Τα tours και οι δραστηριότητες στην WTM, 183 δισ. δολ. ο τζίρος το 2020

04 Oct 2018, 13:13 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

TornosNews.gr

Τα tours και οι δραστηριότητες στην WTM, 183 δισ. δολ. ο τζίρος το 2020

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Στα 135 δισ. δολάρια ανήλθε η αξία των ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων σε τουριστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο το 2016, αντιπροσωπεύοντας το 10% των παγκόσμιων ταξιδιωτών εσόδων, πάνω από τα μερίδια των σιδηροδρόμων, των ενοικιάσεων αυτοκινήτων ή της κρουαζιέρας, σύμφωνα με έρευνα της Phocuswright.

Τόσο Start-ups όσο και μεγάλα brand, όπως οι Expedia, Airbnb και TripAdvisor, έχουν διευρύνει τις δραστηριότητές τους σε αυτό το κομμάτι, προκαλώντας «εκπληκτική» ανάπτυξη, όπως αναφέρει η Phocuswright, η οποία προβλέπει οτι μέχρι το 2020 η εν λόγω αγορά θα φθάσει τα 183 δισ. δολάρια.

Η μεγάλη διεθνής τουριστική έκθεση WTM του Λονδίνου, αναγνωρίζοντας τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης των ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων στους τουριστικούς προορισμούς, εισάγει φέτος μια περιοχή αφιερωμένη ειδικά σε εκθέτες από το χώρο αυτό.

Μεγάλα ονόματα, όπως οι Merlin Entertainments, City Sightseeing και Leisure Pass Group, πρόκειται να συμμετάσχουν ως εκθέτες στη νέα ζώνη της έκθεσης, όπως και τοπικοί σπεσιαλίστες από διαφορετικούς προορισμούς.

Η iVenture Card, ως εκθέτης, θα προβάλλει το πάσο για τουριστικές ατραξιόν πόλεων στο διεθνές κοινό επισκεπτών της έκθεσης. Η iVenture, με έδρα στην Αυστραλία, πρόσφατα μπήκε και στην ελληνική αγορά, και σήμερα προσφέρει υπηρεσίες και στις 5 ηπείρους, σε τουρίστες που επιθυμούν να εξερευνήσουν τα καλύτερα σημεία των αστικών κέντρων σε προσιτές τιμές.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της iVenture Card, Joost Timmer, η κάρτα είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην αγορά, στα online τουριστικά γραφεία, τα παραδοσιακά τ. γραφεία, τις αεροπορικές εταιρίες, τα προγράμματα πιστότητας κτλ. και αυξάνουν την προσέγγιση των παρόχων υπηρεσιών ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων προς τους ταξιδιώτες. 

Άλλοι εκθέτες στη συγκεκριμένη ζώνη της WTM θα είναι οι Merlin Entertainments, ο νούμερο 1 ευρωπαϊκός και δεύτερος μεγαλύτερος παγκοσμίως τουρ οπερέιτορ για επισκέψεις σε αξιοθέατα, City Sightseeing Worldwide, με υπηρεσίες ανοικτών λεωφορείων για τουρίστες σε όλο τον κόσμο, Gray Line, με 3.500 δραστηριότητες σε διεθνείς προορισμούς, Julià Group, με ιστορία 84 ετών και κορυφαία ταξιδιωτική εταιρία της Ισπανίας που ειδικεύεται στις μεταφορές τουριστών, Cirque du Soleil, Leisure Pass Group και Big Bus Tours.

Οι ξεναγήσεις και δραστηριότητες είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται ταχύτερα από τους υπολοίπους της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, καθώς όλο και περισσότερες εταιρίες συνειδητοποιούν τις δυνατότητες ανάπτυξης που προσφέρει, και τη διευκόλυνση των κρατήσεων με τα σύχρονα τεχνολογικά μέσα, δήλωσε ο διευθυντής της WTM, Simon Press.

Υπάρχει τόσο μεγάλη διαφοροποίηση σε επίπεδο προσφοράς, όμως αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια υψηλά κατακερματισμένη αγορά, επομένως είναι σημαντικό για την έκθεση να δημιουργήσει μια νέα ζώνη η οποία θα αναδεικνύει τον κλάδο αυτό και το εύρος του, και θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και των δικτύων που θα βοηθήσουν να ξεπεραστούν αυτά τα προβλήματα, τόνισε.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέες εμπειρίες, ξεναγήσεις, προορισμούς και πολιτιστικές ατραξιόν, δήλωσε, επομένως γνωρίζουμε ήδη οτι αυτός ο κλάδος θα τύχει εξαιρετικής αποδοχής από τους επισκέπτες της έκθεσης.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα