FVW workshop Greece 2020: Προσδοκίες για αύξηση των Γερμανών τουριστών σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική
11 Sep 2020, 14:07 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
TornosNews.gr
Προσδοκίες για περισσότερους τουρίστες από τη γερμανική αγορά δημιουργεί η πραγματοποίηση του «FVW workshop Greece 2020», που πραγματοποείται στη Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική από τις 15έως τις 20 Σεπτεμβρίου, όπως τονίστηκε σε συνέντευξη Τύπου στη Θεσσαλονίκη. Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής.
Η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, κυρία Βούλα Πατουλίδου, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η Γερμανική τουριστική αγορά ήταν ανέκαθεν πρόσφορο έδαφος για την Ελλάδα. Οι Γερμανοί τουρίστες επιλέγουν την Ελλάδα παραδοσιακά. Η Θεσσαλονίκη ως επιλογή city break προορισμού, είχε συνεχώς ανοδική τάση πριν από τον κορονοϊό. Η Θεσσαλονίκη είναι το «καλωσόρισμα» για το Γερμανό που θέλει να κάνει τις διακοπές του στη Χαλκιδική και μπορούν να αποτελέσουν μαζί , ένα «ενιαίο» τουριστικό προϊόν. Η πολιτική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι αυστηρά στοχευμένη. Είναι αυτονόητο πως η πρώτη μεγάλη ενέργεια στήριξης του τουρισμού στην μετά covid-19 εποχή θα γινόταν στη Γερμανική αγορά. Το FVW workshop Greece 2020 είναι μία δυναμική κίνηση επανεκκίνησης …ρουά ματ της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής οι οποίες ενωμένες μπορούν να κάνουν θαύματα».
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού κυρία Μαρία Καραγιάννη μεταξύ άλλων τόνισε: «τα νέα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν ως επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά και όχι ως δικαιολογία αδράνειας ή αποτυχίας. Η καινούργια προσπάθεια με το workshop μας δίνει την ευκαιρία ως πόλη, να ορίσουμε έγκαιρα τη θέση μας στη γερμανική αγορά, αναπτύσσοντας μια συγκεκριμένη στρατηγική και στοχεύοντας στην ανάκαμψη το 2021, με συλλογική δράση. Η ικανότητα μια πόλης να προσαρμόζεται σε αυτό που απαιτεί η εποχή, αποτελεί προϋπόθεση για την ελκυστικότητά της. Το κτίσιμο εμπιστοσύνης και ασφάλειας θα είναι από τα κορυφαία ζητούμενα των επισκεπτών».
Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής κύριος Γρηγόρης Τάσιος αναφέρθηκε «στους στόχους και τη σημαντικότητα της ενέργειας, την ανάγκη να αυξηθεί ο αριθμός των Γερμανών επισκεπτών εφ’ όσον η Θεσσαλονίκη μετά την Αθήνα έχει τον μεγαλύτερο αριθμό καθημερινών τακτικών πτήσεων και τέλος τη συνεργασία της πόλης με τη Χαλκιδική σε προτάσεις που από την άλλη πλευρά αναζητά έντονα η αγορά».
Ο αρχισυντάκτης του FVW Medien κύριος Klaus Hildebrand τόνισε «την μεγάλη αξία της διοργάνωσης για τη γερμανική αγορά όταν όλοι οι προορισμοί είναι κλειστοί και η Ελλάδα φαίνεται ως λαμπερή εξαίρεση με όσα έχει επιτύχει εν μέσω covid-19. Η εθνική στρατηγική που θα αναπτυχθεί στο συνέδριο από τον Γ.Γ. ΕΟΤ κ. Φραγκάκη, θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Η γνωριμία με την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Χαλκιδική, θα δώσει μεγάλη ώθηση γιατί τα τουριστικά γραφεία βασίζονται στις προτάσεις του FVW μέσα από τα άρθρα και αφιερώματα στους προορισμούς για την προώθηση των πωλήσεων.»
Η υπεύθυνη του έργου κυρία Άντα Καραγιάννη από την praxis plus, περιέγραψε το fvw workshop, που θα πραγματοποιηθεί από 15 ως 20 Σεπτεμβρίου το οποίο θα περιλαμβάνει: φιλοξενία της συντακτικής ομάδας του FVW Medien, tour operators & travel agents, ώστε να γνωρίσουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προορισμών. Επίσης την Πέμπτη 17/09/20, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακό συνέδριο το οποίο μπορούν να παρακολουθήσουν όσοι ενδιαφέρονται εξ αποστάσεως. Στα θέματα του συνεδρίου συμπεριλαμβάνονται στρατηγικός σχεδιασμός, η επανεκκίνηση του τουρισμού στο 2021, το portfolio των προορισμών, τι να περιμένουν οι αγορές, τι ζητάει ο πελάτης στις νέες συνθήκες και άλλα. Η δυναμική της δράσης θα οδηγήσει σε συγκεκριμένα αποτελέσματα και στόχους για τις πωλήσεις 2021.
Ο κ. Τάσιος αναφέρθηκε επίσης στους συν-διοργανωτές: FVW, Δήμο Θεσσαλονίκης, Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, στον ΕΟΤ ως silver sponsor, με την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Χρυσοί χορηγοί που προσφέρουν υπηρεσίες φιλοξενίας είναι: Grand Hotel Palace στη Θεσσαλονίκη που προσφέρει επί πλέον το συνεδριακό χώρο και το Eagles Palace στη Χαλκιδική. Χορηγός μεταφοράς είναι η Aegean. Σημαντική η προσφορά από το Convention Bureau και το Σύλλογο Ξεναγών Θεσσαλονίκης & Βορείου Ελλάδος. Υποστηρίζει τη διοργάνωση η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Οι μεταφορές στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιούνται από το Filos Travel και στη Χαλκιδική από το Dolphins of Greece "Innovative Tourism Company”. Γεύματα προσφέρουν τα: Makedonia Palace το Gala Dinner, ξενοδοχείο Akrathos Beach Hotel, Kassandra Palace, Anthemus Sea Beach Hotel and Spa στη Σιθωνία, Plaisir. Σημαντική τεχνική υποστήριξη για την πιο σύγχρονη διοργάνωση από τη VOX HELLAS και τη sonar acoustics. Είναι γεγονός ότι χωρίς τους παραπάνω φορείς και επιχειρήσεις μεγάλα εγχειρήματα όπως το συγκεκριμένο είναι έως αδύνατον να πραγματοποιηθούν και η συμβολή τους είναι πολύ μεγάλη.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία, τον πολιτισμό και τις γεύσεις της κοσμοπολίτικης Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια, να περιηγηθούν στη Χαλκιδική και να επισκεφτούν τα παραδοσιακά και πολιτιστικά της σημεία, να γευτούν τοπικά προϊόντα και να δούνε από κοντά τουριστικές μονάδες της περιοχής και να θαυμάσουν την παρθένα φύση και τις εξωτικές της παραλίες με την σημαντική προσφορά και συνεργασία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής με τους Δήμους Αριστοτέλη, Κασσάνδρας και Σιθωνίας.
Σε λίγες ημέρες υποδεχόμαστε την αποστολή, σχεδιάζουμε την ανάπτυξη στη γερμανική αγορά στην μετά covid-19 εποχή με σταθερότητα, αποφασιστικότητα, αισιοδοξία και τόλμη για το όφελος των προορισμών, της χώρας.
διαβάστε ακόμα
- Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής 10/04 | 16:54
- "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024» 09/04 | 16:50
- Στην Κωνσταντινούπολη το παγκόσμιο συνέδριο της SITE - 500 επαγγελματίες Incentive travel στην Πόλη 05/04 | 14:15
- Προβολή της Ελλάδος στη Βαρσοβία μέσω της Choose Greece - τιμώμενοι δήμοι ο Βόλος και τα Χανιά 05/04 | 10:15
- ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» 02/04 | 14:23
- Προώθηση της Ελλάδας στην αγορά της Ρουμανίας - «Be Greek for a day» 01/04 | 11:40
- 19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία 23/03 | 19:49
- Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας 22/03 | 22:39
- Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market 21/03 | 16:51
- Διευθυντές Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ημερίδα για τη διαχείριση πιστοποιήσεων και τροφίμων αποβλήτων 20/03 | 14:10
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 8 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ