Η HORECA 2020 ετοιμάζεται με πυρετώδεις ρυθμούς
24 Jul 2019, 13:48 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
TornosNews.gr
Σε ρυθμούς HORECA βρίσκεται εδώ και μερικούς μήνες η οργανωτική ομάδα της μεγαλύτερης έκθεσης στην Ελλάδα, προκειμένου 7-10 Φεβρουαρίου 2020, το πιο σημαντικό εμπορικό φόρουμ για τα Ξενοδοχεία και την Μαζική Εστίαση, να επανέλθει μεγαλύτερο και πληρέστερο.
Η έκθεση HORECA, μετά από 15 χρόνια εξαιρετικά επιτυχημένης πορείας, αποτελεί σήμερα το πλέον κομβικό εμπορικό φόρουμ για τους επαγγελματίες του κλάδου των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης και το σπουδαιότερο κοινωνικό γεγονός στο οποίο ενώνονται όλες οι επιχειρηματικές δυνάμεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ελληνικού Τουρισμού. Έτσι λοιπόν από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η έναρξη των προετοιμασιών της έκθεσης για το 2020, η ανταπόκριση της αγοράς, για ακόμα μία χρονιά ήταν τεράστια και μάλιστα αρκετούς μήνες πριν ανοίξουν οι «πύλες» , 321 εταιρείες έχουν οριστικοποιήσει με συμβόλαιο την συμμετοχή τους, δείχνοντας για ακόμα μία φορά την εμπιστοσύνη στην δυναμική της έκθεσης αλλά και επιβεβαιώνοντας την τεράστια εμπορική αποτελεσματικότητα της.
Η 15η HORECA 2020, λοιπόν, σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα, θα αποτελέσει και πάλι το μεγαλύτερο εκθεσιακό event στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες και καλύτερες εκθέσεις του είδους της διεθνώς, και θα συμβάλει στην βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και των υπηρεσιών των Ξενοδοχείων και των επιχειρήσεων της Μαζικής Εστίασης της χώρας μας!
Ανεβάζοντας τα στάνταρ ακόμα πιο ψηλά
Ο στόχος είναι ένας: η μεγαλύτερη έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης να ανεβάσει ακόμα περισσότερο τα ποιοτικά στάνταρ της ώστε το τετραήμερο ολοζώντανο αυτό εμπορικό φόρουμ να «απαντήσει» με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για ακόμα μία χρονιά στις ανάγκες εκθετών της αλλά και των επισκεπτών της. Η HORECA 2020 αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 126.000 επισκέπτες και να αποτελέσει για πολλοστή φορά το απόλυτο σημείο συνάντησης των επαγγελματιών της φιλοξενίας στην χώρα μας.
Για 15η χρονιά η έκθεση ετοιμάζεται ώστε να φέρει σε επαφή τους επαγγελματίες του Τουρισμού με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), με τις κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και με τις σημαντικότερες εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας για τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης. Στα περίπτερα των 550 εκθετών τα οποία θα καλύψουν 50.000 τ.μ. συνολικής εκθεσιακής επιφάνειας θα παρουσιαστούν όλες οι σύγχρονες τάσεις και τα καινοτόμα προϊόντα προκειμένου η έκθεση να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις απαιτήσεις των σύγχρονων τουριστικών καταλυμάτων και των επισιτιστικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των επισκεπτών της για γνώση και εξειδίκευση θα φιλοξενήσει και φέτος μια σειρά από παράλληλες εκδηλώσεις που αναμένεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον χιλιάδων επαγγελματιών που δεν «επαναπαύονται» και θέλουν συνεχώς να εξελίσσονται.
Τέλος, εντυπωσιακή θα είναι και πάλι η διαφημιστική προβολή της έκθεσης καθώς το marketing budget που έχει προϋπολογιστεί στα 500.000 ευρώ και θα κατανεμηθεί σε όλα τα μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, κλαδικά περιοδικά, κυριακάτικο τύπο υψηλής κυκλοφορίας) με σκοπό να προβάλλει την δυναμική της έκθεσης μεγιστοποιώντας παράλληλα, την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.
διαβάστε ακόμα
- Η Μεσόγειος αποτελεί πλέον ένα «hot spot» κλιματικής αλλαγής 10/04 | 16:54
- "Ο Πολιτισμός της Ελιάς", εκδήλωση - προπομπός του 2ου «Elia Lesvos Confest 2024» 09/04 | 16:50
- Στην Κωνσταντινούπολη το παγκόσμιο συνέδριο της SITE - 500 επαγγελματίες Incentive travel στην Πόλη 05/04 | 14:15
- Προβολή της Ελλάδος στη Βαρσοβία μέσω της Choose Greece - τιμώμενοι δήμοι ο Βόλος και τα Χανιά 05/04 | 10:15
- ΕΠΟΤ | Ημερίδα στη Ρόδο: «Brand Value | Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» 02/04 | 14:23
- Προώθηση της Ελλάδας στην αγορά της Ρουμανίας - «Be Greek for a day» 01/04 | 11:40
- 19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία 23/03 | 19:49
- Δεύτερο Messinia Forum από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας 22/03 | 22:39
- Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market 21/03 | 16:51
- Διευθυντές Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου | Ημερίδα για τη διαχείριση πιστοποιήσεων και τροφίμων αποβλήτων 20/03 | 14:10
δημοφιλέστερα
- 1 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές 24.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο 24.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 6 Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024 24.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 10 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ