Sales Tactics και Digital Marketing
07 Nov 2019, 13:09 | DIGITAL
Κύρος Ασφής
Όπως είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο άρθρο με τίτλο "Όταν τελειώνει η σεζόν, τι συμβαίνει με το digital marketing;" ότι οι ενέργειες και λειτουργίες του digital marketing δεν διακόπτονται εξαιτίας της λήξης λειτουργίας της ξενοδοχειακής μονάδας. Ας δούμε λοιπόν πως θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το digital marketing σε συνδυασμός με την τακτική πωλήσεων μας στο μεσοδιάστημα μέχρι το άνοιγμα του ξενοδοχείου.
1. Δημιουργία loyalty
Το χτίσιμο μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους υφιστάμενους πελάτες μας είναι πάρα πολύ σημαντικό. Ακόμα και εάν δεν αναμένουμε ότι αυτοί θα επιστρέψουν στο άμεσο μέλλον μας η επικοινωνία μαζί τους είναι μια χειρονομία σεβασμού και αγάπης προς αυτούς.
Τι μπορούμε να προσφέρουμε ως ξενοδοχείο μέσω του digital marketing;
Η δημιουργία μιας ειδικής προσφοράς η οποία απευθυνθείτε και επικοινωνείτε μόνο στους παλαιούς μας πελάτες είναι η ιδανική λύση. Ο καλύτερος και οικονομικότερος τρόπος επικοινωνίας της είναι μέσω email. Ιδανικά θέλουμε το email να είναι προσωποποιημένο (οι πλατφόρμες αποστολής email μας δίνουν αυτή την δυνατότητα) δηλαδή να ξεκινάει προσφωνώντας τον παραλήπτη με το όνομα ή το επίθετο του. Επίσης ο τρόπος γραφής θα πρέπει να δίνει την εντύπωση της αξίας και της μοναδικότητας με τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τους πελάτες ακόμα και αφού έχουν φύγει από τπου δίνουμε στους πελάτες μας. Σε ότι αφορά το ύψος της προσφοράς δεν μπορούμε να δώσουμε κάποια κατεύθυνση αφού είναι μεταβαλλόμενο και σύμφωνα με τις δυνατότητες και στόχους της κάθε επιχείρησης.
2. Δημιουργία πρώιμου εσόδου
Τα early bookings δίνουν μια τροφοδοτική ανάσα χρημάτων. Βέβαια το περιθώριο κέρδους είναι μικρότερο άλλα σε κάθε περίπτωση μπορούν να χρηματοδοτήσουν την επιχείρηση μας.
Πως μπορούμε να τα επικοινωνήσουμε τα early booking offers ως ξενοδοχείο μέσω του digital marketing;
Μας δίνεται η δυνατότητα πολλαπλών τρόπων επικοινωνίας μέσω:
α. Website
Μπορούμε να φιλοξενήσουμε ένα pop up στο site μας το οποίο να επικοινωνεί γρήγορα και με εντυπωσιακό τρόπο την προσφορά μας. Καλό είναι ο χρήστης να μην μεταφέρεται απευθείας στο booking engine μας άλλα σε μια σελίδα που θα επεξηγεί με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα οφέλη της προσφοράς και να τον οδηγεί στο booking engine
β. Διαφήμιση σε Social Media
Ανάλογα με το κοινό στο οποίο στοχεύουμε μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες που να επικοινωνούν την early booking προσφορά μας
γ. Διαφήμιση σε Μηχανές Αναζήτησης
Επίσης μπορούμε να τρέξουμε καμπάνιες στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με το early booking offer μας.
δ. Native advertising
H early booking προσφορά μπορεί να επικοινωνηθεί και σε μορφή άρθρου που θα εμφανιστεί σε πολύ στοχευμένα κοινά υπό την μορφή προτεινόμενου άρθρου.
ε. Μέσω email
Σε περίπτωση που έχουμε στη διάθεση μας email διευθύνσεις από παλαιότερους πελάτες μας (στους οποίους δεν θα θέλαμε να προσφέρουμε κάποια extra έκπτωση) ή παλαιότερη επικοινωνίας (ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει να έχουμε την συγκατάθεση τους για να τους αποστείλουμε email) μπορούμε να στείλουμε την σχετική προσφορά.
Συμβουλή
Καλό είναι να έχουμε σετάρει και κάποια remarketing καμπάνια ώστε να δράσει υπενθυμιστικά σε κάποιους πιθανούς ενδιαφερόμενους δυνητικούς πελάτες μας. Επίσης διάφορες πλατφόρμες μας δίνουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουμε εάν κάποιος επισκέπτης του website μας έχει επισκεφτεί για πάνω από 1 ή 2 φορές και βέβαια να του εμφανίσουμε ένα διαφορετικό προωθητικό μήνυμα.
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις .
διαβάστε ακόμα
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 2 Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας 24.04.2024 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
- 3 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης 25.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις 25.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 6 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη 25.04.2024 | ΕΟΤ
- 8 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο 25.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ