Αναζητώντας το ιδανικό κοινό για το ξενοδοχείο μας
17 Oct 2019, 12:27 | DIGITAL
Κύρος Ασφής
Όταν αναφερόμαστε στο ιδανικό κοινό μιλάμε για μία από τις σημαντικότερες έννοιες στο ψηφιακό marketing ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Ποια είναι όμως η σημασία του ιδανικού μας κοινού; Πολύ συχνά όταν αναφέρεται ένας ξενοδόχος στις επιδόσεις της περιόδου, ο όρος «fully booked» χρησιμοποιείται συνώνυμο της επιτυχίας. Η πληρότητα είναι πράγματι ένας σημαντικός δείκτης, η κερδοφορία όμως, η οποία αποτελεί τον σημαντικότερο δείκτης για την υγεία της τουριστικής μας επιχείρησης, όπως και η ικανοποίηση των επισκεπτών μας, η οποία σχετίζεται με το μέλλον της τουριστικής μας επιχείρησης, δεν είναι ανάλογα της πληρότητας. Μπορεί να είμαστε γεμάτοι αλλά ένα μέρος των ενοίκων μας, το οποίο να μας συμπληρώνει μεν την πληρότητα του ξενοδοχείου, να επηρεάζει αρνητικά την κερδοφορία μας, αλλά και την διαμονή επισκεπτών μεγαλύτερης αξίας. Η σημαντικότητα να προσελκύουμε το ιδανικό κοινό μας έχει να κάνει με τα ακόλουθα:
Την Κερδοφορία του Ξενοδοχείου μας
Το ιδανικό κοινό μας, μας αφήνει τουλάχιστον δέκα φορές την αξία του μέσου κοινού μας στον κύκλο ζωής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με άμεσους και έμμεσους τρόπους:
1. Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη γιατί το ιδανικό κοινό μας θέλει να χρησιμοποιεί όλες τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρουμε, θέλει να γευματίζει στα εστιατόριά μας, να χρησιμοποιεί το spa μας και να δέχεται τις προτάσεις μας για τη διαμονή τους.
2. Υπάρχει επαναληψιμότητα, το κοινό αυτό μας προτιμά ξανά και ξανά. Είμαστε η ιδανική του εμπειρία διαμονής.
3. Το ιδανικό κοινό μας, μας προτείνει στον κύκλο του με ενθουσιασμό και φέρνει μαζί οικογένεια και φίλους, οι οποίοι λογικά μοιράζονται χαρακτηριστικά με τον ιδανικό μας πελάτη
4. Το κόστος: Το ιδανικό μας κοινό κάνει και direct και early booking και μας δημιουργεί περισσότερες απευθείας κρατήσεις προτείνοντάς μας. Δεν επιβαρυνόμαστε με κόστη μεσαζόντων.
Την Εικόνα του Ξενοδοχείου μας
1. Καλύτερα ReviewsΓενικά είναι πιθανότερο να γράψει κάποιος ένα αρνητικό σχόλιο στο Tripadvisor απ’ ότι να γράψει ένα θετικό. Το αντίβαρο είναι το ιδανικό μας κοινό, οι οποίοι το θεωρούν χρέος τους να μας ευχαριστήσουν και να μας υποστηρίξουν με ένα λεπτομερές review πέντε αστέρων. Ένα τέτοιο review έχει τεράστια αξία γιατί μπορεί να υπάρξει η αφορμή για μελλοντικές κρατήσεις.
2. Καλοπροαίρετη ΚριτικήΤο ιδανικό μας κοινό, αν έχει κάποιο παράπονο ή κάποια κριτική, τα μοιράζεται μ’ εμάς και δεν τα δημοσιεύει. Συμμετέχει σε έρευνές μας για την βελτίωση των υπηρεσιών μας. Μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι.
3. Μεγαλύτερο Engagement Το ιδανικό κοινό μας συμμετέχει στα κανάλια μας με ενθουσιασμό και ο ενθουσιασμός στα social media είναι μεταδοτικός σε κοινά που μοιάζουν με το ιδανικό μας κοινό. Συμμετέχει με μεγαλύτερη συχνότητα, συμμετέχει με καλύτερης ποιότητας αναρτήσεις και μοιράζεται το περιεχόμενό μας με τον κύκλο του. Συμμετέχουν επίσης ενεργά σε οποιαδήποτε ψηφοφορία του ζητήσουμε τη συμμετοχή του και παροτρύνει και άλλους. Το να μετατρέψουμε σε πελάτες μας το ιδανικό κοινό μας έχει τεράστιο αντίκτυπο και στην κερδοφορία και στην εικόνα του ξενοδοχείου μας.
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις .
διαβάστε ακόμα
δημοφιλέστερα
- 1 Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία 22.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 2 Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 3 Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO 22.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών 22.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 5 Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία 22.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ