Το νέο υβριδικό μοντέλο για συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις
06 Jul 2020, 10:02 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Σοφία Κοντογιάννη
Ο κορωνοϊός αλλάζει τα δεδομένα και στη διοργάνωση των μεγάλων διεθνών εκθέσεων.
Ως παράδειγμα αναφέρονται οι διοργανωτές των εκθέσεων, ιδιαίτερα σε Μόναχο και Νυρεμβέργη οι οποίοι επεξεργάστηκαν μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα συμμετοχής, η οποία συνδυάζει φυσική και ψηφιακή συμμετοχή επισκεπτών, ένα υβριδικό δηλαδή κατά βάση μοντέλο. Το εν λόγω μοντέλο παρέχει νέες δυνατότητες online και onsight επικοινωνίας, θεματικών εκδηλώσεων, ανταλλαγής απόψεων και παρουσίασης προϊόντων.
Να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο, περισσότεροι από 1.000 Έλληνες εκθέτες συμμετέχουν σε 80 περίπου Διεθνείς εκθέσεις στη Γερμανία, πολλές εκ των οποίων, όπως, για παράδειγμα, η BAU στον κατασκευαστικό τομέα, η ANUGA στα τρόφιμα και η BIOFACH στα βιολογικά προϊόντα, θεωρούνται ως οι σημαντικότερες στον τομέα τους παγκοσμίως. Οι ανωτέρω εκθέσεις έχουν μεγάλη διεθνή εμβέλεια και ιδιαίτερα υψηλή επισκεψιμότητα, χαρακτηρίζονται από οργανωτική αρτιότητα και σπάνιο επαγγελματισμό που δε συναντάται συχνά σε άλλες χώρες. Δεν είναι ασφαλώς τυχαίο, ότι, 7 από τις 15 μεγαλύτερες διοργανώτριες εταιρείες διεθνών εκθέσεων παγκοσμίως προέρχονται από τη Γερμανία.
Η ματαίωση ή αναβολή όλων των διεθνών εκθέσεων στη Βαυαρία και Βάδη-Βυρτεμβέργη (όπου πραγματοποιούνται 40 από τις 160 συνολικά Δ.Ε. της Γερμανίας), από τον περασμένο Μάρτιο επέφερε μεγάλη ζημιά στις διοργανώτριες εταιρείες και δημιούργησε έντονο προβληματισμό τόσο στους διοργανωτές, όσο και στους εκθέτες και εμπορικούς επισκέπτες, ως προς τη διεξαγωγή τους εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού.
Σε κάθε περίπτωση οι μεγάλοι διοργανωτές των εκθέσεων προετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα. Σε ότι αφορά τη φυσική παρουσία των επισκεπτών έχουν ήδη προβλέψει τα αναγκαία μέτρα για την προστασία της υγείας επισκεπτών, εκθετών και εργαζομένων. Ενδεικτικά έχουν προβλέψει τα εξής:
-συνεχή εξαερισμό των χώρων εισόδου, των εκθεσιακών αιθουσών και των αιθουσών συνεδριάσεων
-ιχνηλασιμότητα και καταγραφή στοιχείων επισκεπτών
-διατήρηση απόστασης στα σημεία επαφής μεταξύ εργαζομένων και επισκεπτών
-υποχρεωτική χρήση μασκών προστασίας
-τοποθέτηση διαφανών διαχωριστικών (plexiglas) στα περίπτερα
-αποφυγή συνωστισμού με την τοποθέτηση σημάνσεων δαπέδου
-περιορισμό των χώρων εστίασης
-επί τόπου ενημέρωση για την τήρηση των κανόνων υγιεινής
διαβάστε ακόμα
- Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής 10/04 | 16:54
- "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024» 09/04 | 16:50
- Στην Κωνσταντινούπολη το παγκόσμιο συνέδριο της SITE - 500 επαγγελματίες Incentive travel στην Πόλη 05/04 | 14:15
- Προβολή της Ελλάδος στη Βαρσοβία μέσω της Choose Greece - τιμώμενοι δήμοι ο Βόλος και τα Χανιά 05/04 | 10:15
- ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» 02/04 | 14:23
- Προώθηση της Ελλάδας στην αγορά της Ρουμανίας - «Be Greek for a day» 01/04 | 11:40
- 19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία 23/03 | 19:49
- Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας 22/03 | 22:39
- Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market 21/03 | 16:51
- Διευθυντές Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ημερίδα για τη διαχείριση πιστοποιήσεων και τροφίμων αποβλήτων 20/03 | 14:10
δημοφιλέστερα
- 1 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ