Κύπρος | Σάββας Περδίος: Νέα τουριστική ταυτότητα με στόχο τον ποιοτικό τουρισμό 12 μήνες το χρόνο
09 May 2022, 09:30 | ΚΥΠΡΟΣ
TornosNews.gr
Η Κύπρος επαναπροσδιορίζει την τουριστική της ταυτότητα, βάζοντας τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του τουριστικού της προϊόντος. Πλέον, προωθούνται νέα product labels, με στόχο να καταστεί η Κυπρος ένας ποιοτικός προορισμός, 12 μήνες το χρόνο, αναδεικνύοντας νέες μορφές τουρισμού και προσελκύοντας τουρίστες από νέες αγορές.
Αυτό υπογράμμισε ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος, παρουσιάζοντας τη νέα τουριστική ταυτότητα σε εκδήλωση σε ξενοδοχείο της Αθήνας, στην οποία παρευρέθηκαν ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Κύπρου, κ. Βασίλης Δημητριάδης, η Υφυπουργός Τουρισμού Ελλάδας, κ. Σοφία Ζαχαράκη, η Γ.Γ του HAPCO & DES, κ. Αντωνία Αλεξάνδρου - ως εκπρόσωπος της Προέδρου HAPCO & DES, εκπρόσωποι της Cyprus Airways και δεκάδες εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και του Τύπου.
Το νέο πρόσωπο της Κύπρου, όπως είπε, είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν μέσω πανδημίας, επειδή ουδέποτε σταμάτησε η υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό. Προς τούτο, το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου
Τα product label «Γαλάζιες σημαίες», Cyprus Nature Trails και το «Γεωπάρκο Τροόδους» αναδεικνύουν την ομορφιά της Κυπριακής φύσης, όπου τα καθαρότερα νερά της Ευρώπης, τα φροντισμένα μονοπάτια της φύσης και η γεωλογική ιστορία της Κύπρου, η οποία αναδύθηκε από την θάλασσα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στον επισκέπτη.
Το σήμα Heartland of Legends αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματά της, συμπυκνώνοντας τη μεσογειακή εμπειρία και περιέχει εκπληκτική διαφορετικότητα πολιτισμών, εθνοτήτων και προσώπων. Το σήμα Colourful Villages περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου. Τα product labels Cyprus Breakfast, Vegan Friendly, Taste Cyprus Delightful Journeys μας εισάγουν στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας. Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά τα product labels που αφορούν το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και το Commandaria, ένα label που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο με το παλαιότερο κρασί στον κόσμο με το ίδιο όνομα για πάνω από 800 έτη. Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα Theme Parks και Christmas Villages που δίνουν νότες χαράς στις διακοπές ολόχρονα και χρωματίζουν όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Η Κύπρος στέλνει μήνυμα στον καθένα, σε αυτούς που επισκέφθηκαν την Κύπρο στο παρελθόν, σε αυτούς που ακόμα δεν επισκέφθηκαν την Κύπρο και αυτούς που ζουν στην Κύπρο, ότι αυτός ο τόπος είναι αξιαγάπητος, είπε ο κ.Περδίος. Όλες οι ενέργειες του Υφυπουργείου Τουρισμού έχουν ως στόχο να ωφελήσουν πρώτα τον τόπο και τους ανθρώπους του και να τον αγαπήσουν ακόμη περισσότερο, τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ξένοι, γιατί αυτός ο τόπος είναι φροντισμένος. Έτσι λοιπόν το παλιό λογότυπο με τον ήλιο και την θάλασσα αποχωρεί και έρχεται το νέο, Love Cyprus, γιατί πολύ απλά η Κύπρος είναι ένας αξιαγάπητος προορισμός.
Την σκυτάλη έλαβε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Κύπρου, κ. Βασίλης Δημητριάδης, ο οποίος χαιρέτησε την εκδήλωση και αναφέρθηκε στην επικείμενη ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας - Κύπρου, γεγονός που θα σημάνει μια περαιτέρω σύνδεση των δύο χωρών.
Ακολούθως ο κ. Κώστας Μελάς, Commercial Manager της BBT AIR, αντιπροσώπου της Cyprus Airways στην Ελλάδα παρουσίασε τις νέες αεροπορικές συνδέσεις της Cyprus Airways με την Ελλάδα και άλλες χώρες, τα ναύλα και την εταιρική ταυτότητα της εταιρίας.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με πλούσιο μπουφέ σε κυπριακές, vegan και vegetarian επιλογές.
διαβάστε ακόμα
- Κύπρος | Η αγορά ακινήτων το 2023- οι μεταβιβάσεις και τα πωλητήρια 14/03 | 06:03
- Ο ΠΑΣΥΞΕ στην ΙΤΒ | Αισιόδοξα μηνύματα για τον κυπριακό τουρισμό 08/03 | 13:20
- Ο γαμήλιος τουρισμός στην Κύπρο | 600 κρατήσεις στην Αγία Νάπα 06/03 | 22:35
- Συνέδριο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ξενοδόχων | Οι αντοχές του τουρισμού θα δοκιμαστούν και το 2024 23/02 | 18:49
- Κυπριακός τουρισμός | ΣΤΕΚ: Προβληματισμός για το 2024- λιγότερες αεροπορικές θέσεις, ανησυχία για τον πόλεμο στη Γάζα 19/02 | 15:32
- Κύπρος | Εντείνεται η αγωνία για τον τουρισμό – Επιβράδυνση των κρατήσεων 05/02 | 12:54
- Κύπρος | ΠΑΣΥΞΕ: Στα Δημοτικά Σχολεία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Φιλοξενία μου» 16/01 | 12:15
- Κύπρος: Ο τουρισμός αυξάνει τις πωλήσεις εμφιαλωμένων νερών 02/12 | 06:18
- Η ηγεσία του ΠΑΣΥΞΕ στην εκδήλωση του ΞΕΕ στο πλαίσιο της 11ης Γενικής Συνέλευσης 29/11 | 10:22
- Δυναμική η παρουσία της Κύπρου σε σημαντικές διοργανώσεις στην ελληνική αγορά 20/11 | 12:27
δημοφιλέστερα
- 1 Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI 29.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 5 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 6 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 8 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ