Trivago: Αυτό είναι το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη- Πώς επιλέγουν κράτηση ξενοδοχείου

28 Mar 2019, 12:59 | Ο Torna-δόρος

TornosNews.gr

Trivago: Αυτό είναι το προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη- Πώς επιλέγουν κράτηση ξενοδοχείου

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το 52% των χρηστών της trivago που ταξιδεύουν στην Ευρώπη επιλέγουν προορισμούς πέραν των 100 πιο δημοφιλών τοποθεσιών της περιοχής, ενώ το 49% όλων των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν στην trivago για την Ωκεανία αφορούν στους κορυφαίους 10 προορισμούς αυτής της ηπείρου.  Αυτό δείχνει τη δημοτικότητα λιγότερο συνηθισμένων προορισμών στην Ευρώπη, σε σύγκριση με άλλες περιοχές.

Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της πλατφόρμας για τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων.

Εξετάζοντας την προέλευση των ταξιδιωτών, τα περισσότερα ταξίδια σε όλες τις περιοχές είναι ταξίδια εσωτερικού. Ιδιαίτερα στην Ευρώπη, πραγματοποιούνται τα περισσότερα ταξίδια εσωτερικού, ενώ η Βόρεια Αμερική δέχεται τους περισσότερους επισκέπτες από άλλες ηπείρους. Μια ανάλυση της χρήσης φίλτρων από τους ταξιδιώτες για τον περιορισμό των αποτελεσμάτων στα ξενοδοχεία της προτίμησής τους στην trivago αποκαλύπτει ότι το φίλτρο της τιμής είναι εκείνο που χρησιμοποιείται συνηθέστερα, καθώς το 54% των χρηστών σε όλες τις περιοχές αλληλεπιδρούν με αυτό το φίλτρο.

Το 43% των ταξιδιωτών κάνουν ταξίδια του Σαββατοκύριακου, αντίστοιχο ποσοστό κάνει ταξίδια σύντομης διαμονής με το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού τους κατά την εργάσιμη εβδομάδα και μόλις το 15% πραγματοποιούν αναζήτηση για διαμονή τουλάχιστον έξι ημερών.

Οι ταξιδιώτες που προέρχονται από προορισμούς εκτός της περιοχής είναι πιθανότερο να διαμείνουν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ή να πραγματοποιήσουν ταξίδια μεγάλης διάρκειας.

Για το 54% σημαντικότερο κριτήριο διακοπών, όπως φαίνεται από τη χρήση φίλτρων αναζήτησης στην πλατφόρμα, είναι η τιμή και ακολουθεί η κατηγορία αστέρων του ξενοδοχείου (29%), η αξιολόγηση των χρηστών (21%) και οι κορυφαίες παροχές (15%).

Είναι σαφές ότι η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου. Ωστόσο, η μέση τιμή που επιλέγουν οι ταξιδιώτες χρησιμοποιώντας το φίλτρο τιμής είναι γενικά υψηλότερη σε σύγκριση με τη μέση τιμή την οποία καταλήγουν να επιλέξουν. Οι ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ταξίδια τους στην Ευρώπη, κατά μέσο όρο, 165 ευρώ (μέση τιμή φίλτρου) ή 137 ευρώ (μέση τιμή στην οποία έγινε κλικ).

Η Λατινική Αμερική ήταν η μοναδική περιοχή όπου το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε κοντά στη μέση τιμή click-out. Σε επίπεδο προορισμού, στις πόλεις με υψηλή μέση τιμήτο φίλτρο χρησιμοποιούνταν συνήθως για την εύρεση τιμών χαμηλότερων από τον μέσο όρο, ενώ σε φθηνότερους προορισμούς το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε σε αρκετά υψηλότερο σημείο από τη μέση τιμή.

Η πιο δημοφιλής επιλογή ως προς την αξιολόγηση με αστέρια ήταν τα τέσσερα ή περισσότερα αστέρια σε ποσοστό 37%. Συνολικά, το 87% εκείνων που χρησιμοποίησαν το φίλτρο επέλεξαν μία από τις εναλλακτικές με 3 ή περισσότερα αστέρια. Σε ό,τι αφορά τις αξιολογήσεις πελατών, οι ταξιδιώτες ήταν ακόμη πιο διεισδυτικοί, καθώς το 46% επέλεξαν να εμφανιστούν μόνο τα ξενοδοχεία με αξιολόγηση «Εξαιρετικό» και το 78% είτε με αξιολόγηση «Πολύ καλό» είτε με αξιολόγηση «Εξαιρετικό».

Εξετάζοντας τις κορυφαίες παροχές πουαναζήτησαν οι ταξιδιώτες, η πιο δημοφιλής ήταν το συμπεριλαμβανόμενο πρωινό, το οποίο επέλεξε 33% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησε τοφίλτρο κορυφαίων παροχών. Η πισίνα και το δωρεάν WiFi ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

 
Οι ταξιδιώτες σε όλες τις ηπείρους διέμειναν κατά μέσο όρο για περίπου 3 διανυκτερεύσεις, με τους ταξιδιώτες στην Ωκεανία να εμφανίζουν ελαφρώς μικρότερη διάρκεια διαμονής -2,7 διανυκτερεύσεις- και τους ταξιδιώτες στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική να εμφανίζουν ελαφρώς μεγαλύτερη διάρκεια διαμονής -3,4 και 3,5 διανυκτερεύσεις αντίστοιχα.
 
Η κορυφαία ταξιδιωτική περίοδος στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική ήταν το καλοκαίρι κατά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Στη Λατινική Αμερική υπήρχαν δύο περίοδοι με τα περισσότερα ταξίδια, μία τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο και μία τον Ιούλιο. Στην Ωκεανία δεν διαπιστώθηκε σαφής εποχικότητα. Η Ευρώπη έχει την πιο διακριτή τάση εποχικών ταξιδιών, με υψηλή κίνηση κατά τη θερινή περίοδο.
 
Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση 51 ημέρες πριν από τη διαμονή τους. Σε όλες τις αγορές, η κράτηση για ταξίδια τον Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε αρκετά πριν, κατά μέσο όρο 59 ημέρες πριν. Η υψηλής κίνησης θερινή περίοδος στην Ευρώπη ήταν επίσης άνω του μέσου όρου, καθώς η κράτηση για τα αντίστοιχα ταξίδια πραγματοποιήθηκε κατά μέσο όρο 56 ημέρες πριν.
 
Τα δεδομένα της έρευνας βασίστηκαν σε αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2017 και το 2018 για ταξίδια κατά το 2018. Τα δεδομένα που σχετίζονται με φίλτρα (τιμή, κατηγορία αστέρων, αξιολόγηση πελατών και κορυφαίες παροχές) βασίζονται στην αλληλεπίδραση με αυτά τα φίλτρα κατά τη διάρκεια μιας αναζήτησης. Άλλα δεδομένα της έρευνας βασίζονται σε σχετικές πληροφορίες από click-out. Ένα click-out είναι όταν ένας ταξιδιώτης κάνει κλικ σε μια τιμή ξενοδοχείου στην trivago και στη συνέχεια μεταφέρεται στην ιστοσελίδα κρατήσεων, για να ολοκληρώσει την κράτησή του. Τα δεδομένα για τους εποχικούς μέσους όρους συγκεντρώθηκαν από δεδομένα μεταξύ του 2016 και του 2018.

Τα δεδομένα αφορούν ταξίδια στις παρακάτω αγορές: Ευρώπη (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο), Λατινική Αμερική (Αργεντινή, Βραζιλία, Χιλή, Κολομβία και Μεξικό), Βόρεια Αμερική (Καναδάς και Η.Π.Α.) και Ωκεανία (Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία). Έχετε υπόψη ότι το άθροισμα των ποσοστών μπορεί να μην είναι 100%, λόγω στρογγυλοποίησης.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα