Διαδικτυακές απάτες στις κρατήσεις ξενοδοχείων- 5,7 δισ. δολ. οι συναλλαγές μόνο στις ΗΠΑ

10 Oct 2019, 14:34 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Διαδικτυακές απάτες στις κρατήσεις ξενοδοχείων- 5,7 δισ. δολ. οι συναλλαγές μόνο στις ΗΠΑ

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το 23% των πελατών ξενοδοχείων στις ΗΠΑ παραπλανήθηκε το 2018, είτε με διαδικτυακή απάτη κράτησης είτε με ανειλικρινείς πρακτικές μάρκετινγκ, από μεταπωλητές τηλεφωνικά ή στο διαδίκτυο, που αντιστοιχεί σε συναλλαγές ύψους 5,7 δισ. δολαρίων. 

Αυτό προκύπτει από έρευνα που παρουσιάζει η Αμερικανική Ένωση Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων, AHLA.

Οι αριθμοί αυτοί είναι εντελώς απαράδεκτοι, σχολίασε ο πρόεδρος της AHLA, Chip Rogers, και όπως τόνισε χαρακτηριστικά, πρόκειται για ληστεία δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως σε βάρος των καταναλωτών.

Εκτός από τρίτες ιστοσελίδες που μιμούνται ιστοσελίξες ξενοδοχείων και κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία όμως δεν σχετίζονται με το ξενοδοχείο, κοστίζοντας χρόνο και χρήμα στους καταναλωτές, η έρευνα δείχνει ακριβώς το μέγεθος του προβλήματος με τη διαφήμιση σε ορισμένες ιστοσελίδες online ταξιδιωτικών γραφείων. 

H έρευνα έδειξε τα ακόλουθα...

-Ένας στους 4 καταναλωτές που έκανε κράτηση ξενοδοχείου μέσω τρίτου, συνάντησε πρόβλημα με την κράτηση.

-Πάνω από το 40% των καταναλωτών εκνευρίστηκαν όταν κατάλαβαν ότι όταν χρησιμοποιούν πλατφόρμες σύγκρισης τιμών (Trivago, Kayak, Expedia, Orbitz, Hotels.com, Travelocity, Booking.com κτλ.) συνήθως συγκρίνουν τις ίδιες 2 εταιρίες, την Expedia και την Priceline, οι οποίες ελέγχουν το 95% της online ταξιδιωτικής αγοράς.

-Το 94% των καταναλωτών πιστεύουν οτι θα πρέπει να γνωρίζουν με ποιούς συναλλάσσονται στο διαδίκτυο κατά την κράτηση ξενοδοχειακού δωματίου.

-Το 77% συμφωνούν ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να θέσει ως προτεραιότητά της την επιβολή νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών έναντι τρίτων μεταπωλητών. 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα