Τουρισμός ευεξίας / Έρευνα: Οι προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών

13 Mar 2019, 15:57 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

TornosNews.gr

Τουρισμός ευεξίας / Έρευνα: Οι προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

To 60% των Αμερικανών θεωρεί σημαντική την προσφορά υπηρεσιών ευεξίας από τους προορισμούς τόσο για σκοπούς ψυχαγωγίας όσο και για τα επαγγελματικά ταξίδια, ενώ το 50% θα συνδυάσει το επόμενο ταξίδι με την ευεξία και τη φροντίδα του εαυτού.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε η εταιρία με ειδίκευση στα πολυτελή brand, MVI Marketing, σε δείγμα 1.200 καταναλωτών από τις ΗΠΑ ηλικίας που ταξιδεύουν συχνά, από 25 έως 50 ετών, και προέρχονται από νοικοκυριά με εισοδήματα τουλάχιστον 75.000 δολαρίων.

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Ινστιντούτο Ευεξίας, η βιομηχανία τουριμού ευεξίας αποτιμάται σε 639 δισ. δολάρια και αναμένεται να έχει ετήσια ανάπτυξη 6,5%, δηλαδή διπλάσια σε σύγκριση με την αντίστοιχη για το σύνολο της τουριστικής βιομηχανίας (+3,2%). Έτσι, αποδεικνύεται ως ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος κλάδος της ευρύτερης αγοράς ευεξίας η οποία έχει τζίρο 4,2 τρισ. δολάρια.

Μεταξύ άλλων, από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα συμπεράσματα...

-Ο διαλογισμός είναι η κορυφαία τάση στην ευεξία που θα δοκίμαζαν οι περισσότεροι ερωτηθέντες και στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα φυσικά προϊόντα, ενδεικτικό της ταχύτητας με την οποία το προϊόν διεισδύει στην αγορά.

-Το 50% των ερωτηθέντων εμπνέεται για υπηρεσίες ευεξίας από τα social media και το διαδίκτυο, δηλαδή σε διπλάσιο βαθμό σε σύγκριση με παραδοσιακά κανάλια όπως η τηλεόραση, τα έντυπα και τα τουριστικά γραφεία. Ωστόσο, όσο ανεβαίνει η εισοδηματική κλίμακα των ερωτηθέντων, εντοπίζεται αυξανόμενη προτίμηση στους τουριστικούς πράκτορες.

-Πάνω από το 70% των Αμερικανών θα ταξιδέψουν μαζί με τον/ την σύντροφο και οι περισσότεροι προγραμματίζουν ταξίδια ευεξίας με διάρκεια μια ολόκληρη εβδομάδα.

-Κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους θα έκαναν ταξίδια ευεξίας είναι, μεταξύ άλλων, η ξεκούραση και χαλάρωση και η μείωση του στρες, ενώ το χάσιμο σωματικού βάρους ήταν ο λιγότερο σημαντικός λόγος.

-Οι κορυφαίες δραστηριότητες τις οποίες αναζητούν κατά την κράτηση ταξιδιού ευεξίας είναι το σπα, οι επιλογές περιπέτειας, η προσβασιμότητα στη φύση και το υγιεινό φαγητό.

-Περισσότεροι από το 70% δήλωσαν οτι προτιμούν να κάνουν οι ίδιοι τον προγραμματισμό του ταξιδίου παρά να μπουν σε έτοιμο πρόγραμμα.

-Τα δημοφιλέστερα brand για ταξίδια ευεξίας, όπως προέκυψαν από την έρευνα, είναι τα Hilton, Four Seasons, Marriott International, Hyatt και Ritz Carlton.

-Το 94% δήλωσαν οτι θα αγόραζαν ένα πολυτελές αντικείμενο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ευεξίας. Τα αντικείμενα αυτά ποικίλουν από προϊόντα υγείας και άλλα αντιπροσωπευτικά του προορισμού μέχρι κοσμήματα και επώνυμο ντύσιμο.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα