Booking.com: Ο αειφόρος τουρισμός ζητούμενο για τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο

18 Apr 2019, 14:05 | ΤΑΣΕΙΣ

TornosNews.gr

Booking.com: Ο αειφόρος τουρισμός ζητούμενο για τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Mε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γης, στις 22 Απριλίου, η ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com αποκαλύπτει σε νέα έρευνά της οτι το 72% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο πιστεύουν οτι οι άνθρωποι χρειάζεται να κάνουν άμεσα επιλογές αειφορίας στα ταξίδια ώστε να διασωθεί ο πλανήτης για τις επόμενες γενιές.

Η αντίληψη αυτή είναι ιδιαίτερα υψηλή στους ταξιδιώτες ηλικίας 46-55 ετών, σε ποσοστό 74%, και ακολουθούν οι Millennials με ποσοστό 71% να συμφωνεί.

Το 2018, το Διακυβερνητικό Πάνελ των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή, αποφάνθηκε οτι ο πλανήτης έχει περιθώριο 10ετίας για να περιορίσει το φαινόμενο της υπερθέρμανσης κατά 1,5 βαθμό Κλεσίου επάνω από τα επίπεδα προ βιομηχανικής εποχής, πέρα από τα οποία ο κίνδυνος πλημμυρών, ξηρασίας και εξαιρετικά υψηλών θερμοκρασιών θα ενταθεί σημαντικά.

Το 73% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να επιλέξουν διαμονή σε οικολογικό ή πράσινο κατάλυμα τουλάχιστον μία φορά μέσα στο 2019, έναντι 62% το 2016, 65% το 2017 και 68% το 2018.

Επιπλέον, το 70% των ταξιδιωτών σε παγκόσμια κλίμακα αναφέρουν οτι είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε κατάλυμα φιλικό προς το περιβάλλον, είτε αναζητούν αειφόρα διαμονή είτε όχι. 

Ωστόσο, το 72% δεν είναι ενήμερο για την ύπαρξη οικολογικών σημάτων στα καταλύματα, και το 37% ανέφερε οτι ένα διεθνές πρότυπο για την αναγνώριση τέτοιων καταλυμάτων θα τους βοηθούσε να κάνουν ταξίδια φιλικά στο περιβάλλον. Το 62% νιώθει καλύτερα με τη διαμονή του σε κατάλυμα φιλικό στο περιβάλλον.

Η έρευνα ανέδειξε ακόμα τα πιο κοινά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες στην προσπάθειά τους να ταξιδέψουν χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον...

-Το 37% ανέφερε οτι δεν γνωρίζει με ποιο τρόπο μπορεί να κάνει το ταξίδι του πιο αειφόρο

-Το 34% οτι μπορεί να εντοπίσει επιλογές για πιο αειφόρα ταξίδια, αλλά άλλες επιλογές είναι πιο ελκυστικές

-Το 36% οτι δε μπορεί να καλύψει το επιπλέον κόστος ενός αειφόρου ταξιδιού

-Το 34% οτι ο προγραμματισμός τους περιορίζει σε συγκεκριμένες επιλογές αειφόρων ταξιδίων

-Το 34% οτι οι προορισμοί αειφόρου τουρισμού είναι λιγότεροι ελκυστικοί σε σχέση με άλλους προορισμούς

-Το 50% αντιλαμβάνεται τι πρέπει να κάνει για να ταξιδεύει με τις αρχές της αειφορίας

Το 71% των ταξιδιωτών πιστεύουν οτι οι ταξιδιωτικές εταιρίες θα έπρεπε να προσφέρουν στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές αειφόρων ταξιδίων. Το 46% όμως παραδέχεται οτι είναι πιο δύσκολο να κάνουν επιλογές αειφορίας στις διακοπές παρά στην καθημερινότητα. Το 31% των ταξιδιωτών παραδέχεται οτι οι διακοπές είναι μια ιδιαίτερη περίοδος κατά την οποία δεν επιθυμούν να ασχολούνται με ζητήματα αειφορίας.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιώτες θα ταξίδευαν περισσότερο με τις αρχές της αειφορίας εάν τους προσφέρονταν οικονομικά κίνητρα, όπως απαλλαγές φόρων (46%). Ακολουθούν οι ιστοσελίδες διαδικτυακών κρατήσεων που προσφέρουν αειφόρες επιλογές ταξιδίων (45%).

Στην εμπειρία προορισμού, το 52% των ταξιδιωτών ανέφερε οτι αλλάζει συμπεριφορά ώστε να υιοθετεί πιο αειφόρες επιλογές στα ταξίδια, όπως η πεζοπορία, η ποδηλασία κτλ. Το 68% θα προτιμούσε οι ταξιδιωτικές του δαπάνες να επιστρέφουν στην τοπική κοινότητα.

Το 72% αναζητά αυθεντικές εμπειρίες αντιπροσωπευτικές της τοπικής κουλτούρας, το 41% θα επιθυμούσε οι εταιρίες ταξιδίων να προσφέρουν συμβουλές για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαν να ταξιδεύουν με αειφορία και το 56% ανέφερε οτι εάν υπήρχε επιλογή να αντισταθμισθεί το αποτύπωμα άνθρακα στα καταλύματα, θα το έκαναν.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα