Digital Marketing Expert
04 Jul 2019, 13:49 | DIGITAL
Κύρος Ασφής
Με αφορμή τη ραδιοφωνική διαφήμιση, που άκουσα στο δρόμο για το γραφείο, η οποία προωθούσε το digital marketing για επιχειρήσεις υποστηριζόμενη από όμιλο τηλεπικοινωνιών σκέφτηκα για άλλη μια φορά έχουμε μια στρέβλωση της digital marketing αγοράς. Και βέβαια σωστά θα αναρωτηθείτε τι είναι λάθος με αυτή την διαφήμιση και με αυτή την παροχή της υπηρεσίας;
Αν και είμαι υπέρμαχος της χρήσης και εφαρμογής digital marketing υπηρεσιών, θεωρώ πως είναι λάθος να προωθούμε μία και μόνο τακτικτή του digital marketing και συγκεκριμένα των διαφημίσεων επί πληρωμή (αυτή η συγκεκριμένη υπηρεσία προβάλλεται στο διαφημιστικό spot). Και εύλογα ίσως να αναρωτηθείτε γιατί είμαι αρνητικός σε αυτή την προσέγγιση. H απάντηση είναι απλή: "To digital marketing είναι μια σειρά ενεργειών που επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα". Οι διαφημίσεις επί πληρωμή θα φέρουν κίνηση στο website και ενδεχομένως και κάποια απόδοση. Άλλα μόλις σταματήσουν, θα σταματήσει και όποιο αποτέλεσμα. Εάν θέλετε να διαβάσετε ποιά είναι τα βασικά σημεία για την σωστή digital παρουσία και προώθηση της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρηση σας συστήνω να επισκεφτείτε το παλαιότερο μου άρθρο "Η Ψηφιακή Παρουσία Τουριστικών Επιχειρήσεων - 7 Βασικά Σημεία" Επίσης η εμπειρία και η ιστορία έχουν δείξει πως τέτοιες υπηρεσίες εξυπηρετούν τους απόλυτα βασικούς στόχους μιας επιχείρησης που θέλει να διαφημιστεί μέσω Google, Facebook, Instagram και άλλες πλατφόρμες (παρόμοια υπηρεσία είχε λανσαριστεί στο παρελθόν από εταιρεία που αρχικά εξέδιδε τον πιο διαδεδομένο τηλεφωνικό κατάλογο πανελληνίως.
Κατανοώ πλήρως ότι οι εταιρείες αναζητούν νέες πηγές εσόδων, άλλα δεν θα πρέπει να τραυματίζουμε τους πελάτες γιατί όταν θα μιλήσουμε σε έναν υποψηφιο πελάτη και τον ρωτήσουμε εάν γνωρίζει σχετικά με το digital marketing και πως μπορεί να ωφελήσει την επιχείρηση του να λάβουμε την "πληρωμένη" απάντηση: "Δοκιμάσαμε άλλα δεν δουλεύει".
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.
διαβάστε ακόμα
δημοφιλέστερα
- 1 Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία 22.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 2 Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague 23.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO 22.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών 22.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 23.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ