ΗΠΑ: Millennials και Gen Z προτιμούν ελληνικά καλλυντικά με ελαιόλαδο και βότανα
15 Mar 2025, 08:52 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Εναλλακτικά προϊόντα που βασίζονται στο ελαιόλαδο και στα ελληνικά βότανα φαίνεται να προτιμούν οι Αμερικανοί που ανήκουν στις γενιές των Millennials και Gen Z, δηλαδή όσων έχουν γεννηθεί μεταξύ 1981 – 1996 και 1997 – 2012 αντίστοιχα.
Σύμφωνα με σχετική έρευνα που καταρτίστηκε από το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στην Ουάσιγκτον, ο κλάδος των καλλυντικών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια οικονομία, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και το διεθνές εμπόριο.
Ως βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, υποστηρίζει εκατομμύρια θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο, από την έρευνα και την ανάπτυξη μέχρι την παραγωγή, το μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο. Η δραστηριότητα ανάπτυξης νέων προϊόντων καλλυντικών συνεισφέρει στην έρευνα και την καινοτομία παγκοσμίως, ιδιαίτερα σε τομείς όπως η βιοτεχνολογία και η βιωσιμότητα.
Ειδικότερα, ο κλάδος των καλλυντικών περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την προσωπική εμφάνιση, την υγιεινή και την ευεξία. Τα προϊόντα αυτά μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε έξι βασικές κατηγορίες, την περιποίηση του δέρματος, την περιποίηση των μαλλιών, τα αρώματα, τα προϊόντα βαφής, τα προϊόντα στοματικής υγιεινής και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας.
Tα ελληνικά καλλυντικά
Σύμφωνα με την έρευνα, στις ΗΠΑ υπάρχουν διαθέσιμα πολλά ελληνικά προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, τα οποία χαίρουν διεθνούς αναγνώρισης για τη χρήση φυσικών συστατικών, όπως ελαιόλαδο και βότανα, εμπνευσμένα από τις αρχαίες ελληνικές παραδόσεις ομορφιάς. Σημειώνεται ότι τα ελληνικά καλλυντικά διατίθενται τόσο σε καταστήματα, όσο και διαδικτυακά.
Περαιτέρω, η ζήτηση για προϊόντα καλλυντικών και προσωπικής φροντίδας στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα έτη, ιδίως όσον αφορά προϊόντα, όπως τα φυσικά, βιολογικά, οργανικά, καθαρά καλλυντικά, τα indie καλλυντικά, τα premium, τα εξειδικευμένα, τα καλλυντικά πολυτελείας, τα προϊόντα που παράγονται υπό συγκεκριμένες προδιαγραφές όπως περιβαλλοντικά πρότυπα, διασφάλιση απαγόρευσης αναγκαστικής εργασίας, παράλειψη δοκιμών σε ζώα, πιστοποίηση της ασφάλειας συστατικών και της απουσίας χημικών, πιστοποίηση της υψηλής απόδοσης ή των φαρμακευτικών ιδιοτήτων κ.α.
Παράλληλα, η ζήτηση για mass market καλλυντικά παραμένει διαχρονικά σταθερή στις ΗΠΑ, όπως και το ύψος της δαπάνης των καταναλωτών, παρά τις διακυμάνσεις του οικονομικού κύκλου.
Το μερίδιο των ελληνικών προϊόντων επί του συνόλου των εισαγόμενων προϊόντων καλλυντικών στις ΗΠΑ παραμένει μικρό, ωστόσο η παρουσία των ελληνικών προϊόντων είναι σταθερή και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ελληνικά προϊόντα εντείνεται με τα χρόνια, λόγω της ποιότητάς τους και των φυσικών συστατικών που περιέχουν.
Πάντως, σύμφωνα με την έρευνα, υπάρχει σημαντικό περιθώριο ενίσχυσης της παρουσίας των ελληνικών προϊόντων στην αγορά των ΗΠΑ, μεταξύ άλλων και μέσω πιο εντατικού και αποτελεσματικού μάρκετινγκ, όπως είναι η προβολή μέσω κοινωνικών δικτύων, η συνεργασία με influencers και άλλα, για την εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με την ποιότητα των ελληνικών καλλυντικών και τις ευεργετικές ιδιότητές τους που προκύπτουν από τη χρήση ποιοτικών φυσικών συστατικών και ελληνικού ελαιόλαδου.
Σε κάθε περίπτωση, ιδιαιτέρως χρήσιμη είναι η αξιοποίηση εργαλείων ΑΙ και η ανάπτυξη πελατολογίου νεότερων γενεών όπως είναι οι Millennials και Gen Z, οι οποίες προτιμούν εναλλακτικά προϊόντα και δίκτυα διάθεσης.
διαβάστε ακόμα
-
If it's not made in Greece, it is not Feta Cheese 25/04 | 07:44
-
Έρευνα: Τι εξάγει η Ελλάδα στις ΗΠΑ 10/04 | 07:52
-
Ελληνικό κρασί στη Βραζιλία: Προκλήσεις και ευκαιρίες με «όπλο» τις συμπράξεις 06/04 | 07:28
-
Είδος πολυτελείας ο καφές: Τιμές-ρεκόρ 28/03 | 16:03
-
Βιομηχανία πολυτελείας: Πιέσεις στη γαλλική αγορά λόγω αμερικανικών δασμών 23/03 | 07:01
-
Η λαμπρή γιορτή της αγκινάρας και ο ...Δίας! 16/03 | 18:16
-
Γιορτή Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας στον Πειραιά - Έρχεται ο μεγαλύτερος χαλβάς με μέλι 04/03 | 10:32
-
Επιμελητήριο Χανίων | Πλώρη για είσοδο των προϊόντων της Κρήτης στην αγορά των Η.Π.Α. 28/02 | 10:45
-
Ενίσχυση του ελληνικού ελαιολάδου στην αγορά της Αυστρίας 02/02 | 12:20
-
Πώς μπορεί ο τουρισμός να συμβάλλει στην αύξηση των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων στη Βρετανία 09/02 | 07:00
δημοφιλέστερα
- 1 Ξενοδόχοι εναντίον Booking.com: Η ευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε 28.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Ρόδος: Αυτά είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία με τα μεγαλύτερα έσοδα – Ποια «γεμίζουν» πρώτα 29.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 AEGEAN 2025: Αύξηση επιβατών και επέκταση στόλου με το βλέμμα στη διεθνή αγορά 29.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Ο Θρακιώτικος Γάμος κατακτά τον Κυβερνοχώρο 30.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Mavi Gok Airlines | Νέα τουρκική αεροπορική εταιρεία στη γραμμή Γκάτγουικ - Αττάλεια 30.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Έρχεται η πιλοτική ανάπτυξη 4 πρότυπων τουριστικών προορισμών 30.04.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Ο όμιλος Μήτση επενδύει στη Ρόδο: Από το Γκολφ Αφάντου έως την αναγέννηση του Grand Hotel 30.04.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Η Κρήτη υποδέχεται το Reveil 12 – Φεστιβάλ Ήχων και Οικολογίας 30.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 6 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Αλεξανδρούπολη, Θάσο, Αράχωβα και Καλάβρυτα 30.04.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 Ενισχύσεις εκσυγχρονισμού για τις μαρίνες Σύμης και Μεσολογγίου 30.04.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ