Ενισχύστε την digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου σας

24 Sep 2019, 15:06 | DIGITAL

Κύρος Ασφής

Ενισχύστε την digital marketing στρατηγική του ξενοδοχείου σας

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τα τελευταία 24ωρα η παγκόσμια και εγχώρια τουριστική βιομηχανία απασχολείται με την κατάρρευση της Thomas Cook και τις επιπτώσεις από αυτήν. Η Ελληνική κυβέρνηση και όλοι οι αρμόδιοι φορείς προσπαθούν να διασφαλίσουν την ασφαλή και έγκαιρη επιστροφή των τουριστών που έχουν εγκλωβιστεί στη χώρα μας. 

Εδώ που θα ήθελα όμως να εστιάσω είναι πως ένας από τους σημαντικούς παράγοντες που επηρέασαν αρνητικά την πορεία της Thomas Cook ήταν η γενικότερη τάση στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων των ξενοδοχείων (για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο "Globaldata: Η αύξηση των online πωλήσεων οδήγησε στο τέλος του Thomas Cook".

Άρα ένας από τους στόχους μιας επιτυχημένης ξενοδοχειακής επιχείρησης είναι η επίτευξη του αριθμού των απευθείας κρατήσεων της. Πως όμως μπορεί να επιτευχθεί αυτό;

1. Ιστοσελίδα

Η ιστοσελίδα της επιχείρησης μας είναι από τα πιο βασικά μας στοιχεία. Εκεί θα κατευθύνουμε τον υποψήφιο πελάτη μας και εκεί είναι που θα κερδίσουμε τις τελικές εντυπώσεις και εμπιστοσύνη. Για το λόγο αυτό η ιστοσελίδα μας θα πρέπει:

Α. Να είναι mobile friendly.

Β. Να έχει καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Γ. Φιλικό σχεδιασμό προς το χρήστη και ευκολία στον τρόπο κράτησης και πληρωμής. 

2. Social Media

Η σωστή και επαγγελματική παρουσία της τουριστικής μας επιχείρησης στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι επιβεβλημένη καθώς:Α. Δίνουν μια εικόνα της επιχείρησης μας (συχνότητα και ποιότητα ενημερώσεων)Β. Μαρτυρά πως συμπεριφερόμαστε προς τους πελάτες μας (από το εάν και πως απαντάμε στα σχόλια των χρηστών στις αναρτήσεις μας

3. Αξιολογήσεις και reviews

Στο άρθρο μας για τη σημαντικότητα του Tripadvisor για την τουριστική μας επιχείρηση είχαμε αναφέρει πως το 83% των χρηστών βασίζονται στα reviews προκειμένου να προχωρήσουν στην τελική επιλογή καταλύματος. Το ποσοστό είναι ιδιαίτερα υψηλό άρα θα πρέπει να:Α. Συλλέγουμε όσο το δυνατόν περισσότερα reviewsB. Να απαντάμε σωστά και επαγγελματικά και στα θετικά άλλα και στα αρνητικά. 

4. Διάθεση διαφημιστικού budget

Παλαιότερα οι πλατφόρμες, προκειμένου να γίνουν ελκυστικές και δημοφιλής, άφηναν πολλά περιθώρια για δωρεάν προώθηση κάτι όμως που έχει αλλάξει εντελώς τα τελευταία χρόνια. Άρα η δημιουργία και παρακολούθηση ενός διαφημιστικού πλάνου είναι μια επιβεβλημένη ανάγκη προκειμένου να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους στόχους μας. 

Τα παραπάνω ένας επαγγελματίας digital marketer μπορεί να τα σχεδιάσει και παρακολουθήσει και σε συνεργασία με την επιχείρηση να αξιολογεί τις επιδόσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα ώστε να προβαίνει σε όποιες διορθωτικές κινήσεις. Εάν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με την επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη, προτείνω να διαβάσετε το άρθρο με τίτλο "Πως επιλέγουμε το digital marketing συνεργάτη μας;

Κλείνοντας λοιπόν, η επόμενη μέρα από την πτώχευση της Thomas Cook θα πρέπει να είναι η εκκίνηση όλων αυτών των ενεργειών που θα βελτιώσουν και μεγιστοποιήσουν το κανάλι των απευθείας κρατήσεων. Σωστή στρατηγική και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων είναι η συνταγή της επιτυχίας. 

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.  

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα