Οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο το ούζο απ’ ότι τα ελληνικά κρασιά

21 Oct 2021, 09:45 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο το ούζο απ’ ότι τα ελληνικά κρασιά

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Σημαντικά συμπεράσματα για την προώθηση των οίνων και ποτών στη γερμανική αγορά εξήχθησαν κατά τη διάρκεια ψηφιακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε από Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Μόναχο σε συνεργασία με το Δίκτυο Ελλήνων Επιχειρηματιών και στελεχών επιχειρήσεων με γενικότερο αντικείμενο τη βελτίωση της πρόσβασης ελληνικών αγροτικών προϊόντων στη Γερμανία.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα για την προώθηση των οίνων και ποτών πρωταρχική σημασία έχει η διοργάνωση σεμιναρίων και παρουσίαση επιλεγμένων οίνων υψηλής ποιότητας σε γευσιγνώστες, οινολόγους και influencers με ιδιαίτερη απήχηση στην εδώ αγορά, ώστε να υπάρξει δυνατότητα πρόσβασης, πέραν των ελληνικών εστιατορίων, και σε κάβες και άλλα εξειδικευμένα καταστήματα. Όπως αναφέρθηκε τα ελληνικά εστιατόρια αποτελούν προνομιακό όχημα για τη διάδοση των ελληνικών προϊόντων, οίνων και ποτών στο γερμανικό καταναλωτικό κοινό. Θα πρέπει συνεπώς να υπάρχει προσέγγιση εστιατορίων, sommelier, σερβιτόρων, ώστε να είναι σε θέση να παρουσιάζουν τα κρασιά που προσφέρουν στους πελάτες τους.  Ζητούμενο είναι να βελτιωθεί η εξοικείωση των καταναλωτών με τα ελληνικά κρασιά. Είναι όντως εντυπωσιακό, όπως σημειώθηκε ότι οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο το ούζο από ότι τα κρασιά, αυτό άλλωστε εξηγεί ότι οι εξαγωγές ούζου είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο (23 εκατ. ευρώ) με τις εξαγωγές εμφιαλωμένου οίνου (26 εκατ. ευρώ).  Σημαντικό επίσης είναι η δημιουργία brands επώνυμων προϊόντων. Αυτό προϋποθέτει να υπάρχει κατάλληλο story telling για τις γηγενείς ιδιαίτερα ποικιλίες και αναγνωρίσιμες από το καταναλωτικό κοινό ετικέτες. Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν ότι επιβάλλεται σωστός προσδιορισμός της τιμής, ανάλογα και με την τιμολόγηση εφάμιλλης ποιότητας οίνων άλλων χωρών, με δίκαιη κατανομή της προστιθέμενης αξίας σε όλη την αλυσίδα παραγωγής, διάθεσης και προώθησης των ελληνικών οίνων και ποτών.  Επιβάλλεται εξάλλου να καταβληθεί προσπάθεια συστηματικής πρόσκλησης διακεκριμένων οινολόγων, wine writers, sommeliers και εισαγωγέων στη χώρα μας, προκειμένου να επισκεφτούν τα καλύτερα οινοποιεία και να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις wine tasting.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα