Nuno Galvao Pinto: Hyatt | Επιταχύνει την ανάπτυξή της σε Ελλάδα και Ευρώπη

25 Apr 2025, 07:09 | ΠΡΟΣΩΠΑ

TornosNews.gr

Hyatt | Επιταχύνει την ανάπτυξή της σε Ελλάδα και Ευρώπη

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Φιλοξενία με Αξία για όλους

Η Hyatt εντείνει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή και μεσανατολική αγορά, με την Ελλάδα να τοποθετείται ψηλά στις προτεραιότητες της στρατηγικής ανάπτυξης της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αλυσίδας. Όπως αποκαλύπτει ο Nuno Galvao Pinto, Vice President of Development for Europe της Hyatt, σε συνέντευξή του στο CoStar, η εταιρεία τοποθετεί άμεσα έναν εξειδικευμένο developer στην ελληνική αγορά, με στόχο τη δημιουργία ενός τοπικού δικτύου συνεργατών και την ενίσχυση του αναπτυξιακού pipeline της στη χώρα.

Η σημασία της Ελλάδας και η έμφαση σε ποιοτικά brands

Η απόφαση αυτή δεν είναι τυχαία: η Ελλάδα, με την εντυπωσιακή της τουριστική δυναμική και την αυξανόμενη ζήτηση για ξενοδοχεία υψηλού επιπέδου, αποτελεί ιδανικό πεδίο δράσης για την Hyatt, η οποία επενδύει κυρίως σε lifestyle και luxury brands. Στοχεύοντας σε ποιοτικά ακίνητα με διαφοροποιημένη ταυτότητα και τοπικό χαρακτήρα, η Hyatt αξιοποιεί μοντέλα όπως το soft branding που προσφέρουν στους ιδιοκτήτες ελευθερία αλλά και την ισχύ ενός παγκόσμιου συστήματος.

Η παρουσία της Hyatt στην Ελλάδα μέχρι στιγμής είναι περιορισμένη, γεγονός που προσφέρει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζει τόσο στην ηπειρωτική χώρα όσο και στα δημοφιλή νησιά, με έμφαση σε τουριστικούς προορισμούς που προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες, συνδυάζοντας τοπική κουλτούρα και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Συνεχής επέκταση στην Ευρώπη: Ρεκόρ νέων ανοιγμάτων

Η στρατηγική της Hyatt δεν περιορίζεται στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον Galvao Pinto, η Ευρώπη αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές για την αλυσίδα. Όταν εντάχθηκε στο δυναμικό της Hyatt το 2017, η εταιρεία διέθετε 35 έως 40 ξενοδοχεία στην ΕΜΕΑ, είπε. Τώρα η Hyatt διαθέτει περίπου 220 επώνυμα καταλύματα στην περιοχή. 

«Έχουμε αναπτυχθεί εκθετικά, τόσο οργανικά όσο και μέσω εξαγορών ή μέσω συνεργασιών», είπε. 

Οι περισσότερες από τις νέες αυτές αφίξεις αφορούν τις lifestyle κατηγορίες, οι οποίες, όπως τονίζει ο ίδιος, «κατέχουν πλέον τη μερίδα του λέοντος στα νέα ανοίγματα και στα υπό ανάπτυξη projects της Hyatt στην ήπειρο».

Όπως επεσήμανε, η επενδυτική αγορά δεν είναι πάντα εύκολη. «Στην περιοχή της ΕΜΕΑ, υπάρχουν χρήματα, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ασυνέχεια μεταξύ της προσφοράς και της ζήτησης για πολλά ακίνητα. Πολύ συχνά το σημείο εισόδου για τα ξενοδοχεία γίνεται πολύ δύσκολο, ειδικά στις αναδυόμενες αγορές. Η Λισαβόνα, για παράδειγμα, είναι μια πόλη με υψηλά εμπόδια εισόδου. Εταιρείες όπως η Hyatt, με τη μάρκα Andaz, επιτρέπουν στους επενδυτές να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση που δεν έχει κατανεμηθεί στην πόλη. Η συνεργασία με τη Hyatt μειώνει τον κίνδυνο σε σχέση με την είσοδο ενός ξενοδοχειακού ομίλου με μια χούφτα ακίνητα εκεί», είπε.

Ανάπτυξη μέσω συνεργασιών και προσαρμογή τοπικά

Βασικός άξονας της στρατηγικής ανάπτυξης είναι η συνεργασία με τοπικούς εταίρους και επενδυτές. Η Hyatt δεν επιδιώκει μαζική επέκταση με ομοιόμορφα concepts, αλλά διαφοροποιείται μέσω της ενσωμάτωσης της τοπικής ταυτότητας στα ξενοδοχεία της. 

Η Hyatt επίσης στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη των brands Andaz, Thompson και Caption, τα οποία απευθύνονται σε νεότερα, πιο ενεργά κοινά, με έμφαση στην αυθεντικότητα, τη σύνδεση με την τοπική κοινότητα και τη βιωσιμότητα.

Το μέλλον της Hyatt στην Ευρώπη και η σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης

Η Hyatt δεν επενδύει μόνο στην ποσότητα αλλά και στην ποιότητα. Ο Galvão Pinto επισημαίνει ότι βασικό ζητούμενο είναι η βιωσιμότητα, η τοπική προσαρμογή και η εμπειρία του επισκέπτη. Τα ξενοδοχεία δεν λειτουργούν ως “copy-paste” μοντέλα, αλλά σχεδιάζονται με σεβασμό στο τοπικό περιβάλλον, τις κοινότητες και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε περιοχής.

Έτσι, η Hyatt προχωρά σε μία στοχευμένη, διαφοροποιημένη και τοπικά προσαρμοσμένη στρατηγική ανάπτυξης στην Ευρώπη, με την Ελλάδα να βρίσκεται στο επίκεντρο. Η τοποθέτηση developer στη χώρα υποδηλώνει πρόθεση για μακροχρόνια επένδυση και δέσμευση, ενώ το ευρύτερο πλάνο καταδεικνύει την επιθυμία της εταιρείας να αναδειχθεί ως ηγέτιδα δύναμη στον τομέα της luxury και της lifestyle φιλοξενίας στην ευρωπαϊκή ήπειρο.

 

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

Φιλοξενία με Αξία για όλους

δημοφιλέστερα