Συμφωνία μεγάλου ισπανικού ομίλου με Alibaba για ταξιδιωτικές υπηρεσίες σε Κινέζους

24 Jul 2019, 09:51 | ΚΟΣΜΟΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Συμφωνία μεγάλου ισπανικού ομίλου με Alibaba για ταξιδιωτικές υπηρεσίες σε Κινέζους

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο όμιλος διανομής προϊόντων και προσφοράς υπηρεσιών El Corte Inglés, υπέγραψε νέα συμφωνία με τον κινεζικό όμιλο Alibaba, η οποία αφορά τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες του πρώτου σε Κινέζους πολίτες.

Η συμφωνία αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το 2020 και θα συμπεριλαμβάνει το ταξιδιωτικό πρακτορείο του ισπανικού ομίλου, Viajes El Corte Inglés, στην πλατφόρμα ταξιδίων, Fliggy, του Alibaba. Η εν λόγω διαδικτυακή πλατφόρμα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από Κινέζους για την εύρεση ξενοδοχείων και πτήσεων ενώ υπολογίζεται ότι οι χρήστες της φθάνουν τους 200 εκατομμύρια τουρίστες. Με τη συγκεκριμένη συμφωνία, η Viajes El Corte Inglés θα μπορεί να παρουσιάζει ταξιδιωτικές προσφορές για την ισπανική αγορά, γεγονός το οποίο θα ενισχύσει τον κινεζικό τουρισμό στη χώρα της Ισπανίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Κινέζοι ταξιδεύουν όλο και περισσότερο και κυρίως σε τρίτες χώρες, π.χ. το 2018 ταξίδεψαν εκτός χώρας 150 εκατ., 15% περισσότεροι από ότι το 2017. Επιπλέον, ο ισπανικός όμιλος ενισχύει το πρακτορείο ταξιδίων του, το οποίο αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων του, μετά από τις πωλήσεις των καταστημάτων, ενώ το 2018 είχε τζίρο 2,72 δισ. ευρώ και τα κέρδη του αυξήθηκαν κατά 18% σε ένα έτος.

Αυτή η συμφωνία έρχεται ως συνέχεια της πρώτης συνεργασίας μεταξύ των δύο ομίλων το Νοέμβριο του 2018, με την οποία ο ισπανικός όμιλος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες cloud ενώ συμπεριλαμβάνεται και στην πλατφόρμα αγορών του ομίλου Alibaba, Aliexpress. Παράλληλα, στα εμπορικά κέντρα του ισπανικού ομίλου εγκαταστάθηκε το σύστημα πληρωμής Alipay καθώς και φυσικών καταστημάτων της Aliexpress. Σύμφωνα με τον Διευθυντή του Alibaba Group σε Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία και Ελλάδα, κ. Rodrigo Cipriani, η εγκατάσταση του συστήματος πληρωμής του ομίλου από το El Corte Inglés βοηθάει στην αύξηση της δαπάνης των Κινέζων τουριστών στα συγκεκριμένα καταστήματα.

Παράλληλα, η χρήση του cloud αποτελεί βασικό πυλώνα της ψηφιακής ανάπτυξης του ισπανικού ομίλου. Η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των δύο μεγάλων αυτών ομίλων αποδεικνύει τα πολλά κέρδη που απέφερε η πρώτη συμφωνία σε αμφότερους, ενώ, δεδομένου ότι ο κ. Cipriani δήλωσε πως ο ισπανικός όμιλος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους και πιο στρατηγικούς συνεργάτες του Alibaba Group, δεν αποκλείεται η συνεργασία τους να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο εντός των επόμενων χρόνων, με πολλαπλά αποτελέσματα στις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών.

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα