Βαλένθια: Διαδικτυακή καμπάνια υπέρ της συμβίωσης κατοίκων και τουριστών – «Είμαστε οι δύο όψεις του νομίσματος»
29 Aug 2024, 14:16 | ΚΟΣΜΟΣ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Καμπάνια υπέρ του τουρισμού λάνσαρε η Ένωση Ξενοδόχων της Βαλένθια (HOSBEC), σε μια προσπάθεια να προλάβει τις αντιδράσεις των κατοίκων στον τουρισμό που έχουν ήδη εκδηλωθεί σε άλλους Ισπανικούς προορισμούς όπως οι Βαλεαρίδες, η Βαρκελώνη και τα Κανάρια.
Η Ένωση, σε συνεργασία με το Τουριστικό Συμβούλιο της Περιφέρειας της Βαλένθια και το Επαρχιακό Διοικητικό Συμβούλιο της Costa Blanca, παρουσιάζουν μια σειρά από βίντεο με το κοινό σλόγκαν «I am you too, I am a tourist too» («Εγώ είμαι εσύ, είμαι κι εγώ τουρίστας»), με στόχο να δείξουν τόσο στους τουρίστες όσο και στους κατοίκους ότι «υπάρχει ένας ισχυρός και θετικός δεσμός μεταξύ των δύο πλευρών».
Μέσα από μηνύματα ενσυναίσθησης, η καμπάνια υπογραμμίζει τη στάση που χαρακτηρίζει τον προορισμό και όλους τους κατοίκους του, όπως η υπερηφάνια του ανήκειν και της φιλοξενίας, και δείχνει ότι αυτές οι αξίες είναι κοινές με τους ανθρώπους που επισκέπτονται τις περιοχές Αλικάντε, Castellón και Βαλένθια. Έμφαση δίνεται δε στο ότι πρόκειται για «τις δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος που η μία δε μπορεί να γίνει αντιληπτή χωρίς την άλλη, εφόσον όλοι είναι τουρίστες και κάτοικοι την ίδια στιγμή».
Για να εκφραστεί αυτό το αξίωμα, προετοιμάστηκαν τέσσερα βίντεο που έχουν γίνει viral στα social media λόγω των θερμών εκφράσεών τους.
Η διαδικτυακή καμπάνια θα συμπληρωθεί με μια δια ζώσης δράση που θα πραγματοποιηθεί στις 30 Αυγούστου, με έναρξη στις 10:00 π.μ., σε μια από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές για τους τουρίστες και τους κατοίκους του δήμου Benidorm: την παραλία Levante, δίπλα στην Biblioplaya . Εκεί, θα στηθεί μια σκηνή που θα γίνει σημείο συνάντησης για όλους και όπου θα διανεμηθεί ένα βραχιόλι με το συμβολικό μήνυμα της εκστρατείας.
διαβάστε ακόμα
-
Τουρκικός τουρισμός | Με το βλέμμα στραμμένο στη σύγκρουση Ισραήλ - Iράν 19/06 | 11:39
-
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουρισμού, μείωση εργατικού δυναμικού 19/06 | 08:05
-
Το Μόναχο αλλάζει με την ελπίδα διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων 19/06 | 07:39
-
Αλγερία: Ενίσχυση του στόλου της Air Algerie - πάνω από 250.000 οι κλίνες με τις νέες επενδύσεις 19/06 | 07:48
-
ΗΠΑ: Νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια “America the Beautiful” 17/06 | 14:32
-
«Antalya Gambit»: Η πρώτη πρωτότυπη μίνι σειρά της Τουρκίας 17/06 | 19:20
-
Τα νεροπίστολα βγήκαν την Κυριακή στη Νότια Ευρώπη | Εξέγερση κατά του χωρίς όρια τουρισμού 16/06 | 19:05
-
Ιταλικός τουρισμός | Ανοδική τάση για το καλοκαίρι του 2025 16/06 | 12:26
-
Hospitality Albania: Yποβαθμισμένα κτίρια γίνονται σύγχρονα ξενοδοχεία 16/06 | 07:45
-
Η τουριστική άνοιξη της Βοσνίας - Ερζεγοβίνης | επιδοτήσεις στις αεροπορικές εταιρίες 16/06 | 07:54
δημοφιλέστερα
- 1 Ρόδος: Απώλειες 110.000 Ισραηλινών τουριστών εάν συνεχιστεί η κρίση | O I.Παπαβασιλείου στο ΤΝ 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Απρόσμενη στήριξη στα ξενοδοχεία της Αθήνας από «εγκλωβισμένους» Ισραηλινούς τουρίστες 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Ζάκυνθος: Το κόσμημα του Ιονίου 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Μιαούλεια 2025: Η Ύδρα τιμά τον ναύαρχο της ιστορίας με πολιτισμό και φλόγα 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Τρίκαλα Θεσσαλίας: Γαστρονομικές εξορμήσεις για τους λάτρεις της παράδοσης 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Το 10ο Amari Green Festival ανθίζει στην καρδιά της Κρήτης: Γιορτή πολιτισμού, φύσης και παράδοσης στο Αμάρι 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 «Πράσινο φως» για την επαναλειτουργία του Ολυμπιακού Κολυμβητηρίου στο Ζάππειο 19.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Morus Acropolis Boutique Hotel | To νέο ξενοδοχείο στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 19.06.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Η Μέση Ανατολή καίει (και) τον Ελληνικό Τουρισμό | Tι λένε στο ΤΝ τουριστικοί παράγοντες - οι πιθανές απώλειες 18.06.2025 | ΑΓΟΡΕΣ
- 10 Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουρισμού, μείωση εργατικού δυναμικού 19.06.2025 | ΚΟΣΜΟΣ