Athens International Tourism Expo 2019: Στόχος ο τουρισμός MICE και οι διεθνείς συνεργασίες

07 Oct 2019, 12:55 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

TornosNews.gr

Athens International Tourism Expo 2019: Στόχος ο τουρισμός MICE και οι διεθνείς συνεργασίες

Με έμφαση στον τουρισμό MICE και στα επαγγελματικά ταξίδια, αλλά και με συμμετοχές, για πρώτη φορά, από το εξωτερικό, θα πραγματοποιηθεί η εφετινή, 6η τουριστική έκθεση Athens International Tourism Expo 2019, που διοργανώνει η Leaderexpo στις 6-8 Δεκεμβρίου.

Οι Εκθέτες που έχουν εμπιστευτεί την AIT Expo ξεπερνούν τους 1800 και προέρχονται από όλους τους κλάδους τουρισμού, όπως Ξενοδοχεία, Luxury Resorts & Villas, Καταλύματα, εταιρίες Yachting, Sailing, Wedding Planners, PCO’s και DMC’s επιχειρήσεις, On line Travel Agencies, εταιρίες Management , κ.λ.π.

Mέχρι στιγμής, οι hosted buyers είναι 150 (από 50 χώρες) και οι εκθέτες 300, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν b2b συναντήσεις με σκοπό την ανάπτυξη συνεργειών. Ιδιαίτερα μετά την κατάρρευση του Thomas Cook οι συναντήσεις αυτές στοχεύουν να τονώσουν τον εσωτερικό τουρισμό στην Ελλάδα.

Στις συμμετοχές στην έκθεση περιλαμβάνονται φέτος οι Σύνδεσμοι ταξιδιωτικών γραφείων του Ισραήλ, της Σερβίας, της Βουλγαρίας, της Αιγύπτου, της Κύπρου και της Ινδίας, ενώ εκπρόσωποι τουρ οπερέιτορ θα διερευνήσουν τη δυνατότητα συνεργασίας με νέους ελληνικούς προορισμούς.

Ένα δείγμα των Hosted Buyers που συμμετέχουν στην ΑΙΤΕ 2019 είναι: Grecos (Poland), WTC (Israel), Intrerpid (Australia), G Adventures (Canada), Eden Viaggi (Italy), Gate1 Travel (USA), Frosch Travel (USA), Oktopod (Serbia), Berge & Meer (Germany), Secret Escapes (U.K.), TripAdvisor Experiences (Global), Get Your Guide ( Germany), Gebeco ( Germany), Picasso Travel (USA), Expedia Tours (Global), Atlas (Kompass, Croatia), Albatros ( Singapore) και πολλά άλλα αξιόλογα γραφεία.

Επιπλέον, η έκθεση θα αποτελέσει την πλατφόρμα για ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ hosted buyers του εξωτερικού και ελληνικών τουριστικών γραφείων, ιδιαίτερα για τις μακρινές αγορές ταξιδιωτών οι οποίοι ταξιδεύουν σε πολλές περιοχές στο πλαίσιο ενός ταξιδιού τους, ώστε να αναπτυχθούν συνδυαστικά τουριστικά πακέτα για την Ελλάδα.

Όπως τόνισε ο διοργανωτής, κ. Χριστόφορος Παπαδιώτης, σε σημερινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η διοργάνωση στην Αθήνα, στην προηγούμενη έκθεση πάνω από το 65% των συμμετεχόντων προέβησαν σε συμφωνίες, έχοντας αποτέλεσμα στις πωλήσεις τους.

Στο κομμάτι των συνεδρίων, στόχος της έκθεσης είναι να φέρει σε επικοινωνία τις 50 ελληνικές εταιρίες και συνδέσμους PCO (Professional conference organisers) με hosted buyers ώστε να προσελκύσουν εκδηλώσεις.

Μεταξύ των κορυφαίων εταιριών που συμμετέχουν είναι και οι εταιρίες:  CENTER OF NATIONAL RESEARCH OF FRANCE (France, κρατικός φορέας της Γαλλίας που εκπροσωπεί Ερευνητικά Κέντρα και μεταξύ αυτών και το CERN Ελβετίας), Ericsson (South Europe), Casta Diva Events (Italy) , ESET ( Russia), TAMA GROUP ( από τις μεγαλύτερες εταιρίες MICE της Νοτιοανατολικής Ασίας), Platinum Services (Italy), Tour Passion ( France) και πολλές άλλες.

Επίσης η διοργάνωση της έκθεσης δίνει βαρύτητα  και στην Ελληνική αγορά, συνεργάζεται στενά με το περιοδικό SYNEDRIO και στοχεύει, μέσω ειδικού προγράμματος προβολής, στο να επισκεφθούν την Έκθεση στελέχη εταιριών που διοργανώνουν Συνέδρια και Events όπως: Φαρμακευτικές, Ιατρικές και Ασφαλιστικές εταιρίες, καθώς και εταιρίες Τηλεπικοινωνιών, Τροφίμων κ.λ.π.

Στις παράλληλες εκδηλώσεις, οι οποίες απευθύνονται σε ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και σε επιχειρήσεις του κλάδου MICE, θα συζητηθούν θεματικές όπως ο τουρισμός τρίτης ηλικίας (senior tourism), οι τάσεις που καταγράφονται στις γενιές ταξιδιωτών millennials και gen Z (Τoposophy), οι λύσεις software στην ταξιδιωτική βιομηχανία με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, ενώ θα πραγματοποιηθεί και debate μεταξύ εκπροσώπων από τις τρεις μεγάλες πλατφόρμες TripAdvisor Experiences, Expedia και Get Your Guide, για ζητήματα που αφορούν τα tours.

Ενδεικτικά, στην Ημερίδα για τους ξενοδόχους, ο κος Stephan Merkenhof της GBR Consulting θα αναλύσει την τάση του silver hair τουρισμού, o κος Πανταζής Πάστρας της εταιρεία Toposophy θα επικεντρωθεί στο destination marketing και τις τάσεις στις νεότερες γενιές ταξιδιωτών, ενώ ο κος Reinhard Gangelmayer της GIATA, της μεγαλύτερης εταιρίας του χώρου του online b2b, θα αναλύσει τις δυνατότητες διείσδυσης των ξενοδοχείων στην παγκόσμια αγορά των travel agents και tour operators!

Στην Ημερίδα για τα τουριστικά γραφεία θα υπάρξει και ένα πολύ ενδιαφέρον panel με τις μεγαλύτερες παγκοσμίως πλατφόρμες για εκδρομές/δραστηριότητες, TripAdvisor Experiences, Expedia Tours και GetyourGuide, ενώ στην ημερίδα για την βιομηχανία των events (MICE) θα μιλήσουν εκπρόσωποι γραφείων και οργανισμών του εξωτερικού, όπως HelmsBriscoe κ.α. και θα αναλύσουν τα κριτήρια επιλογής ενός προορισμού για τη φιλοξενία των Events τους.

Το School of Tourism & Culinary Arts του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ , αποκλειστικός χορηγός της Έκθεσης με τους ταλαντούχους σπουδαστές του των ειδικοτήτων του Τομέα Τουρισμού & Επισιτισμού θα δώσουν το στίγμα τους, και  θα επιμεληθούν και πάλι τα γεύματα όλων των Hosted Buyers  οργανώνοντας αυτή τη φορά ένα εντυπωσιακό Open Kitchen Live Cooking, ώστε να έχουν όλοι οι συμμετέχοντες την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά τη δημιουργική διαδικασία της παρασκευής των γευμάτων.        

Η Athens International Tourism expo πραγματοποιείται με την Αιγίδα των:

Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής , SETE, TEE, Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας κ.α.

H Έκθεση πραγματοποιείται με την στήριξη της ENTERPRISE GREECE και Χορηγούς τις εταιρίες:        

AIA ( Athens International Airport), ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ, DOMOTEL, RADISSON BLU PARK HOTEL, ATHENS WALKING TOURS, MAZI.TRAVEL, TSOKAS BUS & TRAVEL SERVICES, ATHENS INSIDERS, ATHENAEUM HOTELS & HOTEL GOLDEN AGE.

ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: TORNOS NEWS

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: GTP, LTG, TRAVEL DAILY NEWS, MICE & TOURISM AROUND THE WORLD, SYNEDRIO, HOTEL DESIGN MAGAZINE, MEDICAL CONGRESS, CABARE, RUSSIAN TRAVEL DIGEST & EVINTRA.