Η Περιφέρεια Στ. Ελλάδας στην 1η ψηφιακή εκδήλωση GREEK-NORDIC DIGITAL TRADE WEEK

03 Aug 2020, 10:37 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Σοφία Κοντογιάννη

Η Περιφέρεια Στ. Ελλάδας στην 1η ψηφιακή εκδήλωση GREEK-NORDIC DIGITAL TRADE WEEK

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τη συμμετοχή της στην 1η ψηφιακή εκδήλωση GREEK-NORDIC DIGITAL TRADE WEEK αποφάσισε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.

Η εν λόγω εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως και τις 13 Νοεμβρίου, έρχεται να αναπληρώσει το κενό που δημιούργησε η ακύρωση της Nordic Organic Food Fair στο Malme, λόγω κορωνοϊού. Με τη συμμετοχή της στην εκδήλωση, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας επιχειρεί να προβάλει  τον αγροδιατροφικό τομέα των περιοχών της και να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα στις Σκανδιναβικές αγορές, προσφέροντας στους Έλληνες συμμετέχοντες online B2B συναντήσεις με σημαντικούς Σκανδιναβούς αγοραστές, εισαγωγείς και χονδρεμπόρους. Τα τελευταία δύο χρόνια η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, συμμετείχε ενεργά με τις επιχειρήσεις της στην διοργάνωση του Εθνικού Περιπτέρου στην Nordic Organic Food Fair & Eco Life Scandinavia, την μοναδική επαγγελματική έκθεση βιολογικών Τροφίμων & Ποτών για τις Σκανδιναβικές χώρες, στην οποία κάθε χρόνο συμμετείχαν πάνω από 40 ελληνικές εταιρείες.

Παράλληλα, λόγω κορωνοϊού, η εποχή έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα που αφορούν περισσότερες ψηφιακές δράσεις. Συνεπώς, η GreekNordic Digital Trade Week μπορεί με αυτόν τον νέο τρόπο να αποτελέσει μια μοναδική πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, retailers, bloggers, press, media, food experts από τις Σκανδιναβικές Χώρες αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του αγροδιατροφικού τομέα της Ελλάδος. Αναλυτικά, η εκδήλωση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

-Δημιουργία ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών.

-Δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια

-Πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει 8 βημάτων, ήτοι εξαγωγική ετοιμότητα,  εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά και market entry, research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας, ανάλυση της Αγοράς, Webinars, αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις, Online Β2Β συναντήσεις και 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα