ΗΠΑ: Νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια “America the Beautiful”

17 Jun 2025, 14:32 | ΚΟΣΜΟΣ

TornosNews.gr

ΗΠΑ: Νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια “America the Beautiful”

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Μια φιλόδοξη παγκόσμια τουριστική καμπάνια με στόχο την επανεκκίνηση του διεθνούς τουρισμού προς τις Ηνωμένες Πολιτείες παρουσίασε η Brand USA, ο επίσημος οργανισμός μάρκετινγκ προορισμού των ΗΠΑ, στο ετήσιο συνέδριό της στο Σικάγο. Η νέα καμπάνια φέρει τον τίτλο America the Beautiful και συνοδεύεται από έναν ψηφιακό κόμβο, το AmericaTheBeautiful.com, που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την εξατομίκευση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Ένα νέο αφήγημα για τις Ηνωμένες Πολιτείες

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Brand USA, Fred Dixon, μιλώντας στους δημοσιογράφους, χαρακτήρισε την καμπάνια «τολμηρή και πρωτοφανή» και σημείωσε ότι «δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να ανακαλύψει κανείς την ομορφιά και τη ζωντάνια των ΗΠΑ». Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος είναι να σταλεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα: οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ανοιχτές και έτοιμες να υποδεχθούν νόμιμους διεθνείς ταξιδιώτες.

Η America the Beautiful, που θα ξεκινήσει επίσημα τον Αύγουστο, επικεντρώνεται στην εμπειρία και το συναίσθημα: προσκαλεί τους ταξιδιώτες όχι μόνο να δουν, αλλά να νιώσουν την Αμερική — να συνδεθούν με τους ανθρώπους της, να εξερευνήσουν τοπία και να ζήσουν τις ιστορίες της.

Ψηφιακός κόμβος με Τεχνητή Νοημοσύνη

Η καμπάνια συνοδεύεται από τον νέο ιστότοπο AmericaTheBeautiful.com, που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη σε συνεργασία με την εταιρεία Mindtrip. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στην Brand USA να κατανοεί καλύτερα τις προτιμήσεις του διεθνούς κοινού και να προτείνει εξατομικευμένες εμπειρίες, δημιουργώντας ένα ταξιδιωτικό μονοπάτι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε επισκέπτη.

Όπως δήλωσε η Leah Chandler, επικεφαλής μάρκετινγκ της Brand USA, «η καμπάνια αξιοποιεί τη νοσταλγία και την περιέργεια – τα ίδια συναισθήματα που πάντα προσέλκυαν τους ταξιδιώτες στην Αμερική». Επιπλέον, είναι σχεδιασμένη με τρόπο που επιτρέπει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς τουρισμού, ώστε να ενισχύεται το κοινό αφήγημα σε διεθνές επίπεδο.

Το ταξίδι ως εμπειρία: The Great American Road Trip

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Brand USA ανακοίνωσε και τη συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ για την προώθηση του Great American Road Trip, που αναδεικνύει 250 σημεία ενδιαφέροντος σε όλη τη χώρα. Με τον εορτασμό των 100 χρόνων της Route 66 το 2026, οι road trips αποκτούν και ιστορική σημασία, αναδεικνύοντας την ποικιλομορφία των αμερικανικών τοπίων και κοινοτήτων.

Σημαντικές επιδόσεις και ενισχυμένη συνδεσιμότητα

Το 2024, οι δράσεις της Brand USA προσέλκυσαν 1,6 εκατ. επιπλέον διεθνείς επισκέπτες, που δαπάνησαν σχεδόν 6 δισ. δολάρια, υποστηρίζοντας περίπου 80.000 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ και αποφέροντας 1,7 δισ. δολάρια σε φορολογικά έσοδα.

Η πρόθεση ταξιδιού προς τις ΗΠΑ ενισχύεται σε βασικές αγορές, όπως η Ιαπωνία, η Γαλλία, η Νότια Κορέα και ο Καναδάς. Η ζήτηση από το Μεξικό βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο.

Το 2025 η συνδεσιμότητα ενισχύεται σημαντικά με περισσότερες από 853.000 απευθείας πτήσεις από 249 πόλεις του εξωτερικού προς 84 αμερικανικά αεροδρόμια. Νέες γραμμές όπως Ορλάντο–Παρίσι (Air France), Νάσβιλ–Δουβλίνο (Aer Lingus) και Σαν Φρανσίσκο–Αδελαΐδα (United) ενισχύουν τη ροή ταξιδιωτών από την Ευρώπη και την Ασία.

Μια δεκαετία μεγάλων γεγονότων και εμπειριών

Η επόμενη δεκαετία θα είναι καθοριστική για τον τουρισμό στις ΗΠΑ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις όπως το Μουντιάλ 2026, οι Ολυμπιακοί Αγώνες (Λος Άντζελες 2028), οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί (Σολτ Λέικ Σίτι 2034) και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι το 2031 και 2033.

Ιδιαίτερη σημασία έχει και ο εορτασμός για τα 250 χρόνια από την ίδρυση των ΗΠΑ το 2026 (America 250), με τη Brand USA να συνεργάζεται επίσημα με την αρμόδια επιτροπή για τον σχεδιασμό εορταστικών δράσεων και εμπειριών σε όλες τις Πολιτείες.

Νέα αξιοθέατα και εμπειρίες το 2025–2026

Η Αμερική υποδέχεται νέες και μοναδικές εμπειρίες:

  • Το θεματικό πάρκο Universal Epic Universe στο Ορλάντο
  • Το νέο Mattel Adventure Park στο Κάνσας
  • Το Museum of BBQ στο Κάνσας Σίτι
  • Το Dataland, το πρώτο μουσείο τεχνητής νοημοσύνης στο Λος Άντζελες
  • Η MegaZip, η μεγαλύτερη zipline των ΗΠΑ στα Όρη Smoky
  • Το The Compton, νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο Bentonville
  • Για τους φυσιολάτρες, ανοίγει το μονοπάτι Adirondack Rail Trail 34 μιλίων στη Νέα Υόρκη, ενώ το Spekboom Lodge στο Ζωολογικό Κήπο του Σαν Αντόνιο υπόσχεται μια καθηλωτική εμπειρία άγριας ζωής.

 
Η America the Beautiful δεν είναι απλώς μια καμπάνια προβολής. Είναι ένα νέο αφήγημα που συνδυάζει τεχνολογία, ιστορία, πολιτισμό και εμπειρίες, με στόχο να ενισχύσει τη σχέση των διεθνών ταξιδιωτών με τον αμερικανικό προορισμό — όχι μόνο ως τόπο, αλλά ως συναίσθημα.

Facebook Twitter Linkedin
Amaronda

Buka

Messina

δημοφιλέστερα