DRV: Τι ζητούν στα επαγγελματικά ταξίδια οι διευθυντές επιχειρήσεων

15 Oct 2019, 12:05 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

DRV: Τι ζητούν στα επαγγελματικά ταξίδια οι διευθυντές επιχειρήσεων

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το ένα τρίτο των ανθρώπων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους θα πλήρωνε επιπλέον ώστε να μπορεί να εργασθεί με ησυχία σε σταθμό τρένων ή σε κάποιο αεροδρόμιο. Ίσως γι’ αυτό το λόγο, το 40% του χρόνου ταξιδιού στο τρένο χρησιμοποιείται για επαγγελματικές δραστηριότητες ενώ ο χρόνος αναμονής για επιβίβαση σε πτήση ή στο τρένο όχι.

Αυτά είναι τα πορίσματα έρευνας της Γερμανικής Ένωσης Ταξιδίων, DRV, για τα επαγγελματικά ταξίδια με τίτλο Top Business Travel 2019, που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Travel Management Companies της Ένωσης.

Ο χρόνος που μεσολαβεί μέχρι την άφιξη ή την αναχώρηση για ένα επαγγελματικό ραντεβού συνήθως χρησιμοποιείται από τους ταξιδιώτες ώστε να προετοιμάσουν μια παρουσίαση, να ελέγξουν τα email τους ή να καταγράψουν τα highlight εμπορικών εκθέσεων. 

Στο τρένο, μόνο το 60% του χρόνου περνά αχρησιμοποίητο από όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Οι συχνοί ταξιδιώτες καταφέρνουν μάλιστα να είναι παραγωγικοί στο 44% του χρόνου ταξιδίου με τρένο και στο 36% του χρόνου πτήσης.

Κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο, το ένα τρίτο του χρόνου που περισσεύει δαπανάται στην εργασία, ενώ το πιο αντιπαραγωγικό μέρος ενός επαγγελματικού ταξιδίου είναι ο χρόνος των μεταφορών, τον οποίο χρησιμοποιούν παραγωγικά μόλις το 14% των ταξιδιωτών σε επαγγελματικό ταξίδι.

Ένα 20% του χρόνου μεταφοράς θα μπορούσε να είναι πιο παραγωγικό, σύμφωνα με τους ταξιδιώτες, εάν οι συνθήκες το επιτρέπουν, δηλαδή 6 ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα.

Το 84% θα ήθελε μια περιοχή όπου θα μπορούσε να εργασθεί με ησυχία, που θα περιλαμβάνει γραφείο, στο αεροδρόμιο ή στον σταθμό τρένου και το ένα τρίτο θα πλήρωνε επιπλέον για έναν τέτοιο χώρο. Το 35% θα πλήρωνε για απεριόριστης χρονικής διάρκειας πρόσβαση σε Wi-Fi. Ακολουθούν υπηρεσίες όπως οι τηλεφωνικοί θάλαμοι με προστασία από θορύβους (65%), οι χώροι συναντήσεων (64%) και οι εγκαταστάσεις βιντεο-διασκέψεων. 

Ωστόσο, κρίνεται απαραίτητη η πληροφόρηση αναχώρησης στις πύλες των σταθμών και οι ειδοποιήσεις περί αλλαγής των ταξιδιωτικών προγραμμάτων απευθείας στα κινητά τηλέφωνα, υπηρεσία για την οποία θα πλήρωνε μόλις ένας στους 3.

Η έρευνα διενεργήθηκε από το ερευνητικό ινστιτούτο mo'web για λογαριασμό της DRV το Μάρτιο του 2019 σε 100 διευθυντές που ταξιδεύουν συχνά για επαγγελματικούς λόγους καθώς και σε 100 εκτελεστικά στελέχη και σπεσιαλίστες από εταιρίες άνω των 250 εργαζομένων.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα