Μετά το Google Plus, τι;
05 Mar 2019, 12:01 | DIGITAL
Κύρος Ασφής
Η Google πρόκειται να διακόψει την λειτουργία του Google + όπως είχαμε γράψει και σε παλαιότερο άρθρο μας που μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Η ενέργεια αυτή σίγουρα είναι ένα πλήγμα για την εταιρεία αλλά από την άλλη η Google έχει δείξει τις διαθέσεις της σχετικά με τον κλάδο του Τουρισμού. Από την στιγμή λοιπόν που δεν διαφαίνεται η Google να επενδύει σε κάποιο αντίστοιχο κοινωνικό δίκτυο, τι άλλες εναλλακτικές έχουμε από την πλευρά της Google που μπορούν να οφελείσουν το ξενοδοχείο μας.
Η απάντηση είναι το Google My Business
To Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορεί να μας βοηθήσει στο digital marketing του ξενοδοχείου μας. Συγκεκριμένα οι πληροφορίες που ανεβάζουμε καθώς και το περιεχόμενο που ανανεώνουμε εμφανίζεται στις σχετικές αναζητήσεις των χρηστών (google images) καθώς και στα google maps.
Επίσης όταν κάποιος χρήστης αναζητά το ξενοδοχείο μας, απευθείας με την ονομασία του θα εμφανίζεται στη σχετική καταχώρηση. Οι πιθανοί επισκέπτες μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ στην επιλογή "επισκεφθείτε την ιστοσελίδα" ή "καλέστε" απευθείας από την Αναζήτηση. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα αυτών των επισκεπτών να πραγματοποιήσουν απευθείας κράτηση αντί μέσω ενός ΟΤΑ.
Για να μεταφερθείτε στο περιβάλλον του Google My Business πατήστε εδώ.
Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους.
διαβάστε ακόμα
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 6 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ