέχρι στιγμής (115), κάτι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό δεδομένων των πολιτικών προκλήσεων και της αύξησης της φορολογίας που αναμένεται να πλήξει τους καταναλωτές. Οι Ρώσοι αναζητούν καλές προσφορές στην Ευρώπη για το φθινόπωρο και το χειμώνα, και μέχρι στιγμής κορυφαίες προορισμοί για αυτούς είναι η Ιταλία, η Γερμανία, η Τουρκία και η Τσεχία. Παρότι οι δραστηριότητες που προτιμούν περιστρέφονται γύρω από πολιτιστικές και ιστορικές θεματικές, οι Ρώσοι αναζητούν επίσης την απόκτηση εμπειριών που θα τους επιτρέψουν να εμβαθύνουν στην καθημερινότητα του προορισμού, στον πολιτισμό του και στους ανθρώπους του.

Στην Κίνα, ο δείκτης διάθεσης ταξιδίων στην Ευρώπη παρουσίασε το υψηλότερο σκορ (102) για την περίοδο που εξετάζεται, από το 2015. Η αύξηση των διαθέσιμων εισοδημάτων, η βελτίωση των αεροπορικών συνδέσεων και η χαλάρωση των πολιτικών έκδοσης visa σε συνδυασμό με μεγάλες γιορτές όπως η China Golden week (Οκτώβριος 2019), συμβάλλουν σε αυτό το θετικό αποτέλεσμα.

Οι πιο ελκυστικοί προορισμοί της Ευρώπης για τους Κινέζους είναι η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιταλία. Ωστόσο καταγράφεται αύξηση των προτιμήσεων για Αυστρία, Βέλγιο, Ιρλανδία και Ουγγαρία έναντι της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. 

Όσον αφορά τις εμπειρίες, η τοπική γαστρονομία και τα wine tours, η πεζοπορία στα βουνά και ο χρόνος στην ύπαιθρο γίνονται μερικοί από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι Κινέζοι επιλέγουν ταξίδια στην Ευρώπη. Στον προορισμό, οι Κινέζοι αναζητούν επίσης δραστηριότητες που σχετίζονται με δημιουργικές τέχνες όπως ο κινηματογράφος ή τα φεστιβάλ λογοτεχνίας, εργαστήρια φωτογραφίας κτλ.

Ο αριθμός των Ινδών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό αυξάνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της αύξησης του πληθυσμού νεαρής ηλικίας, της ανόδου των διαθέσιμων εισοδημάτων και της βελτίωσης των αεροπορικών συνδέσεων με άλλους προορισμούς. Το 70% εξέφρασε θετική διάθεση για ταξίδια στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του 2019, με τις ηλικίες από 35 έως 49 ετών να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη διάθεση για αυτά.

Τα φυσικά τοπία της Ευρώπης, οι ιστορικοί χώροι της, και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι για τους οποίους επιλέγουν οι Ινδοί την Ευρώπη τους μήνες αυτούς. 

Οι χώρες της δυτικής Ευρώπης, Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία και Ην. Βασίλειο, βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεών τους.

Ενώ οι ταξιδιώτες από μακρινές αγορές έχουν συσχετίσει την Ευρώπη με την πλούσια ιστορία της, τη διαφοροποίηση των πολιτισμών της, των παραδόσεων και της φυσικής ομορφιάς της, η αντίληψή τους περί ασφάλειας  των ευρωπαϊκών χωρών έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην επιλογή που κάνουν για τις διακοπές τους.

Σύμφωνα με την έκθεση, η ασφάλεια είναι ο σημαντικότερος παράγοντας επιλογής προορισμούς διακοπών (50%) και ακολουθούν οι διάσημες περιοχές (35%) και το επαρκές δίκτυο μεταφορών (35%) στον προορισμό. 

Ο υπερ-τουρισμός, παραδόξως, απασχολεί μόλις το 16% των ταξιδιωτών, και η μοναδική αγορά που τον θεωρεί σημαντικό στην επιλογή προορισμού είναι η Ινδία. 

Οι ιστορικοί χώροι και μνημεία, τα μουσεία και οι πολιτιστικές εκδηλώσεις θεωρούνται βασικός λόγος ταξιδίων στην Ευρώπη για τους Ρώσους, τους Βραζιλιάνους, τους Κινέζους, τους Αμερικανούς και τους Ιάπωνες, οι οποίοι δεν θεωρούν σημαντικό τον υπερ-τουρισμό.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα