Οι ζυθοποιοί στο Tornos News Live: Διασύνδεση της ελληνικής μπύρας με τον τουρισμό και τη γαστρονομία

15 Jun 2020, 16:03 | TORNOS NEWS LIVE

TornosNews.gr

Οι ζυθοποιοί στο Tornos News Live: Διασύνδεση της ελληνικής μπύρας με τον τουρισμό και τη γαστρονομία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η διασύνδεση του πολλά υποσχόμενου εγχώριου κλαδού ζυθοποίιας με τον τουρισμό και την γαστρονομία αποτελεί το ιδανικό αντίδοτο στην κρίση του κορωνοιού, σύμφωνα με μια πολύ ενδιαφέρουσα και ενημερωτική συζήτηση που διεξήχθη ζωντανά στα πλαίσια της νέας σειράς διαδικτυακων εκπομπών του Tornos News Live.

Την εκπομπή συντόνισε ο εκδότης του Tornos News κ. Γιάννης Γιαννακάκης ενώ έλαβαν μέρος οι κ.κ. Γιάννης Μαρμαρέλλης, (Β΄αντιπρόεδρος Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της «Μικροζυθοποιία Σερρών και Βορείου Ελλάδος»), Δημήτρης Μαστρογιαννόπουλος, (National Sales Manager On Trade, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, εκπρόσωπος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μέλος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών) Μάριος Μαντζούκης, (ιδιοκτήτης Barley Cargo, Βeer house στην Αθήνα), Μιλτιάδης Γκούρας (F&B Manager, Amada Colossos Resort) και Βασίλειος Κανέλλος (Bar Manager, Beverage dept. & elite club operations, Amada Colossos Resort).

Θετική έκπληξη εάν υπάρξει επιμήκυνση της σεζόν

Την συζήτηση ξεκίνησε ο κ. Γιαννακάκης με ερώτηση για τις προοπτικές επανεκκίνησης του κλάδου ζυθοποίας προς τον κ. Μαρμαρέλλη, ο οποίος εκτίμησε ότι ουδείς μπορεί να προβλέψει ακριβώς την εξέλιξη της φετινής σεζόν αλλά τα επικρατέστερα σενάρια μιλούν για πτώση της τάξης του 30-60%. Ο καλεσμένος αποκάλυψε επίσης ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις για έξαρση της τελευταίας στιγμής κι εξέφρασε την ελπίδα ότι ενδεχομένως να εκπλαγούμε ευχάριστα, ιδίως αν καταφέρουμε να επιμηκύνουμε την διάρκεια της σεζόν κατα 2-3 μήνες, ώστε να καλυφθούν οι απώλειες του αρνητικού ξεκινήματος.

Στη συνέχεια η κουβέντα στράφηκε στη νέα κανονικότητα της αγοράς μπύρας με τον κ. Μαστρογιαννόπουλο να τονίζει ότι θα διαπιστώσουμε σημαντική αλλαγή συμπεριφοράς στους 'Ελληνες οι οποίοι θα βγαίνουν λιγότερο, θα έχουν περισσότερο στο σπίτι με φίλους και θα πηγαίνουν σε μέρη όπου θα αισθάνονται πιο ασφαλείς, χρησιμοποιώντας πιο πολύ το delivery και το takeaway.

Ανάλογες διαφοροποίησεις αναμένονται και στην συμπεριφορά των τουριστών, οι οποίοι θα είναι πολύ προσεκτικοί και απαιτητικοί στην επιλογή του σημείου που θα καθίσουν, θα γευματισουν ή θα σερβιριστούν χωρίς να αποκλείεται ακόμη και κάποιοι να παίρνουν το φαγητο τους και να το καταναλώνουν σε ένα ανοικτό χώρο, όπως μια παραλία, ένα υπαίθριο μπαρ κ.ο.κ.

Πρόταση για συνέργιες στον κλάδο της ζυθοποίας

Επίσης, ο National Sales Manager On Trade της Ολυμπιακή Ζυθοποιίας πρότεινε στους υπόλοιπους συμμετέχοντες να συνεργαστούν ώστε ο κλάδος να αξιοποίησει σημαντικές συνέργιες, ιδιαίτερα στην ιδιαίτερα δύσκολη απαιτητική συγκυρία.

Σε ερώτημα για τα βιώματα που εισέπραξε η εγχώρια αγορά από την κρίση του Covid-19, ο ιδιοκτήτης Barley Cargo Βeer house στην Αθήνα Μάριος Μαντζούκης δήλωσε ότι διαπιστώνει μια ειλικρινή διάθεση του κοινού να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες αλλά ότι υπάρχει ακόμη σημαντική άγνοια και σύγχυση για διάφορες πτυχές της κρίσης με αποτέλεσμα η κίνηση και η κατανάλωση να έχουν μειωθεί σημαντικά.

Συμφώνησε απολύτως να αξιοποιηθούν οι συνέργειες αλλά και να ενταθεί η παροχή απολαυστικών εμπειριών όπως beer tasting, beer listing, beer events και beer pairing ώστε να αναδειχθεί ο πολύ σημαντικός γευστικός πλούτος της μπύρας.

Η ασφάλεια δεν πρέπει να αποβεί σε βάρος της ευχάριστης διαμονής

Ο F&B Manager του Amada Colossos Resort Μιλτιάδη Γκούρα, απαντώντας στην ερώτηση για το πώς προετοιμάζεται το ξενοδοχείο στο οποίο εργάζεται ώστε να ανταπεξέλθει στις πολλαπλές, είπε ότι η διεύθυνση του ξενοδοχείου προβαίνει σε καθημερινή παρακολούθηση και ανάλυση των νέων δεδομένων, επιδιώκοντας την αρμονικότερη ένταξη των νέων μετρων και πρωτοκολλων στις υπάρχουσες διαδικασίες. Αυτό που καλούμαστε να πετύχουμε είναι να διαπιστώνει ο επισκέπτης ότι έχουν υιοθετηθεί υψηλά μέτρα ασφαλείας ώστε να αισθανθεί ασφαλής αλλά να μην νιώσει φοβισμένος ή υπό απειλή.

Όπως εξήγησε ο Υπεύθυνος Προώθησης Πωλήσεων Beverage Department and Elite Club Βασίλειος Κανέλλος, η ασφάλεια δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αποβεί εις βάρος της ευχάριστης διαμονής του επισκέπτη, οπότε το ζητούμενο είναι να ενσωματωθούν τα νέα πρωτόκολλα στο ήδη υψηλών προδιαγραφών σύστημα ασφαλείας κι υγιεινής που εφαρμόζεται ήδη, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, χωρίς την παραμικρή έκπτωση στην γενικότερη εμπειρια φιλοξενίας.

Η συζήτηση κλιμακώθηκε και ολοκληρώθηκε δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις τεράστιες κι εν πολλοίς αναξιοποίητες προοπτικές που διαθέτουν οι ελληνικές μπύρες αλλά και στο πως η κατανάλωση της μπύρας μπορεί να συνδυασθεί με τη γαστρονομία και τον τουρισμό ώστε να εξελιχθεί σε μια ολόκληρη νέα κουλτούρα και τέχνη, όπως συμβαίνει στις πλεον προηγμένες αγορές του εξωτερικού.

Δείτε παρακάτω την εκπομπή:

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα