Ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση προϊόντων για μαζική εστίαση στο Σικάγο

01 Jun 2019, 12:40 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση προϊόντων για μαζική εστίαση στο Σικάγο

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Mε τη συμμετοχή  4 ελληνικών εταιρειών πραγματοποιήθηκε στο Σικάγο (εκθεσιακό κέντρο McCormick Place) η ετήσια Διεθνής Έκθεση προϊόντων για την μαζική εστίαση (National Restaurant Association Show, NRA Show που αποτελεί την σπουδαιότερη διεθνή έκθεση του τομέα αυτού στις ΗΠΑ και στο δυτικό ημισφαίριο.

Στην έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 2.300 εκθέτες, αριθμός παρόμοιος με τον περυσινό, οι οποίοι εκπροσωπούσαν περισσότερες από 900 κατηγορίες προϊόντων, όχι μόνο του τομέα των τροφίμων και των ποτών αλλά και κάθε άλλου προϊόντος ή υλικού ή εξοπλισμού, το οποίο έχει σχέση και χρειάζεται ένας χώρος μαζικής εστίασης ή μία κουζίνα.  Την έκθεση επισκέφθηκαν, κατά δήλωση των οργανωτών, 65.000 επισκέπτες, κυρίως αγοραστές, προμηθευτές (διανομείς, χονδρέμποροι και brokers-αντιπρόσωποι) και στελέχη λήψης  αποφάσεων  όλου  του  φάσματος    της  αγοράς  προϊόντων  που  αφορούν τη μαζική  εστίαση  (αεροπορικές εταιρείες, όμιλοι, σύλλογοι, πανεπιστήμια, στρατώνες, νοσοκομεία, χώροι ευγηρίας και παροχής υγείας, αλυσίδες εστιατορίων, μονάδες εστίασης γρήγορου φαγητού, απλού φαγητού, ποιοτικού φαγητού, καφετέριες, χώροι διασκέδασης,  αλυσίδες ζαχαροπλαστικής και ζαχαροπλαστεία, προμηθευτές φαγητού στο σπίτι, αλυσίδες πιτσαριών και πιτσαρίες, μπαρ και μπυραρίες για τα οποία υπήρχε και ειδική πτέρυγα και άλλα πολλά). Επίσης, την επισκέφθηκαν δευτερευόντως και επισκέπτες του χώρου της λιανικής, κυρίως του χώρου των gourmet προϊόντων.

H Ελλάδα εξακολούθησε να συμμετέχει με χαμηλό αριθμό εταιρειών στην μεγάλη αυτή έκθεση, η οποία για εταιρείες που δεν έχουν την δυνατότητα ή την στρατηγική να αναλάβουν το πραγματικά υψηλό κόστος να κτίσουν ένα επώνυμο προϊόν στην αμερικανική αγορά αλλά που έχουν προϊόντα που απευθύνονται μόνο/ή και στη μαζική εστίαση, δίνει την δυνατότητα να ξεκινήσουν από αυτό το επίπεδο και να διεισδύσουν αργότερα στην δυσκολότερη αγορά του επώνυμου.  

Στο περιθώριο της έκθεσης αντιπροσωπεία του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου επισκέφθηκε διευθυντικά στελέχη της NRA με στόχο την οργάνωση συμμετοχής ελληνικών εταιρειών και μελών του Επιμελητηρίου στην διοργάνωση του 2020. Την έκθεση εγγράφουν πάντα στο ημερολόγιό τους οι αγοραστές του χώρου της μαζικής εστίασης. Δύο από τα μεγαλύτερα περίπτερα ήταν και αυτά της US Foods και της Sysco, της μεγαλύτερης εταιρείας διανομής στη αγορά μαζικής εστίασης των ΗΠΑ, εκπρόσωπος της οποίας, αρμόδιος για τις εισαγωγές από την Ευρώπη, επισκέφθηκε ως hosted buyer, την έκθεση FoodΕxpo στην Αθήνα το 2018. 

Στο περίπτερο της παραγωγικής και ομογενειακής ιδιοκτησίας εκθέτουσας εταιρείας Grecian Delight, πραγματοποίησε γευσιγνωσία με εδέσματα που παρασκευάσθηκαν με υλικά προϊόντων της εταιρείας η διακεκριμένη chef, συγγραφέας βιβλίων συνταγών μαγειρικής και παρουσιάστρια σε αμερικανικής εμβέλειας τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής, γνωστή ελληνοαμερικανή Diane Kochilas.

 

 

 

Η Ιταλία, συμμετείχε με το πολυπληθέστερο περίπτερο (περισσότερους από 50 εκθέτες, με οργάνωση της ιδιωτικής εταιρείας Bellavita που έχει αναλάβει από το 2017 την οργάνωση του ιταλικού περιπτέρου), στο οποίο πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια και γευσιγνωσίες για την ιταλική πίτσα, τις ιταλικές συνταγές μαγειρικής και τα ιταλικά τρόφιμα και κρασιά. Επίσης, σημαντική παρουσία είχαν η Ισπανία, η Γαλλία, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Ταϊλάνδη, η Αργεντινή, η Βραζιλία και ο Καναδάς. 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα