Τουρισμός: Πόσο επηρεάζουν τις κρατήσεις διακοπών τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
12 Apr 2019, 11:55 | ΤΑΣΕΙΣ
TornosNews.gr
Μεγάλο ρόλο στις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων φαίνεται πως παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την επιλογή του ιδανικού προορισμού μέχρι την επεξεργασία των φωτογραφιών από τις διακοπές.
Όπως αποκαλύπτει έρευνα της πλατφόρμας αεροπορικών και ξενοδοχειακών κρατήσεων eDreams, με παρουσία σε 33 χώρες, σε δείγμα 8.000 ατόμων που ταξιδεύουν αεροπορικώς από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Ην. Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ, το 52% των αμερικανών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση διακοπών βάσει του εάν ο προορισμός προσφέρεται για φωτογραφίες που προκαλούν εντύπωση στο Instagram.
Τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ισπανούς και τους Ιταλούς είναι ακόμη υψηλότερα, στο 55% και 58% αντίστοιχα.
Αντίθετα, μόλις το 14% των Βρετανών νοιάζεται για την ανταπόκριση που θα έχει μια φωτογραφία από τον προορισμό στα social media.
To 51% των αμερικανών ταξιδιωτών παραδέχεται ότι επεξεργάζεται τις φωτογραφίες διακοπών πριν τις κοινοποιήσει στα social media. Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ταξιδιώτες έρχονται στη δεύτερη και τρίτη θέση με ποσοστά 49% και 47% αντίστοιχα, όμως μόλις ένας στους πέντε Βρετανούς κάνουν το ίδιο.
To 52% των αμερικανών πιστεύουν ότι όσοι κοινοποιούν φωτογραφίες κατά τη διάρκεια των διακοπών περνούν υπέροχα, σε αντίθεση με το 40% των Βρετανών που πιστεύουν το αντίθετο και θεωρούν την κοινοποίηση φωτογραφιών στο ταξίδι επίδειξη.
Μόνο ένας στους 10 Αμερικανούς παραδέχεται ότι έχει κάνει κράτηση διακοπών σε προορισμό που εμφανίστηκε στο λογαριασμό social media κάποιου άλλου, με αντίστοιχο ποσοστό και για τους Ιταλούς (11%). Ακόμη χαμηλότερα είναι τα ποσοστά επηρεασμού από τα social media των Βρετανών (5%), των Ισπανών (6%) και των Πορτογάλων (8%).
διαβάστε ακόμα
- Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα 21/03 | 13:43
- Τουρισμός | Παγκόσμιος ανταγωνισμός για την προσέλκυση ψηφιακών νομάδων - 66 χώρες παρέχουν Digital Nomad Visas 24/03 | 11:57
- Αμερικανικός τουρισμός: Το "κόλπο" που χρησιμοποιεί το 68% για φθηνότερη διαμονή 20/03 | 17:10
- ΙΤΒ: Αυτές είναι οι 5 κορυφαίες τάσεις στον τουρισμό ευεξίας στα ξενοδοχεία για το 2024 11/03 | 13:00
- Η Αθήνα στις 100 καλύτερες Ευρωπαϊκές πόλεις για το 2024 13/03 | 11:46
- CNT: Η Ελλάδα στις 3 καλύτερες χώρες στον κόσμο – «H Αθήνα περνάει περίοδο λάμψης!» 11/03 | 14:57
- Τουρισμός: Η ακρίβεια "ροκανίζει" τη διάθεση των Αμερικανών για ταξίδια την Άνοιξη 11/03 | 12:12
- Τουρισμός 2024 | Κυριαρχούν οι τάσεις του «gastro-lover», των υπηρεσιών ευεξίας και των αξέχαστων ταξιδιών 07/03 | 10:35
- Γερμανικός Τύπος | Κλιματική αλλαγή στην Ελλάδα: Από τον γλυκό χειμώνα στο ανυπόφορο καλοκαίρι... 06/03 | 11:34
- Barclays: Οι Βρετανοί προτιμούν ταξίδια στο εξωτερικό παρά διακοπές εσωτερικού 05/03 | 14:18
δημοφιλέστερα
- 1 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι 27.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής 27.03.2024 | TOUR OPERATORS
- 6 MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια 27.03.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 7 C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο 27.03.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 9 Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27.03.2024 | ΑΠΟΨΗ
- 10 Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ