Παπουτσάνης: Δύο νέες ξενοδοχειακές σειρές περιποίησης
23 Nov 2018, 12:51 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ
TornosNews.gr
Στην παραγωγή και διάθεση δύο νέων ξενοδοχειακών σειρών περιποίησης προχωρά η εταιρία Παπουτσάνης, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες. Πρόκειται για μια σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, υπό την επωνυμία Papoutsanis Kids, καθώς και για μια premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών, υπό το νέο σήμα SARBACANE. Η τοποθέτησή τους ξεκινά τον Νοέμβριο του 2018.
H κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδιασμού μακροχρόνιας ανάπτυξης της εταιρίας Παπουτσάνης μέσω, μεταξύ άλλων, της ενίσχυσης της παρουσίας της στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων. Σήμερα η κατηγορία αντιπροσωπεύει το 34% του κύκλου εργασιών της εταιρίας. Στόχος της Παπουτσάνης είναι η διεύρυνση του δικτύου της σε μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων στην Ευρώπη, αλλά και η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων, όπως τα boutique hotels.
Ο Επιχειρησιακός Γενικός Διευθυντής της Παπουτσάνης, Παναγιώτης Κατσόγιαννης, δήλωσε σχετικά: «Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε διαρκώς, αναπτύσσοντας ποιοτικά προϊόντα που καλύπτουν το εύρος των αναγκών των καταναλωτών και των πελατών μας. Η δημιουργία των δύο νέων σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης SARBACANE και Papoutsanis Kids, εμπλουτίζει την προϊοντική μας γκάμα στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία αποτελεί, άλλωστε, βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρίας μας σε Ελλάδα και εξωτερικό».
Η σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων Papoutsanis Kids, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις ανάγκες των μικρών ταξιδιωτών. Αποτελείται από σαμπουάν, αφρόλουτρο και σαπούνι με φιλικά προς τα παιδιά συστατικά. Περιέχει ήπιους καθαριστικούς παράγοντες φυτικής προέλευσης κατάλληλους για την ευαίσθητη παιδική επιδερμίδα, με δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένη σύνθεση που δεν τσούζει τα μάτια. Η σειρά θα διοχετευτεί σε ξενοδοχεία οικογενειακού χαρακτήρα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η νέα μάρκα premium ξενοδοχειακών καλλυντικών SARBACANE έρχεται να προστεθεί στην ευρεία γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων παραγωγής και εμπορίας της εταιρίας, υπό τις επωνυμίες Olivia, Olivia fusion, Olive care, Skin Essentials, Karavaki, Korres, Eau de Grece. Η σειρά περιποίησης SARBACANE αποτελείται από αφρόλουτρο, ενυδατική κρέμα σώματος, σαμπουάν, μαλακτική κρέμα και σαπούνι, με σύνθεση εμπλουτισμένη με θρεπτικό εκχύλισμα από κεχριμπάρι και ξυλώδεις αρωματικές νότες. Η σειρά προορίζεται για πολυτελή ξενοδοχεία, εντός και εκτός Ελλάδας, ενώ θα διατίθεται παράλληλα σε συσκευασία δώρου.
Τα νέα προϊόντα της Παπουτσάνης θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην έκθεση Xenia που φέτος θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 24 και 26 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Το περίπτερο της εταιρείας θα βρίσκεται στο HALL 4- Stand A13 & B14.
Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ είναι μια κορυφαία ελληνική εταιρία και μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες παραγωγής σαπουνιών στην Ευρώπη. Η Παπουτσάνης διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στα Βαλκάνια και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά σε όλη την Ευρώπη, όπου παράγει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα ατομικής υγιεινής και ομορφιάς σε ανταγωνιστικές τιμές. Τα επώνυμα προϊόντα της φέρουν τα εμπορικά σήματα Aromatics, Karavaki, Natura, Πράσινο Σαπούνι Παπουτσάνης, Σαπούνι Γλυκερίνης Παπουτσάνης, Olivia, Olive Care, Skin Essentials, Papoutsanis Family, Papoutsanis Baby, Papoutsanis Kids. Παράγει, επίσης, σαπούνια και καλλυντικά για λογαριασμό τρίτων. Σήμερα, κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία σαπουνιού σε μπάρες, ενώ αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα. Συνολικά, η Παπουτσάνης παράγει πάνω από 100.000.000 τεμάχια ετοίμου προϊόντος ετησίως και πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες.
διαβάστε ακόμα
- Το ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία 25/03 | 07:04
- Ελληνικά βιολογικά προϊόντα σε διεθνή έκθεση της Γερμανίας 22/02 | 07:53
- Η φέτα διαχρονικά το σημαντικότερο ελληνικό τυροκομικό προϊόν στην καναδική αγορά 09/02 | 23:00
- Η εξέλιξη των ελληνικών εξαγωγών στο Ηνωμένο Βασίλειο στη δεκαετία 2012 -2022 12/02 | 07:51
- Ε.Ε. | Αυστηρότερα πρότυπα εμπορίας για το μέλι, τους χυμούς φρούτων, τις μαρμελάδες και το γάλα 31/01 | 16:34
- Παρουσιάσεις 38 κρασιών από 14 ελληνικά οινοποιεία στο Τόκυο 01/02 | 07:31
- Αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στην Ισπανία 26/01 | 07:47
- Παγκρήτιος Διαγωνισμός για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο «Κρήτη/Kriti» 23/01 | 17:55
- Βράβευση ελληνικού ελαιολάδου στην Ισπανία 20/01 | 12:09
- Σε άνοδο οι εξαγωγές αλκοολούχων ποτών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα λόγω των ελληνικών εστιατορίων 20/01 | 12:06
δημοφιλέστερα
- 1 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού 28.03.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 9 3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ