Booking.com: Πώς τα social media επιδρούν στις διακοπές των ταξιδιωτών Generation Z
08 Aug 2019, 16:08 | ΤΑΣΕΙΣ
TornosNews.gr
To 54% της γενιάς ταξιδιωτών Generation Z προτιμούν να εμπνέονται από ταξιδιωτικές δημοσιεύσεις και εικόνες στα κανάλια των social media πριν αποφασίσουν για τον προορισμό.
Το 40% μάλιστα θεωρεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τη βασική πηγή έμπνευσης για ταξίδια.
Αυτά προκύπτουν από έρευνα της Booking.com που έχει στόχο να αναδείξει τις ταξιδιωτικές τάσεις της γενιάς Generation Z.
Οι γυναίκες που ανήκουν στην Generation Z φαντάζονται τις επόμενες διακοπές τους ενώ βλέπουν φωτογραφίες στο Instagram (51%) και αυτή η εξάρτηση από το Instagram είναι υψηλότερη από το παγκόσμιο μέσο όρο (16%), ακόμη και από των millennials (16%).
Κατά την επιλογή νέων ταξιδιωτικών προορισμών, το 40% των Generation Z αναφέρουν ότι επηρεάζονται από τους επηρεαστές κοινής γνώμης στα social media και το 20% ότι σε γενικές γραμμές εμπιστεύονται τις προτάσεις τους.
Το 28% εμπνέεται από ταινίες και τηλεοπτικά σόου για έναν προορισμό και θα ήθελαν να επισκεφθούν προορισμούς που βλέπουν στη μικρή οθόνη και στην πραγματική ζωή.
Ωστόσο οι ταξιδιωτικές προτάσεις προέρχονται κυρίως από την κοινωνική συναναστροφή, με το 44% να ανταλλάσσει ιδέες για ταξίδια με φίλους.
Το 31% των Generation Z θα ήθελαν να επισκεφθούν προορισμό που φαίνεται όμορφος στις φωτογραφίες είτε επηρεαστών γνώμης είτε σε δικές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το 34% ενώ ταξιδεύει ανεβάζει φωτογραφίες από το ταξίδι, περισσότεροι από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα (έναντι 20% του μέσου όρου ταξιδιωτών).
Στις τελευταίες διακοπές, το 32% της Generation Z έβγαζε από 10 έως 30 φωτογραφίες καθημερινά, ενώ το 25% έβγαζαν 50.
Η γενιά αυτή δε μπορεί να φανταστεί τη ζωή χωρίς το διαδίκτυο. Το 60% επιθυμεί Wi-Fi στις διακοπές, περισσότεροι από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα, και περισσότερο από κάθε άλλη υπηρεσία του ξενοδοχείου.
Το 62% προτιμά να απολαμβάνει τις στιγμές διακοπών παρά να αφιερώνει χρόνο σε φωτογραφίες για τα social media, κάτι που αποτελεί για αυτούς ένα bonus για το ταξίδι.
Το 54% ωστόσο θεωρεί ότι τα social media παίζουν τεράστιο ρόλο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού.
διαβάστε ακόμα
- Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24/04 | 17:24
- Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά" 23/04 | 10:33
- Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22/04 | 16:09
- Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών 16/04 | 13:00
- Forbes: Ο Ελληνικός προορισμός-έκπληξη που ανήκει στις 5 απόλυτες επιλογές διακοπών χωρίς μαζικό τουρισμό 16/04 | 06:00
- Βρετανικός τουρισμός: Το 54% των οικογενειών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές παρά την ακρίβεια 15/04 | 10:47
- Mirror: Το "low profile" Ελληνικό νησί που ανταγωνίζεται τη Μύκονο και τη Σαντορίνη! 09/04 | 12:46
- Το 73% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια 08/04 | 16:43
- Ξενοδοχεία: Η Αθήνα στις 5 πόλεις με τη μεγαλύτερη άνοδο εσόδων από το 2019 09/04 | 16:17
- Γερμανικός τουρισμός: Διψήφια αύξηση κρατήσεων τον Φεβρουάριο για οργανωμένα ταξίδια 01/04 | 14:35
δημοφιλέστερα
- 1 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές 24.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο 24.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 6 Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024 24.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 10 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ